Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

vakantiestress

vakantiestress

22-06-2015 om 17:05

all inclusive?? kinderen willen graag maar ik niet direct...

is er een tussenvorm van all inclusive? Ik wil niet naar zo'n supertouristisch gedoe met animatie etc. en ook niet naar Turkije, griekenland of zo. Is er een soort tussenvorm? Zwembaden, glijbanen en hotel/appartement wat niet zo 'mega' is??
((wat oudere) kinderen willen graag alles eten wat ze willen en zwemmen..; alsof ze dat normaal niet krijgen..)

Camilla

Camilla

22-06-2015 om 17:08

Arawen

Arawen

22-06-2015 om 20:41

Duitsland/Oostenrijk??

Wintersport-landen hebben in de zomer vaak speciale all-inclusive arrangementen voor gezinnen met kinderen, met vaak heel hoge kinderkortingen. Dan verblijf je in een hotel met volledige verzorging en je krijgt een kaart voor allerlei gratis aktiviteiten en b.v. zwembadtoegang.

Wij hebben dit een zomervakantie in Ischgl gedaan, in Oostenrijk. Was verassend betaalbaar omdat jongste nagenoeg gratis mee mocht.

Als je geen Turkije/Griekenland wilt maar meer berggebied, dan zou ik daar eens op zoeken als ik jou was. Pharos reizen van de ANWB had er toen veel in de aanbieding.

Beertje37

Beertje37

22-06-2015 om 22:12

Tioman Maleisie

Op het eiland Tioman bij Maleisië, zijn mooie resorts, met glijbanen, maar geen massa toerisme. Wel mooie stranden en heerlijk eten. Bovendien kun je ook nog wat mooie plekken in Maleisië of Singapore bezoeken!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.