Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

mari39

mari39

22-12-2014 om 13:30

camping zomervakantie

Voor de zomervakantie zoek ik een camping die leuk is voor een 13 jarige en een 8 jarige. 13 jarige zoon wil vooral contact met leeftijdsgenoten,, voetballen en skateboarden. 8 jarige zoon wil ook veel vriendjes, leuk zwembad en ook een leuke speeltuin.
Vorig jaar zaten we niet op een leuke camping, met als gevolg dat kids zich enorm verveelden. De speeltuin was erg aftands, voetbalveld lag midden in brandende zon waardoor pas na 8uur gevoetbald werd en vooral veel fransen.
Afstand ong 1100 km, hoeft niet heel erg warm te zijn. Voor mari en marimanan is vooral belangrijk schone caravans en niet een uur hoeven rijden voor je bij een supermarkt bent.
Iemand goede tips?

amk

amk

22-12-2014 om 13:34

Tja

ik zweer al jaren bij Witterzomer bij Assen.

Ulla

Ulla

22-12-2014 om 13:41

RCN

Wij zijn vroeger een aantal keren naar een RCN camping geweest. Veel Nederlanders, veel animatie, schone caravans, prachtige zwemparadijzen. Wel redelijk duur en snel volgeboekt.

Juno

Juno

22-12-2014 om 15:06

Le Vaurette

In Argentat, Dordogne. Zwembad, rivier, chillplek voor de pubers, kampvuur op een geheime plek. Hobbelig voetbalveld waar zeer regelmatig complete wedstrijden worden gehouden, tennisbaan tegen betaling, matige speeltuin. Veel Nederlanders. Supermarkten ed al op 6 km afstand.
Afgebakende ruime plekken, wifi tegen betaling, kleine campingwinke, snackbarretje bij het wifigedeelte, bar/restaurant (heel klein, meer afbakpizza's dan wat anders) bij het zwembad. Je kan ook aan de rivier staan.
Ondanks de vele voorzieningen een gemoedelijke sfeer.

moet het een camping zijn?

Want dit kleinschalige vakantieprakje heeft ook alles wat je zoekt. Onder NL leiding en je vindt er dan ook vnl NL gezinnen. Niet massaal, betaalbaar, fijne huisjes en kinderen zoeken elkaar allemaal op.

http://www.villageocelandes.org

Ben ik weer!!

Anse de brick. Normandië
Volgens mij precies wat je zoekt, aan zee, pubers, geen disco, pingpong voetbal, aan zee zwembad.
Nederlanders, Engelsen, Fransen, Duitsers, van alles wat

Anse du brick

Du ipv de.
Domme autocorrectie!

Tango

Tango

04-01-2015 om 22:19

Vraag over Anse du Brick

Ik zit ook even te kijken naar deze camping en hij ziet er echt heel mooi uit. Ik kan alleen geen prijzen voor campingplaatsen vinden, wel voor verhuuraccomodaties. Mach heb jij een idee wat deze camping ongeveer kost per nacht als je met een eigen caravan komt?

Tango

Ik weet het zo niet. Wij hadden iets gehuurd. Het is niet super goedkoop, maar echt heel leuk en gezellig. Niet veel herrie. Veel pubers die het gezellig hadden en er werd wel wat georganiseerd qua sport maar dat vonden mijn pubers niet nodig.
Er was ook een veld zonder stroom waar bijna niemand stond, maar dat was helemaal prachtig.
Daar stonden wat tentjes op doorreis. En wat caravans voor een paar dagen.
Tango, heb je meer vragen dan hoor ik het wel!

Puck

Puck

05-01-2015 om 10:02

wel te vinden

http://anse-du-brick.com/nl/#

Als je op de website van de camping klikt op reserveren en dan kampeerplaats intikt in de periode dat je wilt dan krijg je een overzicht met prijzen, komt neer op tussen de 180 en 230 euro per week.

Tango

Tango

05-01-2015 om 11:41

Dank, Puck

Ik dacht al dat het daar wel te vinden zou zijn maar vond dat even teveel gedoe. Maar bedankt dat jij het voor me gedaan hebt
Wel raar overigens dat het niet gewoon bij tarieven staat.

