Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Kopietje

Kopietje

21-03-2011 om 14:17

Vraag uit een andere draad bovenhalen

In de ontspoorde draad van Toosje over BDSM bracht iemand nog een vraag in het midden. Ik ben zo vrij er een nieuwe draad over te starten. De vraag was:
Ik probeer wel eens dominant in bed te zijn, want dat vind mijn man weleens fijn, maar ik moet dan echt doen alsof. Het is niet echt natuurlijk voor me. Nu we het er toch over hebben, heeft er iemand tips over wat je met een man kan doen (wel leidend, niet sm)?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
+ Brunette +

+ Brunette +

21-03-2011 om 17:10

Een greep.

Euh... hem voor het blok zetten, zijn broek opendoen en beginnen te pijpen? Subtieler: massage aanbieden en het expres uit de hand laten lopen? Opruiende lingerie aantrekken, hem daarvan een glimpje laten opvangen en een kat- en muisspel beginnen als hij er happig van wordt? In de categorie soft sm: blinddoeken, vastbinden? Een beetje theater hoort erbij, dus: "Zo, vandaag ga ik..." Als er eenmaal sprake is van full sex: commanderen welk standje je blieft. En jíj bepaalt natuurlijk het moment van penetratie, hij moet er wel wat voor doen. Gebied hem je te beffen. Eigenlijk gaat het niet zozeer om de handelingen op zich maar om het kader wat je schept. Jij bent de baas, als je dat moeite kost moet je teruggrijpen naar je rol als moeder met stoute kinderen of een andere situatie waarin je de baas over anderen bent.
Zelf houd ik trouwens ook meer van genomen te worden dan te nemen maar voor de afwisseling vind ik het weleens geinig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.