Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Pddnosmam

Pddnosmam

24-08-2013 om 17:34

Camping gezocht in nederland

Ik ben op zoek naar een leuke camping in Nederland maar kan niet vinden wat ik wil. Wie denkt mee?
Ik zoek een niet al te grote camping, maar wel met overdekt zwembad. Natuurwater is leuk. De plek moet groot zijn (groter dan 120m2)en privacy bieden. Liever geen hutje mutje camping met laantjes. Dit vanwege ons kind met pddnos. Extra tentjes moeten op de plek kunnen zonder voor elk tentje apart bij te betalen. We hebben nl. 3 kleine tentjes naast de caravan. We hebben nog 2 kinderen van 12 en 15 en voor hen moet het ook leuk zijn. Het hoeft geen pubercamping te zijn, maar wel kinderen van hun leeftijd.
We staan elk jaar ook een lang weekend op safaricamping Beekse Bergen en die voldoet aan onze eisen. Zeeland trekt ons niet. Verder kan het overal in Nederland. Wie heeft de gouden tip voor ons?

Dalarna

Dalarna

24-08-2013 om 18:07

Tja

Kijk naar de totaalprijs en niet naar het gratis zijn van bijzettentjes.

Kan niet uit

Een kleine camping zal denk ik niet gauw een overdekt zwembad hebben. Misschien zou je een camping kunnen zoeken met een overdekt zwembad in de buurt? In Kootwijk is bijvoorbeeld een heel leuk zwembad http://www.vakantieparkdeberkenhorst.nl/je kunt hier ook gaan zwemmen als je niet in zo'n huisje zit en de omgeving is prachtig. Er zijn wel campings in de buurt, maar ik ken die verder niet.

Kleine camping

http://www.dezevenlinden.nl/nl/
Er zijn naast een paar velden ook open plekken in het bos die beschut zijn en genoeg ruimte hebben voor extra tentjes. Geen zwembad op het terrein maar wij gingen naar het bosbad. Rustig publiek. Zoon denkt er nog steeds aan hoewel we al jaren naar meer pubergerichte campings gaan met activiteiten.

Tango

Tango

26-08-2013 om 22:57

Beek en hei

Bij Otterlo. Is ook zo'n camping met plekken in het bos. Je mag zelf kiezen waar je gaat staan. Maar geen zwembad op de camping, hooguit wat opblaasbadjes in het hoogseizoen. Wel speeltuintjes en vooral veel bos om in te spelen. Volgens mij zit er ook nog een grote camping in de buurt met een heel mooi zwemmeer (maar weet even niet hoe die heet).

Ilva

Ilva

01-10-2013 om 10:19

Beek en Hei, leuk

Ja, Beek en Hei is leuk en lekker rustig. De camping waar Tango het over heeft (met zwemmeer) heet: De Zanding. Dit is ook een hele mooie camping maar wel heel erg groot.

Campings

Leuke campings zijn er volop langs de noordhollandse kust en op de waddeneilanden ! Zie www.zoover.nl voor de leukste adressen en plaatsen. Reviews van duizenden mensen op duizenden vakantieadressen in nederland en ook buitenland. Echt een aanrader. Wat ik zelf mooi vind : campings aan het water of direct aan zee zoals : vlieland camping stortemelk of op ameland camping duinoord. Lekker op het strand zitten de hele dag. Van tent naar zee in minder dan 1 minuutje lopen ideaal!! 1 duin over en je bent er al !! En niet duur ook!! Zwembad is er wel in het dorpje vlakbij! Mvg gerda kensen.

Meer tentjes

Ik had dit jaar ook extra tentjes en heb vooraf een offerte gevraagd. Maakte niets uit gemiddeld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.