Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Sannie89

Sannie89

28-03-2009 om 14:07

Vreemde wensen

Ik hoop serieuze reacties te krijgen want ik heb een nogal vreemde vraag. Ik ben 20 jaar oud en heb sinds een paar maanden een relatie met een super lieve meid. Alleen wil ze erg vreemde spelletjes spelen, op sexueel gebied dan. Ikzelf vind sommige dingen wel spannend maar de wensen die zij heeft op dat gebied liggen buiten mijn eigen fantasie. Buiten deze sexuele fantasien van haar is ze echt een super lieve vriendin. Ik zou bijna zeggen ik kan niet zonder haar. Wat moet ik doen? Ik heb al eens een paar wensen/fantasien gedaan alleen wond het haar meer op dan mij, zeg maar. Ik heb er al over proberen te praten alleen het blijft wel een moeilijk onderwerp. Wie heeft tips.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MRI

MRI

28-03-2009 om 14:46

Sannie

Wel goed dat je er al over hebt geprobeerd te praten. Waarom is het moeilijk? Wat gebeurt er dan als jij het ter sprake brengt?
Ik zou wel heel duidelijk mijn grenzen aangeven. Als jij meer van 'gewone' seks houdt, zou ik me niet forceren voor haar.
Wat je in de rubriek 'relaties' schrijft over fantaseren over haar zus zou ik voor me houden. Maar alles bij elkaar genomen heb ik wel zoiets van: zijn jullie dan wel een goed stel, seksueel gezien? Kan je niet beter gewoon vriendjes met haar zijn?

MR

Kees

Kees

28-03-2009 om 14:52

Zus

Aangezien haar jongere zus je opwind, nodig je haar eens uit met jongere zus erbij....dat schijnt je wel op te winden......

Sannie89

Sannie89

28-03-2009 om 17:24

En bedankt

En bedankt Martine 9..... TROLL
Ik was al bang dat sommige mensen me niet serieus zouden nemen. En ja dat over haar jongere zusje had ik voor me moeten houden, zeker na het plaatsen van deze topic. En erover praten liep destijds op ruzie uit. Ik ben toch bang dat dit op niets eindigd. Ik zoek het verder zelf wel uit. Nogmaals bedankt Martine daarom spreek ik er al met niemand over nu weet ik waarom.

MRI

MRI

28-03-2009 om 18:00

Niet zielig doen hoor

Dan ga je toch gewoon op mijn reactie in.

ach, ik heb ook wel eens vreemde wensen voorbij zien gaan en vast ook zelf gevraagd.

Ach ja, de kunst is iemand te vinden die bereid is jou te bevredigen en visa versa zonder dat iemand zich daar onprettig bij gaat voelen. En als je 'dat' echt niet hebt bij elkaar dan knap je vroeg of laat af, dan pas je op dat gebied gewoon niet bij elkaar. Althans dat is mijn ervaring geweest.

Ik heb ooit een vriendje gehad die telkens de halve koelkast en keuken erbij moest betrekken, na een paar keer had ik geen zin meer in dat culinaire gedoe en de dingen die ik leuk vond vond hij weer niet leuk. Ach ja, dat is dus een ex geworden, verder hele leuke man maar op dat gebied pasten we niet bij elkaar en dat is prima.

En daarom -jongens en meisjes- ben ik erg voor sex voor het huwelijk, je zou er maar te laat achter komen dat je aanstaande het alleen maar kan als er doedelzakmuziek (of iets dergelijks) op staat !! Moet er niet aan denken toch om de rest van je leven onder een kilt de seks te moeten vinden !! haha

Polly Shearman

Polly Shearman

30-03-2009 om 12:09

Hoe oud zijn je kinderen?

en hoe gaat de relatie tussen hun en je nieuwe vriendin?
je bent 20 zeg je, dan ben je wel jong moeder geworden, hoe is je dat bevallen??

want tja!! je schrijft hier wel op een forum voor OUDERS !!!

Sannie89

Sannie89

03-04-2009 om 14:45

Bedankt

Toch bedankt voor jullie adviezen want idd sexueel gezien pasten we niet bij elkaar. Ik had het weer besproken en na nogmaals ruzie heb ik besloten de relatie te beeindigen. En over het feit dat dit een ouderen forum is, ik was 10 weken zwanger. Maar heb recentelijk een miskraam gehad. Maar dat deel ik niet op deze site.

MRI

MRI

03-04-2009 om 21:48

Sannie

Nou dat klinkt best ingewikkeld, 10 weken zwanger (dus tien weken geleden het nog met een man gedaan, of was het kid?), nieuwe vriendin, maar toch ook weer denken aan de zus van de vriendin. Dan een miskraam (rot voor je evengoed), nu is het weer uit met die vriendin, zus zoekt toenadering. Let wel, geen moreel oordeel hoor, relationeel gezien was ik op jouw leeftijd soms ook zo bezig.
Maar mag ik je voorzichtig aanraden ff anticonceptie te gebruiken als je met een man vrijt (moet toch qua SOA's) totdat je zelf een beetje lekker rondgekeken hebt en weet wat je wilt qua vaste relatie? Alleenstaand ouderschap is zwaar hoor, vergis je niet. Dan heb je geen tijd meer voor van alles wat je nu onderneemt.
Wat betreft (verwerking van) de miskraam: je kan eens kijken bij de rubriek "verlies en verdriet" of bij 'zwanger worden'.

In ieder geval sterkte.

MariaRosa

Sannie89

Sannie89

04-04-2009 om 21:11

K.i.

Was k.i.. Ik heb nog nooit een relatie met een man gehad. En ik heb genoeg vriendinnen om mee te praten. Dus dat hoef ik niet op O.O te doen. Maar idd ik doe even rustig aan qua relaties. Was ik zelf ook al achter.

Rafelkap

Rafelkap

07-04-2009 om 10:25

Martine

volgens mij is Sannie een vrouw en ging iedereen (ook ik) eruit dat het een man was.

MRI

MRI

07-04-2009 om 11:01

Kan nog altijd hoor martine

Je hoeft niet een heel medisch circus door om KI te doen en je hoeft ook niet gescreend te worden op al of niet een partner hebben of je leeftijd. Je kan het gewoon zelf doen met het sperma van een man die dat wil leveren. (dus zonder penetratie maar in een soort slagroomspuit). Ik ken een lesbisch stel dat zo zwanger is geworden.

MariaRosa

Sannie89

Sannie89

13-04-2009 om 21:08

Jeetje

Jeetje wat een reacties. Ja ik ben een vrouw van 20 jaar en KI is zoals eerder in deze draad al gezegd is niet in het medische circuit!. Via een kennis van mij, waar ik niet het bed mee gedeeld heb zeg maar. Ja ik weet het ik was/ben een beetje wild. Maar ik heb besloten rustig aan te doen. En dat zusje verhaal is over hoor. Groeten San

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.