Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Maaike

Maaike

11-07-2013 om 23:58

Attracties onderweg naar sauerland?

We gaan op vakantie naar Sauerland. De reis duurt maar 3 uur. Heerlijk!
Weet iemand of er onderweg leuke attractieparken oid zijn? Ik dacht dat je op de website van de ANWB een routeplanner kon vinden waarop ook attracties onderweg worden aangegeven. Maar dit is of niet waar, of ik kijk niet goed.
Dus mijn volgende vraag is: bestaat er een website met routeplanner waarbij je ook kan zoeken op leuke dingen voor onderweg?

Ik zeg.....irrland

Google maar even. Volgens mij aardig op je route, en echt vreselijk leuk. Niet duur ook voor een attractiepark. Heerlijk ouderwets 'gewoon' en echt vreselijk leuk voor kinderen tot zeker een jaar of 12.

Elinde

Elinde

12-07-2013 om 14:27

Inderdaad

Irrland. Heel erg leuk en niet duur.

Maaike

Maaike

12-07-2013 om 17:49

Dank jullie wel!

Dat ziet er heel leuk uit!
Ik kijk nu nog meer uit naar onze vakantie.
Groetjes, Maaike

Mooi!

Voor dit soort dingetjes is OOL soms echt fantastisch....of niet soms??

En Irrland is ook net zo'n park dat bar weinig aan PR doet volgens mij.

Have fun!! laat je nog even weten hoe het was??

Maaike

Maaike

14-07-2013 om 12:08

@ingirdt

Ik had er in elk geval nog nooit van gehoord. En het ligt vlak bij Nl. Naar de Efteling rijden is voor ons bijna verder weg!

Mijn zoon en ik hebben de website uitgebreid bestudeerd. Hij is helemaal onder de indruk van de hoge glijbanen. En ik vind het zo leuk dat je er kan BBQ-en met zelf meegenomen eten. Dat ze de BBQ's beschikbaar hebben én dat je dus niet per se van dat dure vieze attractiepark eten hoeft te kopen.

Super tip dus van dit super OOL!

Ik laat inderdaad weten hoe het was.

Lol maaike...

het wordt nog een hele lange dag voor jullie uiteindelijk in sauerland zijn....en ik zou toch maar vroeg vertrekken....je kunt er echt wel een dagje vullen...zeker als je ook de bbq gaat aanzetten...

ik hoop dat jullie mooi weer hebben...zwemspullen mee, want er zijn ook erg veel lollige waterattracties...

Judith H

Judith H

18-07-2013 om 09:23

Maaike, extra tip!

Heel veel plezier in Irrland. Wij zijn er afgelopen week geweest en het was super. Met 2 volwassenen en 3 kinderen waren we 47 euro kwijt. Inclusief entree, ijsjes, frietjes, drinken en veel flesjes water. Parkeren is gratis. Ik vond het heel vriendelijk.

Wat betreft de bbq: je kunt daar kooltjes kopen voor 3,50. Die hoef je dus niet mee te nemen. De roosters zijn alleen niet erg schoon. Ik zag dat mensen van die extra aluminium grillborden gebruikten (kan niet op de naam komen) waar ze hun burgers en worstjes op grilden. Dus dat is een tip die ik je nog mee wil geven! Veel plezier!!

(Oh en ik zie nu dat de laatste reactie o dit draadje al 4 dagen geleden was. Je bent vast al geweest...)

Maaike

Maaike

18-07-2013 om 13:20

Judith, bedankt!

Hoi Judith,

Bedankt voor je aanvulling.
Ik ben nog niet geweest. Deze vraag hoorde bij de voorpret. We gaan pas volgende week.

Ik denk niet dat we gaan BBQ-en, toch teveel gedoe om dingen mee te slepen. Maar het idee vind ik zo sympathiek.

We kijken er al naar uit. Mijn zoon heeft weer het youtube filmpje bekeken en opgemeten hoe lang de langste glijbaan duurt: Bijna 1 minuut, mama!

Ik laat hier weten hoe we het hebben gehad.

notje

notje

18-07-2013 om 20:57

Super leuk

Ik ga morgen met zoonlief,mijn ouders wonen in de buurt en daar verblijf ik nu lekker een paar dagen zonder man en dochter.We gaan zondag weer,dan komen vrienden van ons mee die nog nooit geweest zijn.
Ik neem morgen Wat broodjes en wat te drinken mee,maar zonder gaat het ook prima want de prijzen zijn laag.Huur een bolderkar voor al je kleding handdoeken en tassen voor 3 euro dan hoef je ook niets te sjouwen.Het is er ook erg schoon,ik loop meestal op blote voeten.
ik wens jullie veel plezier het is echt een leuk park!

Tarte Tatin

Tarte Tatin

21-07-2013 om 21:34

Ja!

Wij zijn er afgelopen vrijdag geweest en het was echt heel erg leuk. Notje, ik zou je dus kunnen zijn tegengekomen . De prijzen zijn laag en het park schoon. Wie weet gaan we volgende week weer. Veel plezier Maaike

notje

notje

26-07-2013 om 13:53

Maaike

Ik heb je vast gezien
Het was niet zo druk,wel zoon even kwijt geweest,maar snel weer gevonden gelukkig.Zondag was het in het 'oude'gedeelte erg druk maar in het nieuwe was het goed te doen.Was weer gezellig.

kaatje43

kaatje43

30-07-2013 om 21:32

Fort fun

Is een heel leuk attractiepark in Sauerland.

Maaike

Maaike

31-07-2013 om 07:49

Irrland en fort fun

Hoi!
We zijn in Irrland geweest en het is inderdaad ontzettend leuk. Het was druk, maar het is erg groot. Mijn zoon van 9 vond de glijbanen fantastisch. Ik ben ook van de hoogste geweest, doodeng!
Het is wel echt voor kleine kinderen, misschien vindt mijn zoon het volgend jaar al niet leuk meer.
Hartelijk bedankt voor de tip dus, het was het half uurtje om rijden meer dan waard.
En morgen gaan we naar Fort Fun, daar zitten we vlak bij! Benieuwd hoe dat zal bevallen. Ik heb al beloofd dat ik met hem in een heel enge snelle (80 km/uur) attractie zal gaan. Zie ik eigenlijk niet meer zitten, na mijn ervaring in de simpele glijbaan van Irrland.
Maaike

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.