Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Kleiner

Kleiner

24-08-2011 om 12:01

Standjes klein geschapen man?

Ik heb een hele lieve, nieuwe vriend. Het punt is alleen dat hij kleiner geschapen is dan mijn vorige partners. We doen veel aan voorspel en voorspel wordt hoofdspel en dat is heerijk, maar als het op neuken aankomt, voel ik vrij weinig. Ik vind dat toch jammer. Wie helpt me aan ideetjes hoe ik hem beter kan voelen?
K

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Loes

Loes

24-08-2011 om 17:26

Standje

Heb ook zo'n man gehad. Als we seks hadden was dat meestal op z'n hondjes zeg maar want zo voelde ik tenminste nog iets Vond het uiteindelijk niet bevredigend genoeg en heb het uitgemaakt. Zal wel kortzichtig zijn hoor maar seks is voor mij belangrijk en zeker het penetreren dus we waren uiteindelijk niet zo'n goede match

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Sexpert

Sexpert

25-08-2011 om 17:14

Deels eens met loes

Op z'n hondjes of jij bovenop. Je hebt trouwens klein en heel klein, als je zelfs met deze standjes niets voelt, is ie té klein voor jou. De manier van bewegen heeft ook invloed: klein én weinig heftige bewegingen is een fatale combinatie. Vanaf een cm of 14 is mij groot genoeg, bij een flinke diameter mag hij eventueel nog ietsje korter zijn.

Snuggle's

Snuggle's

25-08-2011 om 17:53

Genieten

Genieten kan op vele manieren, ook zonder neuken m.i., daar kan je samen best een weg in vinden als je een beetje creatief bent.
Misschien kan een cock ring nog iets doen, of een sleeve. Een trilei bij jou inbrengen en dan neuken is ook heel verrassend voor jullie allebei.

Ik heb geen klagen, maar het zou voor mij nooit een reden zijn om een verder goede relatie te verbreken. Er zijn toch oplossingen genoeg voor? En als jij nou uitlubbert na de bevalling (als dat het probleem al niet was bij Loes)

Snuggle's

K. Dootje

K. Dootje

25-08-2011 om 18:15

Uitlubberen

na de bevalling was het allemaal wat ruimer maar door bij elke penetratie op mijn bekkenspieren te letten zijn die nu supergetraind en voel ik zelf ook meer, misschien heb je daar wat aan op termijn als je telkens af en toe je spieren spant?

veel plezier met je lief!

Loes

Loes

25-08-2011 om 19:56

Uitgelubberd

Het is er idd allemaal niet strakker op geworden na mijn bevallingen maar dat is nu eenmaal zo.
Daar rekening mee houdende heb ik dus liever een man die ik wel voel tijdens de seks. Tuurlijk zijn er oplossingen voor maar dat blijven vervangers van wat ik echt wil. Zoals ik al eerder aangaf is juist het penetreren voor mij erg belangrijk! Ik kan niet gelukkig worden als ik niet echt lekker genomen word door mijn partner

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Snuggle's

Snuggle's

25-08-2011 om 22:45

Loes

Maar dat was dan toch niet je grote liefde neem
ik aan?

Snuggle's

Loes

Loes

26-08-2011 om 11:20

Nee

Nee, dat was zeker niet mijn grote liefde. Een man moet dus een grote hebben wil hij in aanmerking komen voor mijn grote liefde

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kleiner

Kleiner

26-08-2011 om 14:26

Haha loes

Ik moest even smakelijk lachen om jouw laatste posting, Loes.
Dumpen is geen optie nu, ik ben smoorverliefd, en we hebben het hier niet over een gevalletje mikropenis hoor, alhoewel ik niet denk dat hij de genoemde 14 cm haalt. Anyway, bedankt voor alle tips and tricks, als iemand nog iets toe kan voegen: hoe meer hoe beter.
K

+ Sexpert

+ Sexpert

26-08-2011 om 17:39

Vergelijking met borsten

Die vergelijking komt hier wel vaker voorbij maar gaat niet op, borsten zijn vooral optisch interessant, tenzij je een fanaat van Russische sex als bedpartner treft.

Marlou H.

Marlou H.

26-08-2011 om 17:41

Loes: je "grote" liefde

"Het is er idd allemaal niet strakker op geworden na mijn bevallingen maar dat is nu eenmaal zo."

Tja Loes, dat is het zelfde als met de afmeting van z'n ding hoor, dat is ook nou eenmaal zo.

Ik ben trouwens wel heel niewsgierig of jij je "grote" liefde(leuke woordspeling in dit geval) al gevonden hebt.

Truusje

Truusje

26-08-2011 om 18:30

Zelfvertrouwen

Wel goed hoor, zo'n zelfvertrouwen. Dikke kans dat die man helemaal geen echte kleine had, maar dat jij gewoon teveel bent uitgelubberd. Maar goed, als het niet past en de man verder ook niet verschrikkelijk leuk was, is het allemaal geen ramp. Hij vindt wel weer een wat strakkere dame en jij een groter geschapen man.

