Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Fiorucci

Fiorucci

14-04-2016 om 19:26

Azoren

In september ga ik samen met mijn man een week naar Sao Miguel. Hoor graag ervaringen!

Aagje Helderder

Aagje Helderder

14-04-2016 om 23:03

Wat leuk!!!!

Wat leuk dat je dit samen met je man gaat doen! Niet dat ik tips of ervaringen heb, maar ik wens je heel veel plezier samen. Leuk om naar uit te kijken! En: de Azoren staan hoog op mijn verlanglijstje, lijkt me geweldig daar. Ik hoor graag jouw ervaringen terug!

Aagje

Fiorucci

Fiorucci

15-04-2016 om 22:37

Aagje

Dankje, ik laat het je zeker weten!

Fiorucci

Fiorucci

21-09-2016 om 15:50

Aagje

Zoals beloofd! De Azoren zijn prachtig, de bevolking heel leuk, je kunt er heerlijk eten voor weinig. De whale watch kan ik aanbevelen, echt geweldig!

Leuk Fio

Volgens mij was dat een welverdiende vakantie!

skik

Aagje Helderder

Aagje Helderder

21-09-2016 om 17:25

Ooooh Fio,

Wat leuk dat je reageert.
Vanmorgen zag ik jouw andere draadje en vroeg ik me af of jullie al naar de Azoren geweest zijn. Ja dus! En wat mooi dat jullie het zo fijn hebben gehad. Klinkt prachtig. De Azoren staan zo steeds hoger op mijn lijstje!

En inderdaad, volgens mij hadden jullie een vakantie samen dik verdiend.

Veel napret gewenst!

Aagje

Fiorucci

Fiorucci

21-09-2016 om 20:41

Aagje

Dankje. Nog een top: je kunt vaak als je boekt al gelijk een whale watch boeken. Maar dat blijkt in de praktijk niet nodig. Als je de dag van aankomst even rondkijkt zie je vanzelf kantoortjes in de haven en kun je rustig kiezen wat je aanspreekt, kwa type boot etc. En dat geldt ook voor andere excursies, de bergen in bijvoorbeeld, off the road, in een truck. Ook een aanrader, was ook erg leuk. Veel plaatsen met een gaven hebben ook de mogelijkheid om te zwemmen in de haven. Netjes afgezet met boeien, en een badmeester.

bijzonder

Lijkt me best bijzonder even weekje met partner naar de Azoren. Jammer dat dat soort uitstapjes best prijzig zijn. Anders zou ik het zo boeken.

Fiorucci

Fiorucci

08-10-2016 om 15:46

Alkes

Voor ons is het ook once in a Lifetime. Als je ooit in de gelegenheid bent is het een aanrader.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.