Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

verward...

verward...

21-01-2011 om 14:28

Voor allen die meeleefden, advies gaven

Het afgelopen half jaar heb ik hier af en toe geschreven. Meer dan een jaar geen seks. gemeenschap met mijn echtgenoot en geen aanrakingen. Toen tegen collega van mijn echtgenoot 'aangelopen' die al ruim 20 jaar geen liefdevolle relatie heeft met zijn echtgenoot en we vielen als een blok voor elkaar. Tijdens mijn bijna 30 jarige relatie nooit een orgasme kunnen bereiken, mijn echtgenoot kwam altijd binnen 2 minuten klaar. Met deze man ongeveer in de orgasmehemel terecht gekomen. Maar er bijna aan onderdoor gegaan ivm schuldgevoel. Hiervoor psychologische hulp gezocht. In de maand december, tijdens de vakantieweek heb ik 2 keer seks gehad met echtgenoot. Twee keer is hij dus bevredigd, voor mij betekende het niets. Toen gaf mijn echtgenoot aan dat hij een kondoom niet veilig genoeg vond en dat 1 van ons beiden eerst gesteriliseerd moet zijn voordat er weer seks. gemeenschap kan plaatsvinden. In de maand januari ben ik een paar keer wezen koffie drinken met mijn lief. En ja, gisteren zijn we in een hotel beland. Mijn lief heeft zich eerst een uur moed in zitten drinken (met thee) omdat hij het vreselijk vindt zijn collega te bedriegen. Vervolgens heb ik een avond gehad die niet te beschrijven valt. Ik ben nog nooit in mijn leven zo opgewonden geweest. Ben nog nooit zo klaargekomen, spuitend en wel. Ik voel me lichamelijk en geestelijk zo ontzettend bevredigd. Iemand die mijn lichaam mooi vindt, die geduld heeft met me, iemand tegen wie ik aan kan leunen ipv zoals hier thuis altijd steun moeten bieden. Iemand die gaat voor het vrouwelijk genot. Iemand die het uren kan volhouden. Iemand die met letterlijk alle hoeken van de kamer heeft laten zien. Hij is loeisterk, ik heb over zijn rug en buik gelopen, op zijn hoofd gestaan. Hij tilt me zo omgekeerd op. We hebben fantastische seks gehad maar ook heerlijk ontspannen gelachten. Vandaag ben ik weer bij de psycholoog geweest. Binnen een minuut viel ik door de mand, mijn ogen stralen. Het aparte vond ik ook dat gisteren precies op de dag af het een half jaar was na de eerste keer. Psycholoog begreep waarom ik geen schuldgevoel heb. Voor mijn man voel ik liefde, een liefde zoals ik voor mijn kinderen voel. Hij is mij nodig, ik moet steun geven. Voor mijn lief voel ik wat anders, zeker ook lust. Het is geweldig om mijn lief te mogen aanraken, hij geniet van strelingen. Mijn man heeft een hekel aan aanrakingen. Ik ben op dit moment en eigenlijkal een paar weken niet verward.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Toosje

Toosje

21-01-2011 om 16:02

Lieve verward...

...het lijkt wel duidelijk dat door deze ervaring jouw liefde voor jouw man steeds verder wegebt. Misschien is dat de conclusie die je kunt trekken uit deze ervaring?

Maar dan nu? De aantrekkingskracht met deze andere man is enorm, dat blijkt wel. Jullie genieten volop van elkaar. Ik begrijp dat je nu alleen maar aan hem kan denken, dat heb ik ook vaak als ik een minnaar heb. Maar zoals wij allemaal weten hier, is een minnaar anders als hij je partner wordt. Dus of het verstandig is hiermee door te gaan?

Waarschijnlijk niet. Ik kan alleen maar zeggen: geniet ervan zolang het duurt. Hopelijk vind je de oplossing voor wat betreft de toekomst. Hoe je verder moet.

Groetjes,
Toosje

Mooie vrouw

Mooie vrouw

22-01-2011 om 07:36

Verward...

Verward, daarom moet je dus zorgen dat je minnaar altijd je minnaar blijft, en niet willen dat hij je partner wordt. Een partner heb je al, en met hem moet je trachten er het beste van te maken.

Marlou H.

Marlou H.

