Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Totaal geen zin

Vier maanden geleden is ons tweede kindje geboren en sindsdien heb ik totaal geen behoefte meer aan sex. Omdat mijn man dat wel heeft, hebben we toch gevreeen, tegen mijn gevoel in, en nu heb ik er ECHT helemaal geen zin meer in. Ik walg zelfs van het idee. Ook voordat ik kinderen kreeg had ik al niet zo'n groot libido. Ik was een koelkast maar nu ben ik een viersterren vriezer... Ik wijs mijn man steeds af. En daar zit ik wel een beetje mee, want het hoort er toch bij. Ik denk dat een relatie zonder sex ook geen stand houdt. Ik houdt zielsveel van hem, dus er moet wel wat veranderen, maar hoe? Tegen mijn zin in werkt averechts. Heeft iemand hiermee ervaring en tips? Ik geef trouwens ook volledig borstvoeding aan onze 4 maanden oude baby. Wellicht heeft dat ook zn invloed.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
heks

heks

21-08-2010 om 13:33

Borstvoeding

dat heeft zeker invloed. in ieder geval op je vagina. Door de andere hormonen is je vagina droger. En als je al niet heel veel zin hebt en je vagina is wat droger dan is de sex vast niet fijn. En maak je niet teveel zorgen, heel veel vrouwen hebben de eerste maanden minder of geen zin. Er verandert heel veel in je leven. Dat kost veel tijd. Ik neem aan dat je het ook met je man bespreekt?

dc

dc

22-08-2010 om 17:51

7 maanden

Bij mijn beide kinderen heeft het 7 maanden geduurt voor ik weer zin kreeg. Ik had echt echt geen behoefte aan seks. Ik had helemaal geen seksuele gevoelens. (heb trouwens borstvoeding gegeven tot 18mnd en 17mnd, dus de twee kunnen best samen).

Wat ik deed was mijn man helpen met hem bevredigen. Dat kon ik prima, want ik geef gewoon heel veel om hem. Maar ik kon er niet tegen als hij aan mij ging frunniken.

Is vanzelf weer goed gekomen!

4 maanden!

.. Dat is nog heel vroeg! En dan is het nog de 2e en heb je al zoveel aan je hoofd/boezem! Lijkt mij heel normaal hoor.
Inderdaad hem een beetje helpen met zelfbediening toont jouw goodwill
En verder gaat je energie nu even naar je kindje.

Hmm.. Snap wel wat je bedoelt. Als moeder de vrouw lijk je altijd ergens tekort te schieten hè..

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

4 maanden

nee echt niet, duurde bij mij ook veel langer ook bij hem. Gewoon te moe, geen zin, lelijk dik lijf, borstvoeding, baby op de kamer, de hele tijd ben je al fysiek met je kindje dan wil ik echt geen sex erbij. Dat komt wel weer, hij kan zich toch zelf wel helpen ?!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.