Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

38+

38+

03-10-2008 om 14:45

Steeds heviger klaarkomen

Ik merk de laatste jaren dat ik steeds maar heviger ga klaarkomen.
Iedere keer als ik denk dat het nu echt op z'n hoogtepunt(!) is, wordt het de volgende keer nog heftiger. Het begon ermee dat ik soms een brok in de keel kreeg bij een orgasme, nu lig ik hardop te huilen van genot. Het duurt ook steeds langer. Van een paar sec tot wel een halve minuut denk ik, heb nog nooit getimed.
Mijn vriend vindt het geweldig, zeker nu hij weet dat ik niet verdrietig ben of iets dergelijks.
Ook doet sinds twee zwangerschappen m'n g-plek altijd mee in het orgasme.

Ik heb altijd gedacht dat het minder zou worden na het krijgen van kinderen, maar dit had ik niet verwacht.

Herkennen meer vrouwen dit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
45+

45+

04-10-2008 om 14:40

Herkenning

ook hier geldt tot nu toe nog: hoe ouder hoe gekker
Geniet ervan!
45+

Polly Shearman

Polly Shearman

05-10-2008 om 11:55

Ja!

Ik ben dan nog wel jonger, maar na de geboorte van mijn derde! is het hek van de dam! ze zeggen dat vrouwen rond hun 35ste op hun sexuele hoogtepunt zitten, nou.. ik ben pas 32 maar tjonge jonge als het nog gekker moet worden!! pfff
Het is geweldig het is zo fijn, ben zo verliefd op mijn man... de sterren van de hemel! swinging from the chandeler.

groet, polly

( ja ik moet nog op de meeting verschijnen, maar ach.. jullie weten nu al zoveel van mij.. dit kan er ook nog wel bij)

koentje

koentje

06-10-2008 om 16:08

Ook ik

Heb het gevoel dat ik vaker heviger klaarkom. Door de Gplek , maar ook door steeds vertrouwder bij partner te zijn en misschien speelt leeftijd toch een rol. Ik ben nu 46; ik heb sterk het gevoel dat dit de laatste 7 jaar zo'n beetje speelt. Ben nu 13 jaar met man samen. Tja.... lekker he! Gewoon genieten!

38+

38+

10-10-2008 om 18:41

Wat leuk

Dat er meer vrouwen zijn die dit herkennen, en het heerlijk vinden

Miep39+

Miep39+

11-10-2008 om 09:35

Ook

Bij mij is dat ook zo. Eigenlijk sinds de geboorte van tweede kind. Ik vind sex sowieso steeds leuker worden, hoe ouder ik word. Vreemd eigenlijk, vroeger als 20 jarige dacht ik dat het wel zo'n beetje afgelopen zou zijn bij 30. Nu denk ik, wat weet een 20 jarige eigenlijk van sex,
Miep39+

Magdalena

Magdalena

11-10-2008 om 10:26

En hier nog een 40+

Ik ben ook een 40+ en geniet ook steeds meer en intenser van sex. Het is hier niet zo dat we het veel vaker doen dan voorheen. De frequentie is hetzelfde gebleven, tijden van veel en tijden van niets. Maar de sex zelf is intenser geworden, de gevoelens ook. De
G-plek is ontdekt en al was het eerst even wennen, vind het nu heerlijk. Dat wennen had meer te maken met schaamtegevoel, ik kwam nl spuitend klaar. Man vond en vind dat geweldig sexy wat dan wel weer een boost geeft in ons sexleven.
Het leven begint bij 40? Nee, dat nu ook weer niet, maar het intense klaarkomen wel!

Toosje

Toosje

14-10-2008 om 15:43

Steeds prettiger

Inderdaad, ik loop nu tegen de 40 en tot mijn 30e deed seks mij niet erg veel. De intensiteit is na mijn 30e steeds groter geworden. Nu kan ik ook vaginaal klaarkomen door penetratie, maar dat is pas sinds een jaar of twee. Ook ejaculeer ik ongeveer vanaf mijn 33e als ik een orgasme heb. Lastig soms, maar het orgasme is wel zo heftig, dat ik er intens van kan genieten.

Groetjes,
Toosje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.