26-01-2011 om 11:38

Wat fijn verward

Wat heerlijk dat je je niet meer verward voelt en kan genieten van wat je voelt en meemaakt. Betekent dit ook dat je nu weet hoe je met deze situatie verder kan?

verward...

verward...

26-01-2011 om 12:37

Voorlopig wel

Beste Marlou,

Ik zal, vanwege de kinderen, niet scheiden. We hebben het redelijk harmonieus. Dit weekend geprobeerd te vrijen met mijn man. Hij komt echter al klaar voor de penetratie. Hij wil niet met me naar de seksuoloog. Hij heeft geen problemen met zijn weinige behoefte aan seks en met het altijd klaarkomen binnen 3 minuten. Hij vindt het geen jprobllem dat ik niet klaarkom. Hij denkt dat ik niet kan klaarkomen tijdens vrijen. Nou, ik ben erachter dat ik dat donders kan! Ik zal waarschijnlijk af en toe afspreken met mijn lief, voor lunches en hotelontmoetingen. Lunch is bijna elke week. We zien wel wat de tijd doet, maar ook door bovenstaand verhaal heb ik op dit moment weinig last van schuldgevoel.

Plukdedag

Plukdedag

27-01-2011 om 23:18

Mijn reactie

Ik denk dat je hiermee heel goed kunt doorgaan. Omdat het toevallig over seks gaat, daarom wordt er vaak zo geheimzinnig over gedaan. Stel je man houdt niet van wandelen of naar de film gaan, dan zou je dat best met een andere man kunnen doen. Maar als het over seks gaat, dan kan dat ineens niet lijkt het wel.
Mijn man houdt ook niet van aaanrakingen, hij heeft een autistische stoornis en ik kan heel veel dingen niet (meer) met hem delen. Daar heb ik andere vrienden en vriendinnen voor. We hebben al ruim 3 jaar geen seks gehad, hij heeft er geen behoefte meer aan.
Helaas heb ik geen minnaar, maar dat zou ik best willen en ik zou me daar allerminst schuldig over voelen. Ik denk zelfs dat mijn man het nog goed vindt ook., want hij kan me dat niet meer geven.
Dus ik zou zeggen. geniet ervan!

verward...

verward...

28-01-2011 om 18:29

Pluk de dag

Dank je wel voor je reaktie. Kun jij goed omgaan met het gemis aan intimiteit? Heb jij niet het gevoel dat je verdord?
Volgende week ga ik uit eten met mijn lief. Weet wel, ik houd oprecht van mijn eigen echtgenoot maar ik kom ook tekort. En een ieder die mijn berichten heeft gelezen kan weten dat ik echt niet iemand ben die elke week wil vrijen. Of zelfs maar elke maand. Wat ik wel wil is genegenheid, aangeraakt worden. En wat ik nu heel erg fijn vind is dat ik dus wel klaar kan komen met vrijen. Wij, mijn echtgenoot en ikzelf hadden altijd het idee dat ik dat niet kon tijdens een vrijpartij maar alleen wanneer ik het zelf deed. En wat ik ook heel erg fijn vind is dat ik nu, om het maar gewoon te noemen, een partner heb die het desnoods uren kan uithouden om te penetreren. Ik ben maximaal 3 minuten gewend, vanaf mijn 17de tot nu, dik in de 40. Ik heb nu iemand die het heel erg belangrijk vindt dat de vrouw geniet. Mijn wettige partner vind zowel het vroege klaarkomen van hem als het niet klaarkomen van mij geen issue. ik weet niet wat me vorige week is overkomen, een g spot orgasme waarbij ik de volledige controle over mezelf kwijt was. En ja, dit smaakt naar meer

Plukdedag

Plukdedag

28-01-2011 om 22:45

Ik mis dat enorm

Ik mis de genegenheid, de aanrakingen, de sex en ook de interesse in mij, wat ik bijv. overdag gedaan heb, hoe ik me voel. Daar vraagt hij dus nooit naar. Het komt eenvoudig niet in zijn hoogd op en dat heeft weer met het autisme te maken.
Soms schreeuwt mijn lichaam het uit naar een aanraking of streling. Ik ga regelmatig naar een therapeut om erover te praten en vooral hoe een weg te vinden om er mee om te gaan. Ik ben 50, maar ik denk wel eens als ik in bed naast hem lig (bizar eigenlijk) zal iemand mij ooit nog eens aanraken, strelen, sex met mij hebben?
Nee, het is zeker niet makkelijk. Helaas is ons huis niet zo groot, anders had ik een eigen kamer willen hebben, want we slapen nu in een klein tweepersoonsbed en na al die jaren van geen intimiteit en aandacht wil ik het ook niet eens meer van hem. Ik zou het heel gek vinden als hij mij zou aanraken momenteel.

verward...

verward...

