Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Kiss me

Kiss me

31-08-2011 om 11:24

Tongzoenen (probleem)

Nijn vriend is een echte lieverd, vandaar dat ik er best moeite mee heb, om mijn probleempje hier voor te leggen,voelt toch een beetje als achter zijn rug om, maar ik zit er toch wel mee
ik vind het tongzoenen zo tegenvallen, en denk meestal al snel"stop er maar mee", omdat ik amper zijn tong voel,in het verleden was dat meestal nooit het geval en vond ik zoenen heeeel erg opwindend, ik mis dit stukje nu best wel, hebben jullie advies, of is het herkenbaar?
Soms probeer ik met een grapje te stimuleren,maar het werkt helaas niet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kiss me

kiss me

31-08-2011 om 11:26

Pss ik bedoel

Met in het verleden ANDERE relaties

Tongetje

Tongetje

31-08-2011 om 14:38

Herkenbaar

Ja hoor, ik herken dit wel. Ik zoen met de ene man ook veel liever dan met een andere man! Er zit nogal verschil in, waar dat dan in zit kan ik zo niet bedenken Techniek?

Tigress

Tigress

31-08-2011 om 19:44

Techniek

Brrr, een mondvol tong of lichtelijk gefladder waarbij je moet zoeken... of een speekseloverstroming. Herkenbaar hoor! Elkaar halverwege tegemoet komen lijkt me nog de beste oplossing. Maar hoe maak je zoiets bespreekbaar? Geen tips hierin.

Eerlijk zijn

Hi,

De ene man is de andere niet. Maar als iets niet lekker is moet je het niet doen. Geef het eerlijk aan....als je hierover al niet eerlijk kunt zijn.
Misschien beseft hij het niet, durft hij niets anders...probeer daar eens achter te komen.

Bij mij is het helaas wel het geval dat als het kussen met een man niet lekker is, het tussen de lakens ook niet klikt.
Is toch iets heel intiems, waar je wel een klik moet voelen.

Succes, hoop dat je wat aan het advies hebt!

Geremd?

Ik weet niet hoe lang je deze relatie al hebt, maar als het nog pril is, zou het dan ook kunnen dat hij zich nog een beetje geremd voelt om zich helemaal te laten gaan? Ik bedoel: er is tongzoenen en tongzoenen. Dat kan teder, maar ook heel passioneel. Bij ons komt in ieder geval beiden voor. En van de passionele variant voel je echt meer . Misschien dat een goede fles wijn jullie over een hobbel heen helpt? Of jou, om het ter sprake te brengen?

Jacco

Tigress

Tigress

06-09-2011 om 19:12

Sinle lady (licht ot)

Ooooooooo mijn ex- was idd en slechte klusser! In dit geval klopt het hahaha (en tongzoenen... mwah)

Monet

Monet

06-09-2011 om 20:44

Ah.........

die van mij heeft niet eens een rijbewijs????!!!!!!

Kissme

Kissme

07-09-2011 om 13:52

Monet hahaha

Ik lig in een deuk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.