Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

onderzoek

onderzoek

19-03-2011 om 11:59

Wie bepaalt wanneer er gevreeen wordt?

Even een onderzoek:
Wie bepaalt wanneer er gevreeen wordt?
* de man of de vrouw?
* degene die het minst of het meest zin heeft?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

19-03-2011 om 12:01

* de man of de vrouw?
Nou, bij ons gaat dat meestal toch in overleg hoor.

* degene die het minst of het meest zin heeft?
Degene die geen zin heeft, zal het meestal niet voorstellen, maar is soms wel en soms niet te verleiden.

Beetje vreemd onderzoek hoor.

+ Brunette +

+ Brunette +

19-03-2011 om 12:19

Hoe overleg je dan?

Vrijen in overleg, hoe gaat dat? Vraag je of de ander zin heeft en als die nee zegt ga je dan onderhandelen? Niet echt opwindend. Zelf weet ik niet goed wat ik erop moet antwoorden. Ooit was ik degene die het meeste zin had maar mijn man was moeilijk te verleiden, dus: degene die het minst zin heeft bepaalt. Door deze vervelende ervaring ben ik sindsdien erg geneigd om zin te maken als mijn geliefde meer zin heeft dan ik en ik niet echt. Dus: degene die het meeste zin heeft bepaalt.

Waarom stel je de vraag? Heb jij vaker zin en probeer je statistische steun te vinden of heb je minder vaak zin en zoek je juist bijval dáárvoor?

Fiorucci

Fiorucci

19-03-2011 om 12:25

Nou sorry

Ik voel me niet geroepen om dergelijke details hier te vermelden tegen een vaag persoon die zich onderzoek noemt. Overleggen doen we hier over huishoudelijke zaken, niet over liefde.

dc

dc

19-03-2011 om 15:28

Brunette

Het gaat me om het woord "bepalen". Er is hier niemand die iets wel of niet bepaald. Of het nu om aankopen of om seks gaat.

Valkyre

Valkyre

19-03-2011 om 21:04

Wie vraagt?

Ben toch wel benieuwd wie "onderzoek" is. En als je echt een onderzoek doet, mag je eerst wel even vertellen wat je met die gegevens gaat doen. En toestemming vragen aan forumbeheer. Raar hoor.

+ Brunette +

+ Brunette +

19-03-2011 om 22:45

Valkyre

Ik vermoed dat het een geregelde forumbezoeker is (Brave Hendrik?) die wil weten wat gangbaar is in een gezonde relatie en zijn identiteit niet wil prijsgeven noch een situatieschets wil geven om niet te verzanden in raad of etikettenplakkerij.

onderzoek

onderzoek

20-03-2011 om 22:12

Wat een opwinding

Wat een opwinding onder een publiek dat zich gewoonlijk zo gemakkelijk bloot geeft!

Directe aanleiding voor het onderzoek is een artikel in de Intermediair waarin gesteld wordt dat het de vrouw is die bepaalt wanneer er gevreeën wordt.

http://www.intermediair.nl/artikel/werk_en_leven/229449/kostwinner-moet-compromis-sluiten-over-gezinsuitgaven.html

Wat ik hier de laatste tijd lees geeft mij twijfels over de juistheid van deze uitspraak. Durft iemand (naast single lady) wel antwoord te geven of is dit het ultieme taboe?

+ Brunette +

+ Brunette +

20-03-2011 om 22:27

Oh, had dat dan meteen gezegd.

Ik heb al antwoord gegeven, al was dat niet erg concreet. Veel gebonden vrouwen hebben in Nederland de broek aan en trekken die niet zomaar uit. Maar als ik moet kiezen tussen man en vrouw ben ik geneigd te zeggen: de man, want als het fluitje het niet doet is er geen muziek. Maar dat is subjectief want ik ben iemand die er zonder penetratie niet veel aan vindt.

Vic

Vic

20-03-2011 om 22:44

Tja

Logisch lijkt me. Over het algemeen (let wel, ik bedoel dat niet als wetmatigheid) zijn mannen altijd wel over te halen tot een vrijpartij. Heeft de vrouw zin en wil man eigenlijk slapen dan hoeft ze weinig moeite te doen om hem toch zover te krijgen. Andersom is dat veel lastiger, voor vrouwen is 'geen zin' meestal ook echt 'geen zin', zelfs als ze haar best doet om wel zin te krijgen.

Aïda

Aïda

21-03-2011 om 09:28

Ant woord

Aïda

Aïda

21-03-2011 om 15:26

Haha

nogmaals proberen

De gene die verleid word, beslist ook of het daadwerkelijk er van komt. De gene die verleid heeft al zin. Dus de beslssing ligt bij de ander.
Dat is dus de ene keer de man en de andere keer de vrouw.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.