29-01-2011 om 20:57

Pluk de dag

Ik heb met je te doen. Je zult ook regelmatig huidhonger hebben. Mijn huidhonger heeft me als een blok doen vallen voor die ander. Ik had nog nooit een seconde erover gepeinst zelfs maar een zoen met een ander uit te wisselen. Mijn echtgenoot heeft geen autisme maar is wel hypergevoelig. Heeft wel last van tics. Is perfectionistisch, faalangstig. Heeft behoefte aan structuur, regels. Loopt al jaren bij hulpverleners rond omdat hij in zijn leven regelmatig vastloopt. Ik heb vaak het gevoel gehad dat hij mijn grote zoon is. En bij mijn andere lief mag en kan ik leunen. Hij is geestelijk zo sterk, lich. trouwens ook. Maar het is moeilijk, ik vind mezelf erg egoistisch. Ook in mijn gelovig leven is het een grote wirwar geworden. Wat ik doe kan en mag niet en toch doe ik het. Sterker nog, ik geniet ervan. Lief belde me, we proberen komende week weer hotel te regelen. Lief wil me ook erg graag geven wat ik alleen bij hem kan bereiken: klaarkomen. Ben een eind in de 40 en op dat gebied gaat een wereld open. Lief is zo geduldig. Ik kan zo mezelf zijn en me kwetsbaar opstellen. Waar dit naar toe gaat weet ik ook niet, ik geniet maar huiver tegelijk voor de toekomst. Wat telt: ik wil voor de kinderen en voor mijn man ons huwelijk in stand blijven houden. Dat is het allerbelangrijkst. Pluk, ik hoop dat er in jouw leven ook liefde, ruimte, respect voor je gevoelens en erkenning voor je behoeften gaat komen. Liefs

Schnee

Schnee

31-01-2011 om 23:23

Maar wat als hij erachter komt?

Ik gun je seksueel openbaring en begrijp je volledig. Maar wat doe je als je man erachter komt? Of heb je het hem al verteld? Of je kijkt dat het nooit, maar echt nooit uitkomt of je gaat je man niet te lang voor het gek houden. Ik zit in de omgekeerde situatie, wij hebben niet een slecht seks leven maar na 14 jaar relatie is het niet meer zo spannend. Mijn man zocht de spanning en heeft die gevonden. Wil mij ook niet verlaten. Maar ik kan er niet tegen als hij er een nacht met de ander door wil brengen. Terwijl ik het hem “theoretisch”ook gun. Ik ben er zelf achter gekomen en dat vind ik jammer. Had hij mij maar veel eerder ingewijd zodat wij er samen naar een meer open relatie toe hadden kunnen groeien. Maar zo was het als een harde klap in mijn gezicht. Dat heeft veel kapotgemaakt wat niet nodig was geweest.
Ik wil je geen slecht geweten toepraten en ik vind het prachtig dat je dit mag mee maken, maar als je echt met je eigen man oud wil worden, denk goed na hoe je dit op een goede en respectvolle manier aanpakt.

verward....

verward....

01-02-2011 om 13:14

Schnee

Mijn geweten is inktzwart. Ik heb al voor ik een verhouding kreeg aangegeven dat ik niet tevreden ben met ons leven samen, en met ons seksueel leven samen. Ik heb voorgesteld in therapie te gaan, samen een seksuoloog bezoeken. Ik heb gedreigd met vreemdgaan en doe dit nu dus. En nee, mijn man zou het nooit goedvinden wanneer ik zelfs maar zoen met een ander. Mijn man is hyperserieus en gevoelig. Ik hoop het in eeuwigheid verborgen te kunnen houden. Hoop hem die pijn te kunnen besparen. Dus ik weet dat dit eindig moet zijn. Maar, voor het eerst in mijn leven genieten van vrijen is iets wat ik me ook niet wil ontzeggen. Ik voel me vrouw en dat heb ik in al die jaren dat ik bij mijn echtgenoot ben bij hem niet gevoeld, ook niet in de begintijd. Mijn (niet) orgasme kan hem echt niets schelen. Mijn man is lief, houdt echter niet van aanrakingen. Ik ben de afgelopen week niet aangeraakt, heb div. pogingen ondernomen maar wordt dan afgewezen. Dat doet wat met je. Maar ja, mijn andere lief smsde dat zijn vrouw argwaan krijgt. Morgen lunch ik met hem en gaan we in een hotelletje. Ik moet eeuwig met een geheim leven en die wetenschap valt me zwaar.

