Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

klaproos

klaproos

08-08-2010 om 12:34

Stemming

Van de week gebeurde er net voor we naar bed gingen iets vervelends (berichtje per mail) waardoor mijn aanvankelijk positieve avondstemming compleet omsloeg; ik wilde er met partner over praten en bij baalde van dit incident, omdat hij weet dat ik in zo'n stemming in van alles zin heb, maar niet in seks. Hij heeft me geduldig aangehoord (in zijn eigen belang maar ik voelde me nog steeds kwaaiig. Niet op hem, hij stond er volledig buiten.

Affijn, ik ben omdat hij er zich op verheugd had zo goed als het me lukte meegegaan in zijn sekswens. Technisch lukt dat best, na al die jaren.

Waarom zijn vrouwen toch zo stemmingsgevoelig dat ze dan ineens geen zin meer hebben.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jane

Jane

08-08-2010 om 13:44

Andersom

Waarom maakt het voor mannen en hun zin in seks geen biet uit of ze slecht nieuws krijgen?
Heel irritant ja, maar dat is zo'n Mars/Venus ding dat we nooit van elkaar zullen begrijpen.

Jane.

dc

dc

08-08-2010 om 22:31

Erger nog

We kunnen al seksend in bed liggen, en manlief maakt een kleine verkeerde opmerking, en weg zin. Erg frustrerend. letterlijk!

klaproos

klaproos

09-08-2010 om 08:40

En dan?

als er door zo'n opmerking ineens geen zin meer is, stop je dan?

Ik weet niet of het wel zo'n mars/venus-ding is

Ik kan seks heerlijk vinden om "spoken" (lees: nare berichten) uit mijn hoofd te krijgen. Dan ben ik allang blij dat de zin bij ons beiden niet over is. Zo uniek ben ik daar niet in, neem ik aan

dc

dc

09-08-2010 om 16:59

Klaproos

het is weleens gebeurt dat we gestopt zijn ja. Maar meestal probeer ik toch me erover heen te zetten en door te gaan. Soms na een pauze en goed gesprek. Gelukkig komt de zin vaak al doende wel weer terug. Maar ik zou willen dat ik niet zo'n uitknop had hoor!

Zo'n gedoe...

Ik vind het zo'n gedoe. Alleen voor een beetje jeuk aan je snikkel en één vingerhoedje stijfsel. Ik weet niet. Zo'n gedoe.

Ja, vroeger, toen we nog vrije jongens waren, toen wou ik nog wel eens een tweede boom opzetten. Maar ja, dan zaten er altijd twee of drie weken tussen.

Nee, ik ben nou bijna veertig, maar 't is mooi geweest hoor. Bij mij zullen ze de grote Piet nooit meer uit de broek krijgen. Ach ja, zo levert iedereen z'n eigen persoonlijke bijdrage aan de energiecrisis. Een beetje sparen, niewaar?

Sorry mispost

Het voorgaande komisch intermezzo hoorde onder 'Geen behoefte aan sex'

Minet

Minet

09-08-2010 om 23:51

Almonde

Je weet blijkbaar nog niet dat het leven pas bij 40 begint??? :p

klaproos

klaproos

10-08-2010 om 13:25

Film

"Lady Chatterly's lover' was op TV. Nou je zíet niks, maar de illusie die gewekt wordt, brengt mij over de drempel. Da's een andere manier van omgaan met stemmingen.

Hoe liep die film eigenlijk af?

Tinus_p

Tinus_p

10-08-2010 om 16:29

Lol

Klaproos:
"Nou je zíet niks, maar de illusie die gewekt wordt, brengt mij over de drempel. (..) Hoe liep die film eigenlijk af?"
ROFLOL

klaproos

klaproos

10-08-2010 om 21:54

Jaja, dat dacht ik al tinus

en wat je denkt, gebeurde. (misschien een tip voor mensen in de draad hieronder)

Maar hoe liep die film nou af?

rubens

rubens

17-08-2010 om 13:19

Vrouwen...

Omdat vrouwen meer met hun gevoel dingen duidelijk maken en erin meegaan.Wat niet wil zeggen dat àlle mannen gevoelloos zijn,maar ik denk toch wel dat de meesten anders ervaren dan wij.
Aan de andere kant zijn der ook wel vrouwen,die het geen erg vinden om na een fikse ruzie het weer bij te leggen door gezellig sex te hebben.Hier mooi niet dus.Zeker niet wanneer het over belangrijke dingen gaat waar we niet uitkomen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.