Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tango

Tango

25-03-2016 om 20:24

Camping Normandie

Wie weet een leuke betaalbare camping aan de kust van Normandie. We willen van de zomer 2 weken gaan met onze eigen kinderen van 11 en 14 jaar en een loge van 12 jaar. De oudste 2 zijn meiden en willen graag een leuk zwembad, jongste wil graag een voetbalveld en zandstrand. Animatie hoeft niet, wel bijv. een leuke plek waar jongeren samen iets kunnen doen.
Anse du Brick wordt hier op het forum vaak genoemd maar zit echt boven ons budget. We zijn dan al 900 euro alleen voor het verblijf kwijt.
Wie weet een andere leuke, aantrekkelijke camping?

Tango

Tango

25-03-2016 om 20:26

Oh ja en ook graag nog gratis of betaalbare wifi

Zie boven. Uiteraard onmisbaar voor pubers...

Aan de kust.

Côte de Nacre van Yellow Village. Maar ook daar zal je voor 2 weken zeker 900 euro kwijt zijn.
Camping met mooi zwembad, aan de kust, in het hoogseizoen?
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten voor minder dan 450 euro per week, passend bij de eisen.

Lusithania

Lusithania

26-03-2016 om 12:56

Tango

Internet op de camping zelf vinden wij niet zo belangrijk. Vaak is het alleen maar buiten bij de receptie of een bepaalde tijd per dag.
Wij hebben zoiets als dit:
http://boutique.orange.fr/tablette-et-cle/airbox-4g
Het is prepaid internet en je kunt een aantal telefoons of tablets aan hangen als je eigen router.
3 gb bijkopen is iets van 21 euro. Bij het ding zelf zit geloof ik 1 gb.
Shops van Orange vind je op heel veel plaatsen, dat zoek ik vaak thuis al op. Na de eerste nacht op de camping is er een rondje boodschappen en het kopen van datategoed.
Ik moet er wel bij zeggen dat het ook is voor het werk van mijn man.

Tango

Tango

26-03-2016 om 22:13

Ingewikkeld

Mij lijkt wifi op de camping dan toch makkelijker. De oplossing van jou Lusithania lijkt me ingewikkeld, maar kan aan mij liggen hoor. Ben er helemaal niet in thuis.
Het eisenpakket is inmiddels iets bijgesteld. Dochter vindt dat als de camping direct aan de kust ligt, er niet een heel luxe zwembad bij hoeft te zijn. Een eenvoudig zwembad is ook goed. Dat scheelt vast alweer in de kosten.
Ik ga die camping van jou ook nog bekijken, Wil40. Volgens mij was ik die al eens tegengekomen maar weet het niet zeker meer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.