Schnee

Schnee

02-02-2011 om 10:33

Kans voor je huwelijk..!

Toch zie ik een kans voor je huwelijk. Misschien als je man echt bang wordt je te verliezen. Wat als je nou eens zegt dat je dit niet meer volhoudt en desnoods op seksuele verkenning gaat? Je wilt/moet achterkomen of er een orgasme voor je in zit in je leven, of genot aan seks. Dat is meer dan begrijpelijk zijn in je situatie.
En wat als je nou op gegeven moment zou vertellen dat je met iemand zoiets hebt beleefd? Misschien wordt je man jaloers en doet er opeens alles voor om jullie relatie op te beuren. Misschien wordt hij zelf nieuwsgierig of er betere seks ook voor hem in zit. En wie weet, na alles kunnen jullie misschien een bevredigend seksleven opbouwen en ooit lachen over alles wat er toe geleidt heeft. Dat zou ik jou wensen. Maar wat als je man ooit achterkomt dat je een affaire had en niets gezegd hebt? Misschien is dan meer kapot dan ooit nodig was geweest. Maar misschien ook niet en kunnen jullie dan weer verder kijken. Maar omdat je zegt bij je man te willen blijven, zou het toch het mooiste zijn als het jullie toch samen zou lukken.

Succes en geniet van je openbaring (hoop dat je een fijne dag hebt gehad !

verward....

verward....

02-02-2011 om 10:46

Schnee

Gisteravond een gesprek gehad met mijn man. Wederom aangegeven wat ik graag wil. Hij echter heeft geen behoefte om mij aan te raken. Seks hoeft dan al helemaal niet. Een zoenpartij met een ander zou al reden zijn tot scheiding. Mijn man heeft hele hoge normen en waarden. Het is een goed mens, alleen kan hij warmte niet tonen door aanraking en het vrijen is altijd zo geweest. Of niet, of binnen 2 minuten klaarkomen. En dan is het feestje ook over. Mijn man en ik houden van elkaar als maatjes, niet als lovers. Daarom houden we het misschien ook wel al 30 jaar vol!

Marlou H.

Marlou H.

02-02-2011 om 11:22

Verward

Wat bedoel je dat zoenen met een ander al te ver gaat voor je man? Bedoel je dat hij echt bij je weggaat als je zoent (laat staan vrijt) met een ander? En hoe zal jouw reactie zijn als hij er toch achter komt? Ga je dan redden wat er nog te redden valt voor je gezin? Of ga je dan met die ander verder? Uiteraard hoop je dat het geheim blijft dat hoopt iedereen die vreemdgaat. Maar wat als het nou onverhoopt niet geheim blijft?

Wens je ook een hele fijne dag.

verward...

verward...

02-02-2011 om 11:39

Marlou

Ja, Marlou, zoenen met een ander is voor mijn man overspel en overspel = scheiding. Mijn man is met andere zaken bezig. Hoe hijzelf elke dag een beter mens kan worden bijvoorbeeld. Mijn man kan niet leven met overspel, dus ik hoop het geheim te kunnen houden. Mijn man weet wel dat ik lunch met die ander. Wat ik ga doen wanneer het uitkomt weet ik niet. Ik hoop dat het niet gebeurt, want ik wil mijn echtgenoot dat graag besparen. Maar ik wil ook erg graag even beleven wat ik nu beleef, waarschijnlijk moet ik mijn verdere leven het er mee doen. Dank voor het wensen van een fijne dag, maar het is altijd een bitterzoet iets. Mijn lief en ik zoeken en vinden bij elkaar iets wat we thuis niet krijgen. Nooit zullen we scheiden, we hebben respect voor de partners van elkaar, maar nogmaals, het is geen pure geilheid. De huidhonger die bevredigd wordt is heerlijk. En nogmaals: ik wil er alles aan doen om dit van mijn partner te krijgen en te geven, helaas wil mijn echtgenoot het niet. Dat geeft verdriet.

