Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Camping omgeving Nijmegen

Aan mij de schone taak een camping uit te zoeken voor een lang weekend weg. We gaan vrijdag naar de intocht van de Vierdaagse in Nijmegen kijken en zaterdag of zondag een rondje golf spelen op het Rijk van Nijmegen. Als ik kijk bij de VVV krijg ik een behoorlijke lijst te zien van campings maar geen echte selectie mogelijkheden.
Weet iemand een site met beoordelingen of een goede camping in dat gebied?
Eisen: rust, ruimte, heel schoon en goed sanitair en op rijafstand van de Nijmegen en Groesbeek.

ANWB?

https://www.anwbcamping.nl/bestemmingen/nederland/limburg

Heb je al bij de ANWB gekeken? Ook een campingapp.

Vroeger had je zo'n gids met allemaal icoontjes wat er was, maar er is nu best veel te vinden op internet.

Ik dacht alleen dat de Vierdaagse pas in juli is? Zal met de vierdaadgse best nodig zijn om tijdig te reserveren. Toch. Is het niet mogelijk om een dagje er heen te rijden en te kijken? het beste zie je toch wat er is als je er bent.

Rust en ruimte??

Eh... doorgaans is er voldoende rust en ruimte rondom Nijmegen. Alleen met de vierdaagse nu net niet.

Hou er rekening mee dat het verkeer zo goed als plat ligt op de vrijdag van de intocht. Zeker nu het de 100e vierdaagse is wordt het ongelooflijk druk.

Bij het reserveren van een camping zou ik dan ook zeker vragen of het die vrijdag enigszins bereikbaar is.

Als het goed is, is Groesbeek redelijk bereikbaar op die dag, dus als je toch gaat golfen kun je misschien het best een camping in Groesbeek nemen. De oude molen is de bekendste en doorgaans vol met vierdaagseliefhebbers. Maar die vertrekken als het goed is vrijdag wel.

Een andere mogelijkheid is De Poort. Dit is volgens mij gegarandeerd rustig omdat dit binnen hun (spirituele) missie valt. Het ligt echt prachtig midden in de bossen.

Puck

Puck

30-03-2016 om 09:28

Leigraaf

In Groesbeek zit camping de Leigraaf, te vinden via de website van de Vekabo. Geen idee of dat wat is wat je zoekt en ook niet zelf ervaring mee maar is een kleine camping en die zijn meestal redelijk rustig.

SilSil

SilSil

31-03-2016 om 21:48 Topicstarter

Dank

Ik ga alle tips bekijken. In de periode dat wij willen gaan zal het inderdaad druk zijn en daarom bedacht ik dus om hier advies te vragen. Het zal wel lukken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.