Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

annonanno

annonanno

02-08-2010 om 18:43

Wanneer?

Is bij ons nu de grote vraag hebben wij nog tijd voor de sex. Onze oudste kinderen zijn 11 en 13, en we hebben een kind van 5. De oudsten gaan nu in de vakantie erg laat naar bed, komen om elk flauw ding er nog even uit, zowel beneden als op onze slaapkamer. Tegen 7.00 uur is de jongste al weer wakker. Ik kan het echt niet als ik weet dat de kinderen elk moment binnen kunnen komen.
Hoe lossen andere ouders dit op?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
miemie

miemie

02-08-2010 om 19:30

Deur op slot

Wij doen op zondagochtend onze slaapkamerdeur op slot. Meestal kijken ze dan tv en eten ze ontbijt in de woonkamer. Ze denken dat we aan het uitslapen zijn. (denken wij)

annonanno

annonanno

02-08-2010 om 19:42

Tja...

dat kan niet.... zou een optie zijn. We hebben ook een regel gehad, op zondag niet voor 8.30 ons wakker maken, maar dat red de jongste niet.

dc

dc

02-08-2010 om 20:54

Vroeg naar bed?

kun je niet gewoon vroeg naar bed om te relaxen en duidelijk maken aan de oudsten dat jullie niet gestoord willen worden? Inclusief slot op deur, en muziekapparatuur in de slaapkamer?

klaproos

klaproos

02-08-2010 om 22:24

Jaja, dat valt niet mee

erg uitgebreid leuk vrijen kon ik in die fase ook niet. Jammer ja.

De schade haalden we in als we een weekendje weg waren, of de kinderen uit logeren. Of naar een feestje of zo.

Gelukkig gaat elke fase voorbij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.