Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Uitleg vibrator

Tja, heb afgelopen week aan mijn dochter van 11 uit moeten leggen, waarvoor die roze piemel was.

In 1e instantie zeer genant natuurlijk, maar navraag bij 2 vriendinnen, die nadat ze bijgekomen waren van het lachen, de 1 het antwoord gaf de waarheid t vertellen, en de ander t gewoon niet wist.
Ervoor gekozen de waarheid t vertellen...

Soms heeft mamma zin om t vrijen, en dan is mijn vriend er niet, aangezien ik haar het beeld wilde besparen, ik knuffelend met dat ding in bed, gelijk het verhaal van klaarkomen maar verteld.
De rest vd voorlichting had ik gelukkig al gegeven.

Had wel het idee, dat ze met zo'n "heb ik dat zo'n moeder" naar bed ging...

hoe zouden jullie het aanpakken??
smartbabe

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
+ Brunette +

+ Brunette +

21-03-2011 om 17:17

Geen tips

Oef, ben ik even blij dat ik een saai modelletje heb zonder anotomische vorm. Mijn dochter zag die eens op tafel liggen (vergeten op te ruimen) en ik heb het toen kunnen afdoen met dat het een massagestaaf was maar ze is zeven dus dan slikken ze zo´n slap verhaalnog wel. In jouw situatie had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan: de waarheid opbiechten.

Polly Shearman

Polly Shearman

22-03-2011 om 10:52

Tja

zoon was veel jonger toen hij eens een vibrator zag: mam wat is dat: dat is grote mensen speelgoed jongen...
klaar!

+ Brunette +

+ Brunette +

22-03-2011 om 12:30

Polly

Hahaha, die van mij is zeven, die had gegarandeerd gevraagd: "En wat voor spelletjes doen ze daar dan mee?"

smartbabe

smartbabe

22-03-2011 om 21:44 Topicstarter

Niet mee weg

bij een dochter van 11 kom je niet weg, met dat is speelgoed voor volwassenen, zeker niet in de vorm van een piemel..
kreeg natuurlijk wel wat vervolg vragen, of ik t vaak doe?
of mijn vriend t weet?
of hij ook zoíets heeft voor mannen?

heb wel met nadruk gezegd, dat dit niet iets is om op t schoolplein te bepraten met vriendinnetjes enzo.

koentje

koentje

23-03-2011 om 09:05

Brunette (polly)

maar die van Polly hebben adhd; die kun je sneller afleiden van het onderwerp!

+ Brunette +

+ Brunette +

23-03-2011 om 09:44

Polly (off topic)

Als ik nu je naam zie moet ik telkens denken aan het Spaanse woord voor lul (polla).

Polly Shearman

Polly Shearman

24-03-2011 om 09:53

Ik geef altijd antwoord

Mijn kinderen hebben altijd veel gevraagt, en ik heb altijd antwoord gegeven hoe klein ze ook waren.

COndoom zien liggen op een parkeerplaats. "wat is dat voor om mee te doen" ( 2 jaar) Dat gebruiken volwassenen als ze sex hebben.

Als ze nog niet toe waren aan meer informatie vroegen ze daar ook niet naar.

Ik had een vriendin die in paniek raakte toen haar dochter van 7 tampons had gevonden in het badkamer kastje want ooh jee nou moest ze gaan uitleggen wat het was!!
Mijn kinderen weten al vanaf heeeeel klein dat vrouwen af en toe ongesteld zijn.
Helaas werd onze oudste iets te snel wijs toen hij ons betrapte met zijn 7 jaar, en dan niet in een keurig standje... hij leerde zo al vroeg dat grote mensen sex hebben voor de lol, en niet alleen voor de voortplanting.
Ik probeer altijd overal open over te zijn ( met achtneming van wat prive is)
Dus als zoons nu een vibrator zouden vinden zal ik waarschijnlijk heel eerlijk antwoord geven op hun vragen. ( wij verstoppen die dingen heeeeeeel erg goed hoor whahahah)

ik wist niet dat polla, penis betekende! Ik dacht KIP! whahahah

Fiorucci

Fiorucci

24-03-2011 om 12:03

Polly

Kip is pollo...

Polly Shearman

Polly Shearman

24-03-2011 om 12:10

Fiorucci

Pollo Polla, whats in a name! whahahah

Fiorucci

Fiorucci

24-03-2011 om 13:23

Nouhou

Ik zou toch niet graag om polla vragen bij een spaanse poelier....

+ Brunette +

+ Brunette +

24-03-2011 om 19:06

Polla

Inderdaad iets om op te letten, toen ik net in Spanje zat was ik altijd bang het fout te zeggen en zei het daarom juist (bijna, net op tijd niet) fout. "Ober, ik heb zin in..." De rekening is trouwens ook vaak aanleiding voor gegrinnik, "La cuenta por favor." El cuento is een (lang) verhaal.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.