Puck

Puck

05-01-2015 om 11:42

Tango

Als je een luxe camping wil dan krijg je die, dan hoef je zelf niet meer uit te rekenen dan doen zij dat voor je haha

mari39

mari39

11-01-2015 om 12:42

we zijn er uit!

Dank voor jullie reacties. Heb niet eerder gereageerd door ziek zijn en hele drukke tijd. RCN heb ik niet aan gedacht, en had een paar campings die ik leuk vond. Helaas al vol. Waar ik nog niet aan gedacht had is nederland, en iedereen vond dat wel goed hier thuis. Dus we blijven in nederland en het is de stoetenslagh in overijssel geworden. Erg gericht op tieners en ook die van 8 vindt het daar leuk, denk ik. Meteen geboekt.

Ook de meivakantie geregeld, 3 daagjes parijs. Een uur na de boeking begon de aanslag. Ik hoop dat het eind april wat rustiger is daar.

Tango

Tango

14-01-2015 om 13:38

Leuk!

Wat een gave camping is dat zeg, de Stoetenslagh. Ik heb hem ook maar meteen in mijn favorieten gezet want wij moeten ook nog wat zoeken voor de zomervakantie.
Ik dacht eerst dat is niets met zo'n zwemmeer, want mijn puber wil alleen maar chloorzwembaden, zwem-meren zijn vooral vies Maar zag toen dat er ook nog een binnenbad is en een overdekt strand. Dat laatste is volgens mij niet helemaal uniek want vorig jaar zaten wij ook op een camping, ergens bij Eindhoven, Eersel volgens mij, waar ook zo'n binnenstrand was. Oh ja, Camping TerSpegelt. Viel verder erg tegen. Te massaal, dochter maakte geen contacten. Weinig activiteiten. Maar was dan ook in de meivakantie.
Dit lijkt me echt een leuke camping ook vooral voor tieners. Een beetje leuke animatie voor tieners is vaak zo lastig te vinden. En ook nog wifi en voetbalactiviteiten voor de jongste.
We hadden eigenlijk al een andere camping in gedachten maar misschien gaan we ook wel voor deze. Bedankt in ieder geval voor de tip, Mari39.

mari39

mari39

15-01-2015 om 11:01

graag gedaan

Van de tip. Ben blij dat ik een leuke tienercamping heb gevonden. Hebben ook een skatebaan, en dat vindt onze zoon erg leuk. Wie weet komen we daar elkaar wel tegen?
Ter spegelt zijn wij ook wel eens geweest, zelfs een voorseizoensplaats. Onze kinderen waren toen echt wel wat kleiner (3 - 8) en toen vond ik het wel een leuke camping. Voor tieners niet zo denk ik. Alhoewel er ook een crossbaan was. Van het strandje binnen herinner ik me vooral hoe koud het water was.. brrrrr!!!

Tango

Tango

19-01-2015 om 21:07

Ja, inderdaad

Dat water bij dat strandje was vreselijk koud. Zoon heeft er alleen maar in het zand gespeeld. Dochter vond er helemaal niets aan, ging alleen in het gewone zwembad.
Verder was het best een mooie camping, Ter Spegelt, maar bijv. geen gratis wifi en de betaalde wifi was ook nog eens heel slecht. Dochter was toen ook erg puberig, dus gewoon geen succes. Voor zoon was het iets beter, die had zijn voetbalvriendjes op het veld waar we stonden. Maar ik denk dat het inderdaad vooral een leuke camping is voor jongere kinderen.
De Stoetenslagh lijkt me erg leuk. Wie weet zien we elkaar daar in de zomer. Ik laat je wel weten als we daadwerkelijk gaan.

Vicky P.

Vicky P.

13-03-2015 om 19:21

Stoetenslagh

Erg mooie camping stoetenslagh. Wel vrij massaal. Wij zijn al een aantal jaren op 't Mölke geweest ook in Overijssel. Kleinschalig, mooie stacaravans en ligt direct aan een riviertje. Kids vermaken zich prima met vriendjes en vriendinnetjes.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.