Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Brave Hendrik

Brave Hendrik

11-10-2011 om 22:20

Veel te stevig vastpakken

Ons liefdesleven staat op nul sinds het verwekken van onze jongste een aantal jaren geleden. Na veel praten, lang wachten, observeren en veel teleurstellingen is uiteindelijk duidelijk geworden wat voor mijn lief een belangrijke blokkade is voor een goede vrijpartij. Het komt er op neer dat wanneer ik erg opgewonden raak, ik haar graag steviger tegen mij aan trek wat haar benauwd en eventueel zelfs pijn doet. Omdat de gevoelens van tederheid weg zijn, verdwijnt hiermee ook haar opwinding .
Blij dat we nu een opening hebben gevonden voor het ontdooien van onze relatie, heb ik mij echter gerealiseerd dat het stevig tegen mij aantrekken een soort “natuurlijke”drang is die ontstaat in de opwinding die bij mij ontstaat op een moment dat de hormonen door mijn hoofd beginnen te gieren en daarmee het gevoel het overneemt van mijn verstand. Ik vind ik het lastig om deze drang te onderdrukken.
Is er iemand die dit (her)kent en mij eventueel kan adviseren hoe hiermee om te gaan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

11-10-2011 om 23:00

Natuurlijke drang?

Dat is dan iets wat je maar heel snel moet leren beheersen. Als mijn partner tijdens seks iedere keer dingen zou doen die ik niet wil, gaat de lol er snel vanaf. Als het zo is dat jij houdt van stevige seks en zij het liefst lievig en teder vrijt, heb je wel een probleem. Hoe ging dat in het begin van jullie relatie?

Snuggle's

Snuggle's

12-10-2011 om 01:13

Klinkt bijna eng

Je gevoel neemt het over van je verstand? Zo erg zal het toch niet zijn?!
Misschien is het dan wel handig als je jezelf eerst bevredigd voordat jullie gaan vrijen, zodat je je meer op haar kan concentreren en niet alleen met jezelf bezig bent. Want dat ben je namelijk wel als je zo in alles opgaat dat je vergeet wat je vrouw fijn vindt.
Heb je dat stevige vastpakken vooral bij het neuken? Dan is het een optie om dat eens niet te doen elkaar op andere manier te bevredigen.

Praktisch gezien kan zij bovenop, of ze kan je vastbinden, maar het lijkt me vooral belangrijk dat jij eerst gaat ontdekken wat je vrouw fijn vindt (en misschien ook omgekeerd).

Snuggle's

Charlie

Charlie

13-10-2011 om 15:17

Herkenning

Aan mijn reactie heb je natuurlijk helemaal niks maar herkenning alom: ik zou zo blij zijn met een man als jij Ik vind het heerlijk om stevig aangepakt te worden maar m'n man vrijt liever rustig en lief. Praten erover hebben we zo vaak gedaan maar het zit gewoon niet in hem om wild en enigszins ruig met me te vrijen. Een oplossing is er dus niet dus ik berust er maar in

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Brave Hendrik

Brave Hendrik

13-10-2011 om 20:36

Twijfel

Door de reacties ben ik aan het twijfelen geslagen.
Mijn doel was om tips te krijgen hoe je voorkomt dat je met harten ziel in het liefsspel op gaat. Natuurlijk wil ik mijn vrouw geen pijn doen, maar bij passie moet je gevoel het toch overnemen van het verstand?
De tip om als vast de ergste spanning vooraf te ontladen lijkt mij een goede, echter je weet nooit vooraf wanneer de situatie zich zal gaan voordoen. De realiteit was voor mij geweest dat ik zeer vaak voor niets spanning ontlaad want als ik mijn vrouw moet gaan vragen moet ik mij nu al vast maar even gaan aftrekken ...
Je begrijpt wat er dan van het libido over is.
Kortom ik ben er nog niet uit.

Charlie

Charlie

13-10-2011 om 21:32

Onderdrukken

Leer de impuls om haar stevig vast te pakken te onderdrukken door je handen op je rug te laten binden? Het verlies van het gebruik van je handen compenseer je maar op een andere manier

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic

Vic

13-10-2011 om 21:58

Oei

"Mijn doel was om tips te krijgen hoe je voorkomt dat je met harten ziel in het liefsspel op gaat. Natuurlijk wil ik mijn vrouw geen pijn doen, maar bij passie moet je gevoel het toch overnemen van het verstand? "
Meen je dat nu serieus? Volgens mij is het niet de bedoeling, in welke situatie dan ook, dat je helemaal je verstand verliest.

