Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

+ Brunette +

+ Brunette +

25-11-2011 om 11:59

Wat is het hier stil.

Iedereen tevreden met zijn sexleven? Of heeft het vergrijzende OOL-bestand een lager libido en is het dus minder een item? Zelf heb ik ook niet veel te melden, momenteel geen partner en dus ook geen sex, zelfs niet met mezelf, ben daar nooit zo'n liefhebster van geweest, behalve als ik pas verliefd ben.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Haha

Ja, ik vond het ook al stil ik zal er eens een draadje ingooien!

app-sent

Leandra

Leandra

25-11-2011 om 13:47

Vond ik ook al

Maar ik zit in hetzelfde schuitje al Brunette. Dus niets van mij hier.Ik hoopte hier mee te liften op een anders z'n sexleven, maar dat zit er dus niet in .

Snuggle's

Snuggle's

25-11-2011 om 14:55

Brunette

Nou, dat zou ik anders wel een interessant draadje vinden: geen sex en geen masturbatie. Wat doe je dan met je seksuele gevoelens of verdwijnt dat dan helemaal?
Ik kan me dat moeilijk voorstellen, ik heb zelf altijd zelfs ook in een relatie af en toe gemasturbeerd. Hoe kan je daar nou geen fan van zijn ?

Snuggle's

Polly Shearman

Polly Shearman

25-11-2011 om 22:01

Natte dromen

Als ik een periode geen sex heb. Krijg ik vanzelf natte dromen. De natuur heeft dat mooi geregeld

+ Brunette +

+ Brunette +

26-11-2011 om 12:13

Polly

Klopt, dat heb ik ook. Maar het kan máánden duren voor het zover is.

Snuggle's

Snuggle's

26-11-2011 om 14:08

O ja?

Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dan heb je echt een orgasme snachts? Of alleen maar dat je nat bent? Dat laatste is nl biologisch gewoon de variant op de ochtenderectie, en heeft volgens mij niet zozeer te maken met veel of weinig sex hebben?

Snuggle's

+ Brunette +

+ Brunette +

26-11-2011 om 15:26

Jaah, een echt orgasme!

Het zijn echt cadeautjes: klaarkomend wakker worden. Perfect begin van de dag. Hmmm, wanneer zou het weer zo ver zijn? Sta al maanden droog.

Tigerfeet

Tigerfeet

26-11-2011 om 23:02

Saaaaaaaaai

Ik vind het hier ookal zo saaaaaaaaaaai. Geen partner, geen ONS, geen FwB, en ook geen sex. Met mijzelf, bleuch ook geen zin in.
Klaarkomend wakker worden heb ik nog nooit meegemaakt, ookal niet Ik wordt net daarvoor dan wakker, ook niet leuk. Dus beetje komkommertijd hahahahaha
Tigerfeet

+ Brunette +

+ Brunette +

27-11-2011 om 11:32

Komkommertijd.

Dat is het dus juist niet

Wat is trouwens een FwB?

Tigerfeet

Tigerfeet

27-11-2011 om 12:19

Brunette

Ik vond het zo'n leuke woorspeling in dit geval haha
Maare FwB is friends with bennefits, dus een gewone leuke vriend waar je ook zonder verplichtingen en verwachtingen sex mee hebt
Tigerfeet

nachtbraker

nachtbraker

27-11-2011 om 19:09

Nachtorgasme ken ik

In de lange relatie die ik heb heb ik nog nooit org. gehad tijdens de seks. Wel mijn soloorg. Maar als ik lange tijd niets doe word ik wakker van nachtorgasme. Zonder dat ik ergens aan zit!!! En het is een heerlijk org. Een cadeautje.

Monni

Monni

27-11-2011 om 22:25

Ook

Dacht altijd dat ik een zeldzaamheid was. Maar blijkt nu toch wel mee te vallen. Heerlijk die orgasmes in je slaap of net bij wakker worden. En idd zonder ergens aan te zitten. Zou het dan toch tussen de oren zitten? Niks lichamelijks?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

nachtorgasme

nachtorgasme

27-11-2011 om 23:41

Net niet

Ik hebt het ook wel eens maar vind het eerder irritant.. Droom dan altijd dat 'het' net niet helemaal lukt en word dan ook met een 'half'orgasme wakker :/
tikje frustrerend dus..

app-sent

yep

yep

28-11-2011 om 19:37

Bloeddruk?

Ik had van die spontane zelfstarters toen ik een te hoge bloeddruk had. Nu is bloeddruk weer ok, en is het ook weer over, dat feestje...

Toosje

Toosje

07-12-2011 om 21:25

Nachtorgasme

Ik ken het ook. Het gebeurt niet vaak, maar het is wel heerlijk loom! Vooral als het gebeurt 's morgens en ik nog even mag blijven liggen... En als je wakker wordt met een half orgasme, zoals "nachtorgasme" hierboven zegt (want ook dat herken ik), dan maak je het toch gewoon zelf nog even af? Bij mij is er dan maar weinig nodig.

Toosje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.