Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Pruimenjam

Pruimenjam

25-09-2008 om 01:18

Stoute avond bij christine le duc

Zo maar even nieuwsgierig. Iemand nog naar de stoute avond bij Christine le duc geweest? Hoe vond je het? Heb je iets gekocht?
Ik ben met twee vriendinnen geweest. De dames in de winkel waren geen twintig meer maar toch legden ze alles goed uit. We konden verschillende dingen aanraken om te zien hoe het werkte. Ik ben met een g rock en een blauw vibratorretje naar huis gegaan. Wie is ook geweest.
Pruimenjam

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kersenjam

Kersenjam

25-09-2008 om 10:28

Goh...

Klinkt leuk, jammer dat ik het niet wist. Zijn er vaker dit soort avonden?

Kees Jansen

Kees Jansen

25-09-2008 om 14:41

Toch wel?

De dames in de winkel waren geen twintig meer maar toch legden ze alles goed uit.

geweldig zeg, dat zelfs dames van boven de twintig nog alles goed konden uitleggen. Dat moet wel een héél bijzondere ervaring zijn geweest

Polly Shearman

Polly Shearman

25-09-2008 om 14:46

Als je dat al leuk vind!

moet je hier maar eens kijken www.funparty.be

dat is dus gewoon een tupperware avond bij je thuis, maar dan zonder tupperware! echt bijzonder leuk!
nodig een groep vriendinnen uit, thee chocolade en later de witte wijn op tafel. Ik garandeer je een top avond!!

nee, dit is geen reclame, ik schiet er zelf niks mee op ( tenzij ik ook mag komen)

groet, polly

kruisbessenjam

kruisbessenjam

25-09-2008 om 19:15

Neuh....

Neuh,ik hou niet van gemuts met een groep dames,zelfs niet als het om dit soort dingen gaat....

Bramenjam

Bramenjam

25-09-2008 om 20:02

Och, dames geen bezwaar

maar ik ben zelf een grote meid en ik heb geen stoute avond nodig.

Tihama

Tihama

25-09-2008 om 21:44

Twintig?

"De dames in de winkel waren geen twintig meer maar toch legden ze alles goed uit. "

Deze snap ik niet. Geldt voor sexspeeltjes dat je er meer verstand van hebt naarmate je minder ervaring hebt?

Ik heb altijd liever mensen met meer ervaring....

Tihama

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

25-09-2008 om 23:11

Twintig...

Als je twintig bent, ben je nog maar een beginner. Zelf zou het op die leeftijd tenminste niet in me opgekomen zijn met seksspeeltjes aan de slag te gaan. Ook van flirten en verleiden had ik 0,0 verstand. Verleidelijke lingerie? Ver van m´n bed show. En toch was ik een redelijk losgeslagen type, veel scharrels en ONS gehad maar wat een saaie seks vergeleken bij wat ik later allemaal heb beleefd...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.