Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Catootje

Catootje

14-01-2009 om 10:20

Vibrator, welke?

Als ik een vibrator kies (ben een totale nitwit op dit gebied), welke kies ik dan? Waar let ik op?

Ik ben nu wel klaar met de electrische tandenborstel

Ik vind stimulering van mijn clitoris heerlijk, maakt dat nog wat uit bij welke ik kies?

Jullie reacties zijn van harte welkom. Ik vind het erg spannend, ik wil dit al lang en heb besloten dat ik 'm binnenkort toch echt ga kopen. Maar een beetje advies vooraf is niet verkeerd natuurlijk.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

14-01-2009 om 20:48

Catootje

kijk eens rond op sites waar ze vibrators verkopen, en er gaat een wereld voor je open
Er zijn veel soorten, en bij mij was het zo dat ik al snel kon zien aan het model of het iets was voor mij.
Als jij weet dat je graag iets met clitorisstimulatie wilt, dan is daar ook zat voor te vinden.
In de winkel van Christine le Duc kun je ook prima advies krijgen trouwens.
Groetjes, Minet

Greet

Greet

14-01-2009 om 23:32

Vibrator

Ik heb een soort tarzan model en een trilei. De tarzan is een 'penis' met daaraanvast een uitsteeksel die je clitoris stimuleert. Vooral gekocht omdat vriendinnen daar zo lyrisch over waren. Voor mij was het tril ei echter genoeg. Ik heb geen behoefte aan penetratie als ik het zelf doe.
Het tril ei is denk ik meer vergelijkbaar met de tandenborstel (denk ik, heb ik niet). Alleen kun je deze van hard naar zacht instellen en zal hij wat prettiger aanvoelen. Bijkomend voordeel is dat ze erg betaalbaar zijn.

Miranda

Miranda

15-01-2009 om 18:31

Celebrator

Kijk eens op www.celebrator.nl als je een tandenborstel prettig vond,dan is de kans groot dat je een gewone vibrator niet echt heel fijn vind.

Mee Bie

Mee Bie

16-01-2009 om 23:42

Christine le duc

Bij Christine le Duc verkopen ze het merk May B. Daar zijn verschillende vibrators van, maar ik heb een iets dikkere met verschillende trilstanden. Erg prettig en wat minder moeilijk dan zon tarzan. Die zag ik en met het uitproberen van alle knopjes werd ik al gek. Die van May B zijn oplaadbaar ineen oplaadstation en dat is handig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.