Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

klaver

klaver

23-03-2009 om 08:30

Zwanger en hitsig

Ik ben nu ruim 35 weken zwanger. Ik betrap mijzelf erop dat ik tijdens het slapen heel erg droom van mijn buurman.....(hij is gescheiden en woont nu alleen naast ons). In mijn dromen (tot nu toe 2 keer) is het haast net echt wat we samen beleven. We zoenen en vrijen alsof ons leven ervan afhangt. Ik vind hem reuze lekker...Zodra ik wakker wordt, schaam ik me rot en als ik dan uit het keukenraam kijk en hem dan naar zijn werk zie gaan s'ochtends dan denk ik: "Man, je moet eens weten wat deze buurvrouw over jouw droomt....".

Is dit normaal? Het vrijen in mijn dromen is gewoon haast tastbaar en ik wordt ook heel opgewonden wakker en raak dus nu ook opgewonden als ik hem zie lopen...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

23-03-2009 om 11:22

Ach

Definieer normaal....

Tinus_p

Tinus_p

23-03-2009 om 11:47

Aanvulling

Ik geloof niet dat je je ergens zorgen om zou moeten maken, als je dat bedoelt.

anoniem

anoniem

23-03-2009 om 13:13

Hormonen

Dat zijn de hormoontjes,meis,heb ik ook last van als ik ongesteld ben....) Maar ik heb geen leuke buurman.

klaver

klaver

23-03-2009 om 14:26

Inderdaad tinus p

Definieer "normaal" inderdaad ha,ha,ha.

Als hij mij ziet staan dan waait hij lief terug en sta ik met een brede grijns op mijn gezicht heel poeslief terug te zwaaien.....hij moest eens weten ha,ha,ha.

maar goed....ik heb nog geen kopje suiker geleend bij hem ha,haaaaaaaa...

dc

dc

23-03-2009 om 21:42

Hormonen

ja hoor, kan ik me ook nog wel herinneren. Lekker van genieten op een afstand, wanneer de baby er is, is het zo weer over

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.