Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

lennest

lennest

24-12-2014 om 00:30

Ameland met z'n tweeën

Man en ik willen in de voorjaarsvakantie een midweek naar Ameland, een B&B of een appartement. Het liefst zitten we op loop- of fietsafstand van Nes of in Nes. Maar wat is een goede keuze? Heeft iemand advies voor ons? Zoover zegt ons niet alles: sommige beoordelingen zijn soms zo oud, daar kan/wil ik niet meer op vertrouwen.

Niet bij nes

Maar wel erg leuk is Hotel Dolores in Hollum! Heerlijke bedden mooie kamers en lekker ontbijt.
Aanrader!

Puck

Puck

05-01-2015 om 15:32

actie van de dag

Actie van de dag heeft net vandaag een leuke aanbieding voor Ameland. Is dat een optie? Onze ervaringen met hotelboekingen van AvdD zijn in het algemeen erg goed.

Puck

Puck

05-01-2015 om 15:34

trouwens: beoordelingen

Of ze nu recent zijn of niet recent: ik vertrouw er überhaupt niet op. Heb nog nooit meegemaakt dat ze namelijk wél een goede weerspiegeling van de werkelijkheid gaven. Eigenlijk altijd veel te negatief.

Mijntje

Mijntje

05-01-2015 om 19:25

wat hebben

Ik vind een tegenvallend adresje ook wel wat hebben, bewaar leuke herinneringen aan doorgezakte banken, stuiterende wasmachines en bemoeizuchtige hospita's.
Het is een leuk avontuur om wat te boeken. Niet te bang zijn, het is maar voor een midweek.

caton

caton

07-01-2015 om 11:04

paar adressen

Ameland is heel erg leuk! Zelf ben ik eens in appartement Kroonstuk 2 in Nes geweest. Dit is een 4 persoons app. boven een woonhuis. Je hebt wel een eigen opgang. Zag er mooi uit en was toen niet duur. Goeie verhalen heb ik gehoord over Amelander Paradijs, maar dat zit in Buren (ca 3 km van Nes). Verder vind ik de Berkenhof in Nes er goed uitzien, maar daar ben ik nog nooit zelf binnen geweest.
Als hotel lijkt Zee van Tijd in Nes me heel leuk. Dit staat midden in het centrum en je kunt er heerlijk eten. Ik heb er nooit geslapen maar al wel heel vaak gegeten, tot volle tevredenheid.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.