Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Jolanda

Jolanda

26-06-2016 om 20:20

Autismevriendelijke camping met zwemshorts in Frankrijk gezocht

Ik ben op zoek naar een camping in Frankrijk waar mijn jongens met een zwemshort mogen zwemmen in het zwembad. Ik krijg mijn autistische zoon niet het zwembad in met een strakke zwembroek. En een zwembad is een must, want iets anders doet hij niet. Dus niet in rivier of meer, vanwege steentjes, diertjes etc.
Het zou fijn zijn als er voor mijn andere zoon leuke activiteiten zijn als tokkelen, voetbal o.i.d. Niet een te grote camping en ruime plaatsen vanwege autistische zoon. Liefst midden of (zuid) oostelijk deel van Frankrijk. Domaine de Mialaret zijn we al geweest en we zoeken weer iets soortgelijks. Een hoop eisen, maar dan heeft de vakantie kans van slagen. Ik hoop op jullie tips.

Lente

Lente

26-06-2016 om 20:25

Zwemshort is nauwelijks nog een probleem

De laatste jaren hebben wij altijd de strakke zwembroek meegenomen maar die was niet nodig, op meerdere campings.

Mams

Mams

26-06-2016 om 22:27

Campin Goudal

Ooit eens op camping Goudal geweest in de Langeudoc. Was leuk, destijds geen zwembad (wel een zwemmeertje) maar plannen om dit wel te gaan realiseren. Als dat zwembad er inderdaad gekomen is zou dit denk ik wel een aanrader zijn. Redelijk kleine camping, relaxte en vriendelijke sfeer, veel ruimte om je ding te doen en toen wij er waren liepen er verschillende iets-aan-de-hand-kinderen rond die lekker meehobbelden met de rest. O ja, skelters (te leen of te huur, dat weet ik niet meer) om op de camping rond te crossen. Echt leuk!

Vesper Lynd

Vesper Lynd

26-06-2016 om 22:38

Voor de zekerheid

Heeft hij wel een strakke zwembroek? Desnoods een met pijpjes. Zou hij niet over te halen zijn als dat ter plekke de enige mogelijkheid blijkt te zijn om te kunnen zwemmen? Mijn dochter is ook wat terughoudend in veel dingen, zeg maar alles, maar als ze het heeft kunnen bekijken en overdenken wil ze dingen dan toch wel proberen.
Twee jaar geleden gingen we naar Zweden en zij hoefde geen bikini mee want ze ging toch niet zwemmen in een meer. Ik heb haar spullen toch ingepakt en toen wilde ze wel pootje baden. Op dag twee was zij degene die eng ver het meer in zwom

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.