+ Brunette +

+ Brunette +

13-10-2011 om 22:05

Tja...

Nou, ik houd ook wel van Brave Hendrikken, ik vind het juist lekker als ik het gevoel heb dat een man zich helemaal laat gaan, hoe ruiger hoe beter, niet de hele tijd alleen maar lievig. Ik vrees dat Hendrik niet de juiste bedpartner heeft. Als de relatie voor de rest wel lekker loopt kun je dat voor lief nemen maar soms werkt het zo dat als de seks slecht is, men zich in het dagelijks leven ook meer aan elkaar ergert en ik heb de indruk dat dit bij Hendrik het geval is.

Vic

Vic

13-10-2011 om 22:09

Brunette

Het gaat er nu niet om wat jij wilt Je kunt je vast wel een situatie voorstellen die over jouw grenzen gaat, en dan is het niet fijn als zo'n man zegt dat hij zijn verstand verloor en dat dat nu eenmaal bij het liefdesspel hoort.

dc

dc

14-10-2011 om 08:53

Periodes

En als je na een hele tijd weer een seksuele relatie opbouwt, dan moet je dat rustig doen. Ik ben zelf ook wel in voor wat ruigs, maar niet als we weer net beginnen (zoals na een kind krijgen). Dan moet het voor mij een paar maandjes rustig en teder, totdat ik weer vertrouwen in mijn lichaam heb en mijn emoties weer een beetje onder controle zijn.

Ik stop mijn man regelmatig om te vragen of het even wat rustiger kan. Ik kan zien dat hij het soms moeilijk vindt, maar hij doet het wel en ik zou me gekwetst voelen als hij dat niet voor me zou doen.

+ Brunette +

+ Brunette +

14-10-2011 om 18:28

Hoe zou de vrouw van Hendrik het aanpakken? Vriendelijk vragen of het wat zachter kan (ik neem aan dat jij dat doet) of mopperen dat hij weer eens te grof te werk gaat? Maakt natuurlijk nogal uit.

Snuggle's

Snuggle's

14-10-2011 om 20:10

Brunette

Aangezien de vrouw van Hendrik zich nu pas uitspreekt, zal het niet zo zijn dat ze veel moppert lijkt me (ze doet het gewoon helemaal niet).
Ik denk dat er meer achter zit dan gelijk zeggen dat je seksueel niet bij elkaar past. Maar om fijne seks te hebben zal je toch moeten praten als je iets niet fijn vindt. Over problemen op andere gebieden praat je toch ook en probeer je tot een oplossing te komen?
Ik vind het al vreemd dat er kennelijk pas na zo'n lange tijd uitkomt dat vrouw niet van dit aspect van de seks houdt. Voor mij is seks een belangrijk onderdeel van een relatie, en doe je ook moeite om elkaar op dat gebied te leren kennen, net zo goed als je elkaar op andere gebieden leert kennen. Dat moet dus duidelijk nog gebeuren hier.

En je dusdanig laten gaan dat het genot en gevoel van je partner je dus eigenlijk op z'n minst ontgaan (of dat dit je niks meer kan schelen omdt je zo opgewonden bent), vind ik erg ver gaan.

Snuggle's

Magdalena

Magdalena

17-10-2011 om 21:40

Gelijk opgaan

tja ik vind het het meest ideaal als je gelijk opgaat of dat nu langzaam en teder is of ruw en onstuimig (wat ik overigens allebei kan apprecieren). Maar om op jou terug te komen Hendrik: ik denk dat er vooraf al een disbalans in afstemming op elkaar is voordat de vrijpartij begint. Of anders moet je er eens mee gaan spelen: dat je afspreekt dat zij helemaal het voortouw neemt en jij alleen maar antwoordt als het ware. Zou je dat kunnen? En zij? Kan ze zich helemaal overgeven aan lust? Het zacht en langzaam willen kan ook een manier zijn om toch controle te willen blijven houden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.