Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

euhm...

euhm...

16-06-2010 om 13:09

Zoenen met een vrouw

Afgelopen weekend was ik op een erg leuk feest en wat ik nooit voor mogelijk hield is gebeurd. Ik als vrouw heb gezoend met een vrouw.
Mijn vriend had wel eens gezegd dat hij het onwijs opwindend vind om twee vrouwen te zien zoenen. Maar ik had nooit de behoefte dat ook te doen. Tot het zaterdag opeens gebeurde.....

Het was "wel leuk", veel zachter dan met een man en ook wel een tikkeltje opwindend, zeker omdat mijn vriend ons zag

Wie van jullie heeft er wel eens met een vrouw gezoend (nee, mannen, jullie mogen niet reageren ) en wat vond je er van.
Ben benieuwd. Kunnen we meteen deze rubriek weer wat leven in blazen, want het is wel een dooie boel hier hoor...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

16-06-2010 om 14:11

Hihi

Ik zoen dagelijks met een vrouw . Maar ik heb dan ook geen man meer... dat zal jouw bedoeling niet zijn, vermoed ik.

Swinger

Swinger

16-06-2010 om 22:12

Ja hoor,

Ja hoor, ik zoen wel eens met een vrouw en ik vind het heerlijk! ( ik doe dan overigens ook wel iets meer dan zoenen, ook heerlijk!)
Groetjes!

Bie

Bie

17-06-2010 om 12:05

Jazeker!

Hoi,
Ik zoen zeker wel eens met een vrouw. Ik vind het heerlijk! En net als Swinger doe ik ook wel eens meer dan zoenen met een vrouw. Ik vind het ook heerlijk om een vrouw te beffen. Mannen boffen maar dat!
Groet, Bie

Peetje

Peetje

17-06-2010 om 22:20

Hetzelfde

als hasse...niet elke dag, helaas, maar wel op de dagen dat we samen zijn...Ook ik heb jaren geleden de mannen achter mij gelaten

Hier ook

... Ik ben een jaar geleden verliefd geworden op een vrouw. Dat wil zeggen: op háár. Tja... dat gaat wel verder dan een zoen op een feestje.
Je vraagstelling roept bij mij een beetje irritatie op. Alsof je zoenen met 'n vrouw ziet als 'n soort curiositeit, wel opwindend voor 'n keertje...

Cinderella

Cinderella

28-06-2010 om 15:08

Ik ook

Ik ben gelukkig getrouwd met een man. Vroeger (in mijn pubertijd) heb ik wel eens het bed gedeeld met vriendinnen/vrouwen. Ik vond het heerlijk! Ondanks dat ik een schat van een man heb droom ik er stiekem van om nog eens heerlijk met een vrouw te kunnen vrijen. Het gaat zo ver dat ik er vaak over droom... Hopelijk komt die droom nog eens uit!!

Groetjes,
Cinderella

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.