Enohp

Enohp

02-02-2011 om 13:25

Ik vind...

...jouw man net een restauranthouder die, nadat je aan een tafeltje bent aangeschoven, zegt: ik maak geen eten voor je, maar je mag ook niet je zelf meegenomen consumpties nuttigen.

over leven

over leven

03-02-2011 om 16:36

Uitkomen

beste verward,
In mijn ogen klopt het van geen kant hoe je man omgaat met sex, omdat hij niet zo nodig hoeft moet jij daar maar genoegen mee nemen. Maar verwacht je echt dat je deze affaire geheim kan houden? Het is een collega van je man, zijn vrouw is achterdochtig en je man weet al van de lunch afspraken. Het is tijdelijk schrijf je. Maar weet je al wat de laatste keer is?
Ik begrijp dat je van de affaire geniet. Maar het is misschien ook wel verstandig om eens na te denken over wat je van je relatie verwacht. Je schrijft dat jij en je man maatjes zijn. Is dat voldoende voor je? Gezien de affaire denk ik van niet. Wil je echt weer terug naar onbevredigde huidhonger. Wat zou je man doen als je hem echt voor het blok zou zetten? Of je/we gaan naar een seksuoloog want ik wil een beter seksleven. Of ik ga bij je weg?

Verder wil ik je heel veel sterkte wensen en gun ik het je van harte dat je geniet van deze affaire.

verward...

verward...

03-02-2011 om 18:29

Over leven

Ja, maatjes zijn is voor mij genoeg. Genoeg omdat ik perse niet wil scheiden ivm de kinderen. Mijn man heeft aangegeven dat ik geduld moet hebben, wie weeet komt zijn zin terug. En wanneer ik zeg dat ik vreemdga geeft hij heel duidelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

verward....

verward....

04-02-2011 om 10:01

Vervolg over leven

Zoenen met een ander betekent al vreemdgaan. Dan volgt onherroepelijk een scheiding. Mijn hotelafspraak ging niet door. De lunchafspraak wel, die duurde 2 uur. Volg. week gaan we in een hotel, de kamer is al geboekt. We zouden nu te weinig tijd hebben. Dit weekend lunch ik ook met hem. Doordat ik mede in dezelfde organisatie werk is dit allemaal heel gewoon, ik lunch elke dag met anderen. Weet wel dat ik veel van mijn echtgenoot, met zijn beperkingen, houd. En dat ik wekelijks vraag om aanrakingen. Ik ben nu 3 weken lang totaal niet door hem aangeraakt, op de afscheidskus 's morgens na. Gelukkig heb ik de liefkozingen van de kinderen. By the way: ik raak mijn man wel aan, maar hij vindt dat niet eacht prettig.

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

05-02-2011 om 19:07

Verward, het lijkt wel of je het over mijn ex-genoot hebt.

Ooit was ik getrouwd met net zo´n type. Hij zei dat als ik zou vreemdgaan het wat hem betreft meteen over en uit was. Na jaren en jaren kon me dat niets meer schelen, liever hem verliezen dan een leven zonder sex. Vrij snel heb ik mijn buitenechtelijke escapade opgebiecht. Ik was heel erg verbaasd dat hij meteen bereid was me te vergeven. Maar het was te laat, ik had me geestelijk al voorbereid op een scheiding. En ja, jaloezie is goed voor je libido, we hebben nog een heftige afscheidswip gemaakt. Ben het trouwens helemaal eens met degene die iets zegt over een restaurant dat geen maaltijd wil serveren maar ook geen meegebrachte etenswaren gedoogt.

verward...

verward...

05-02-2011 om 22:26

Reaktie

Zelazny,

Mijn echtgenoot weet heel erg goed dat het gaat om gekoesterd worden. Natuurlijk wil ik graag beminnen en bemind worden maar een aanraking zonder seksuele bijbedoeling is zeer welkom. Ik communiceer dit al jaren naar hem toe. Het zit er gewoon momenteel niet in. En daar heb ik al jaren verdriet over maar het is niet anders. Als er geen kinderen waren was de scheiding waarschijnlijk een feit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.