Hombre

Hombre

26-08-2011 om 21:01

Borsten en piemels

Er is nog een verschil met borsten. Als man weet je van tevoren wel zo'n beetje welke maat borsten een vrouw heeft. En als die je 'koud' laat valt de vrouw al in de presexuele fase af. Als een man een te kleine lul heeft zie je dat echt niet aan de bobbel in z'n broek, dus de (meer of minder) aangename verrassing komt pas als je je kleren al uit hebt.

Oplossing: Zoek je dates op een naturistenstrand/camping of sauna. (slappe toestand zegt ook niet alles, maar je komt een end)

Hombre

Hombre

26-08-2011 om 22:21

Bloedlul

Ja, daar ging dat "slappe toestand zegt ook niet alles, maar je komt een end" over.

Zie ook: bloedlul vs. vleeslul

Verder heeft iedereen natuurlijk zijn eigen voorkeur. Te groot is vaak ook niet zo fijn. Maar uit dit soort discussies krijg ik wel de indruk dat de meeste vrouwen (all else equal) de voorkeur geven aan een grote en/of dikke.

Loes

Loes

26-08-2011 om 22:55

Grote liefde

Misschien ben ik idd wel gigantisch uitgelubberd maar zoals ik al zei: dat is nu eenmaal zo. Dat een man een kleintje heeft kan hij ook niks aan doen. Dat is nu eenmaal zo. En misschien heeft hij niet eens echt een kleintje maar is hij gewoon niet groot genoeg voor mij. Maar aangezien ik seks (m.n. penetratie) erg lekker vind wil ik daarom dus wel een man waar ik wat bij voel. Het feit dat het in bed dus niet echt klikt zou mijn verliefdheid danig temperen. Misschien niet eens in het begin maar op de lange termijn toch zeker wel.

De vergelijking met borsten vind ik ook niet opgaan. What you see is what you get. Alhoewel, tegenwoordig met die push up dingen weet je het maar nooit

En of ik mijn grote liefde al gevonden heb? Er zijn al een paar grote liefdes voorbij gekomen in mijn leven en met mijn huidige grote (grootste liefde ben ik nu 8 jaar samen. Met hem heb ik 2 kinderen.

En ik heb stiekem een voorkeur voor een bloedpenis. Je hebt zoveel meer eer van je werk als hij van klein naar kingsize gaat! Dikte is idd ook belangrijk. Liever dik en iets korter dan lang en dun.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

27-08-2011 om 08:21

Loes en hombre

Er zijn zoveel vrouwen die complete vullingen dragen, what you see is heel vaak niet what you get! En wat te denken van bh's die de boel opliften, of juist kleiner doen lijken?
Nee, als je het zeker wil weten, moet je naar de sauna ofzo..

Truusje

Truusje

27-08-2011 om 16:35

Standjes

Volgens mij kun je dieper gepenetreerd worden als het vanaf de achterkant gebeurt, dus doggy style of op je buik liggen en je vriend erboven op. Mijn vriend heeft een gemiddeld grote en als we dat zo doen moet het heel voorzichtig omdat hij anders tegen mijn baarmoedermond aan stoot. (Nu maar hopen dat mijn gelegenheidsnick blijft staan).

Loes

Loes

27-08-2011 om 17:04

Idd

Idd voel je vanaf achteren/op z'n hondjes het meeste zoals ik in m'n eerste post al zei. Gewoon plat op je buik (dus niet op je knieën) geeft een vergelijkbaar effect trouwens. Het gaat om de invalshoek zeg maar

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Loes

Loes

27-08-2011 om 20:13

Trouwens

Ben ik nou de enige die het formaat wel degelijk van belang vindt? Size doesn't matter hoor ik alom maar it does matter to me

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

xxx

xxx

27-08-2011 om 20:41

Belangrijk!

Net als Loes vind ik het formaat wel degelijk belangrijk.

Nu heb ik een tijdje iets met iemand gehad die zijn kleine formaat zo goed compenseerde met andere vaardigheden dat het niet uitmaakte en ik kan me ook niet voorstellen dat ik een fijne relatie (die denk ik alleen fijn kan zijn als ook het sexuele gedeelte goed is) er om zal beeindigen.

Maar dus: size DOES matter!

Snuggle's

Snuggle's

27-08-2011 om 22:05

Nee

Ik vind een goed seksleven heel erg belangrijk, maar het formaat maakt me daarbij niet uit. Ik kan me ook slecht voorstellen dat iemand daarom een fijne relatie zou beëindigen. Wat je samen doet, creativiteit, allemaal veel belangrijker.
Maar eerlijkheidshalve moet ik er bij zeggen dat ik nog nooit iemand heb gehad met een hele kleine.

Snuggle's

Truusje

Truusje

27-08-2011 om 22:23

Ik weet het niet

De partner met de kleinste die ik heb 'gehad' bakte er verder ook vrij weinig van in bed en ik voelde me niet genoeg op mijn gemak bij hem om er iets van te willen maken, dus ik weet niet of het formaat heel belangrijk is. Het moet natuurlijk ook weer geen micropenis zijn, maar alles in de range van wat normaal is lijkt me geen probleem.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.