Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

camping in NL gezocht in meivakantie

Ik zoek tips voor een leuke kleine (boerderij ) camping met veel speelmogelijkheden voor mijn kinderen van 4&8. Winkels op fietsafstand, geen animatie, zwembad mag, maar kan ook op fietsafstand.

De steenuil in noord Brabant ben ik geweest, ik zoek dus iets vergelijkbaars maar wil dus graag wat anders! En het liefst in Utrecht, Zuid of Noord Holland, Gelderland, Zeeland of Noord Brabant ivm afstand.

Ik ga alleen met kids en heb geen auto, wel gewoon eigen kampeermiddel en fietsen op de camping.

Thursday Next

Thursday Next

03-02-2016 om 18:41

natuurkampeerterreinen

Kijk daar eens bij. Bv. natuurkampeerterrein wega in Weert, daar dacht ik meteen aan bij het lezen van jouw bericht. Camping in bosgebied, veel kinderen, zwembad op loopafstand en aan de rand van Weert met voldoende winkels. Aardbeien waren op de camping te koop.

MarSy

MarSy

03-02-2016 om 18:46 Topicstarter

jaaaaaaaa

Hier wordt ik blij van! Moet denk ik wel een groene kaart kopen dan voor natuurkampeerterreinen maar wel echt leuk!

Thursday Next

Thursday Next

03-02-2016 om 18:54

ja MarSy

wij zijn op aardig wat natuurkampeerterreinen geweest en dit was echt een topper.

Puck

Puck

05-02-2016 om 14:13

De Parel in Zeewolde

Bosrijke camping in een geweldig mooi natuurgebied. MEt wandelen en fietsen in de omgeving zit je zo maar ineens tussen de wilde paarden/koeien. Dorp met winkels is een kilometertje of 4-5. Als t mooi weer is kunnen de kinderen in t water dat over de camping loopt spelen en zwemmen.

Paddington

Paddington

05-02-2016 om 14:29

Wij hebben

een 1,5 geleden een heerlijke tijd gehad op Mini Camping Heide.
Op loopafstand een boerderijwinkel. Leuk speelmateriaal, kinderen mogen helpen met het verzorgen van de dieren enz.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

05-02-2016 om 15:54

De leistert

Wij vinden de Lijstert in Roggel erg fijn.
Wel groot, maar met mooi zwembad en verder veel op de camping en in de omgeving te doen.

MarSy

MarSy

05-02-2016 om 16:12 Topicstarter

O leuk!

Ga ze allemaal bekijken en dan samen met de kinderen kiezen, meer tips altijd welkom, dit vind ik al een heel groot deel van de voorpret!

Bakkum?

Heel leuk voor kinderen. Op marktplaats staan vast wel wat caravans te huur, vaak met fietsen. Ligt vlakbij zee, tegen de duinen aan. Dorpje in de buurt. Heerlijk! Groot is het wel maar daar merk je ter plaatse niks van.

MarSy

MarSy

05-02-2016 om 20:39 Topicstarter

Strand

Ook leuk ja, kan je in Bakkum met eigen kampeermiddel? Ik hoef geen caravan te huren, heb zelf alles!

Tijgeroog

Tijgeroog

05-02-2016 om 21:34

Oosterhout

In Oosterhout heb je de Bergvlietse bossen, ook een natuurkampeerterrein, erg mooi. Hoe ver de winkels weg zijn weet ik niet goed, we zijn er maar een nachtje geweest.
En kijk ook eens naar andere natuurkampeerterreinen.

Ja!

Dat kan zeker op camping Bakkum!

MarSy

MarSy

10-02-2016 om 13:09 Topicstarter

Leuk leuk leuk!

Ik heb echt al lol met deze voorpret, ga pas kiezen in april, maar zo kom ik mijn tijd wel door met al deze leuke tips!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.