Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tango

Tango

15-07-2014 om 23:02

Camping met voetbalactiviteiten

Voor de zomervakantie zijn we op zoek naar een camping waar regelmatig voetbalactiviteiten worden aangeboden. In Luxemburg vond ik bijvoorbeeld Camping Nommerlayen waar dagelijks voetbaltrainingen worden gegeven voor kinderen van diverse leeftijdsgroepen. Helemaal iets voor onze zoon, alleen is deze camping erg aan de prijs.
We gaan met de caravan en een bijzettentje, dus een onderkomen hebben we al. We zoeken iets in Luxemburg of Noord-Frankrijk. Niet te ver rijden dus. Verder is gratis Wifi en een aardig zwembad ook wel een pre, voor onze dochter.
Dochter vindt echter meestal wel makkelijk aansluiting op een camping. Zoon niet. Af en toe een voetbalactiviteit is voor hem niet voldoende, want dan kent hij niemand en doet hij dus niet mee. Ook gaat hij niet uit zichzelf naar een voetbalveldje om met anderen te voetballen. Op een vaste tijd een voetbalactiviteit met steeds (een aantal)dezelfde leeftijdsgenootjes lijkt mij de manier om hem aan vriendjes op de camping te helpen.

Vera*

Vera*

15-07-2014 om 23:18

Tango?

Je had toch een camping gevonden met die voetbalactiviteiten? Gaat dat niet door?
Helaas heb ik geen tips voor je.

Tango

Tango

15-07-2014 om 23:56

Vera

We twijfelen nog met name i.v.m. de prijs die veel hoger uitkomt dan wat we in gedachte hadden, zo'n 55 euro per nacht. Toch wel erg veel geld als je 14 dagen gaat.

Barvaux

Barvaux

16-07-2014 om 10:08

Toch

Toch zou ik niet teveel vasthouden aan alleen voetbal op een camping, je beperkt je keus wel enorm dan, zoveel van die campings zijn er niet. Kies gewoon een camping met veel sport en spelactiviteiten, hij moet er altijd de eerste keer doorheen of het nu voetbal is of iets anders.

Dat valt wel mee,

wij zochten ook altijd campings met voetbalveld en daarbij ook een mooi zwembad met glijbaan/glijbanen. Die zijn er genoeg, maar het zijn wel vaak de duurdere campings.

Belangrijk

Voor onze kinderen maken deze faciliteiten de vakantie wel compleet en hadden we het extra geld er graag voor over, maar het moet wel kunnen natuurlijk.

Barvaux

Barvaux

29-07-2014 om 22:50

Piano

Het ging niet om alleen campings met een voetbalveld (hoewel wij een camping troffen zonder voetbalveld en dan blijkt volleybal toch wel een lastig spelletje als er 20 kinderen/volwassenen mee willen doen) maar om 'dagelijks voetbaltrainingen'.

OK

Dat stond er niet, vandaar. Maar dat klopt, dat is wel al wat lastiger, heb er wel een paar meegemaakt, maar de meeste niet.

Barvaux

Barvaux

30-07-2014 om 00:03

Natuurlijk stond het er, hoe had ik het anders moeten weten? Posting 1 dus

In posting 4

van jou stond niet dat jij dat bedoelde

Barvaux

Barvaux

30-07-2014 om 10:48

haha

Ik hoef toch niet te herhalen wat de vraag was

Nee

ik had niet goed teruggelezen inderdaad en reageerde alleen op jouw opmerking over campings met een voetbalveld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.