Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Stout meisje

Stout meisje

01-05-2009 om 12:51

Vraagje over soa

Na meer dan een jaar eindelijk weer seks gehad! Dat ga ik niet gezellig rondvertellen al zijn er mensen die me wel hebben zien weggaan met de man in kwestie. Dus dan hier maar effe, JAAAAAA!! EINDELIJK WEER SEKS GEHAD! Ik schaam me wel een beetje want ik had me van mezelf niet voorgesteld dat ik met een man, die ik nog maar net ken, meteen al naar bed zou gaan. Verder geen verplichtingen hebben we elkaar al gezegd dus gelukkig is dat duidelijk al sluiten we niet uit elkaar in de toekomst nog eens te zien. Verdorie, maar voor een one night stand was het errug lekker. Alleen, het condoom is afgeschoven en bij mij van binnen blijven zitten, hij heeft het er toen uitgehaald. Nu is de man in kwestie al jaren gesteriliseerd dus gelukkig is dat geen punt. Maar wat is nu mijn risico op een soa? Ik heb zelf een lange relatie achter de rug en ben nooit vreemd gegaan. Hij idem dito zegt hij maar goed dat weet je niet he. Wat nu? Huisarts, en wanneer? Wanneer kunnen ze iets testen, en stel dat ik bijvoorbeeld een schimmelinfectie heb opgelopen binnen hoeveel tijd merk ik dat?
Stout meisje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Stout meisje

Stout meisje

01-05-2009 om 12:53

O ja

O ja binnenkort ook maar naar de huisarts voor de pil of zo. Ik heb eigenlijk geen zin om weer de pil te slikken maar een spiraaltje lijkt me helemaal niks. Maar dan heb ik me in ieder geval beschermd tegen een zwangerschap want daar zit ik helemaal niet op te wachten.

Tinus_p

Tinus_p

02-05-2009 om 13:26

Geen paniek

Stout meisje:
"Wat nu? Huisarts, en wanneer?"
Ja, gewoon komende week eens langsgaan. Verder geen paniek, want de daadwerkelijke kans op een ernstige soa is niet zo groot.

Stout meisje

Stout meisje

03-05-2009 om 09:20

Tinus

Dank je voor je reactie. Ik heb geen jeuk ofzo maar je hoeft niets te merken natuurlijk. Ik knijp hem wel een beetje dus ga zeker langs deze week. Laat nog wel weten hoe en wat.

dc

dc

03-05-2009 om 21:16

Weet nog

dat het mij eens een keer is overkomen toen ik net begon met seks. Ik de stoute schoenen aangetrokken en naar zo'n centrum waar je je anoniem kunt laten testen. Het bleek dat het risico op een SOA erg klein is als het om 1 keer gaat en het nog niet eens anaal hebt gedaan.

Maar dat neemt niet weg dat ik erg opgelucht was toen de resultaten binnen waren

Stout meisje

Stout meisje

04-05-2009 om 23:14

Huisarts

Huisarts geweest, die zag geen problemen. Ik heb de man in kwestie ook nog gesproken nou ja eerlijk gezegd niet alleen gesproken! Maar in ieder geval geen gekke dingen ofzo.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.