Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

hkh

hkh

31-03-2014 om 13:22

Barcelona

Wij willen in de meivakantie een stedentrip maken naar Barcelona met onze kinderen van 9, 11 en 12 jaar.

Cultuur, winkelen en misschien een half dagje strand. Zouden we dan aan 3 volle dagen genoeg hebben of is dat te kort. Ik snap dat we dan onmogelijk alles kunnen doen 1,5 jaar geleden zijn we 2 volle dagen in Parijs geweest en dat was eigenlijk overweldigend genoeg voor de kinderen.

Ik twijfel dus tussen 3 of 4 dagen.

HKH

4 dagen

ik zou vier gaan. Dan lekker relaxed de stad bekijken en een lekker middagje strand.
Door de stranddag krijg je weer rust in het hoofd.
Er is zo vele te zien, 3 dagen zou ik jammer vinden.
Wij zijn een keer in oktober 5 dagen geweest met de kinderen. Heerlijk, vooral de combi met strand.
Wij hadden een appartement aan de haven en ramlas, waardoor je ook even lekker in je eigen huisje kon zitten met zijn allen. via www.waytostay.com

Puck

Puck

03-04-2014 om 09:06

Net als Parijs: je hebt aan een maand nog niet genoeg

Voor alle grote steden vind ik gelden dat per keer een dag of 4-5 genoeg is en dat je verschillende keren terug kunt komen. Barcelona vind ik een heerlijke stad en je kunt er cultuur, relaxen en shoppen perfect afwisselen.
Na een inspannend bezoekje aan bijv. de Sagrada Familia of Camp Nou kun je heerlijk ontspannen in Parc Guell of aan het strand. En na en bezoek aan El Corte Ingles kun je lekker flaneren op de Ramblas of een terrasje pakken daar in de buurt. Veel plezier.

hkh

hkh

04-04-2014 om 13:20 Topicstarter

dank

het worden 4 dagen, echt zoveel zin in !

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.