Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Spuitertje

Spuitertje

21-06-2010 om 00:49

Spuiten

Vanavond ben ik voor het eerst van mijn leven spuitend klaargekomen en dan nog wel 2x. Bijzondere ervaring. Net of je vliezen breken maar dan een veel lekkerder gevoel. Niet alle vrouwen schijnen het te kunnen. Jullie wel? En hoe vind je hef?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dit is wel erg persoonlijk

dit is wel erg persoonlijk

21-06-2010 om 10:43

Ja tijdelijk

na de geboorte van de tweede heb ik dit tijdelijk gekunt, leuke extra demensie! Ik ben het in de loop van de tijd weer verleerd. Ik mis het nu niet.

Natty ;-)

Natty ;-)

21-06-2010 om 19:56

Jahoor!

Nieuwsgierig als dat ik ben wilde ik het ook wel eens ervaren, snapte niet hoe en wat....
Tot een avond, zo'n 4 maanden geleden; omdat ik periodes van slaapgebrek heb besloot ik een paar trekjes te nemen van een m'n blowtje(3 of zo want ik ben zo nok!). In bed besloot ik mezelf nog even te verwennen en toen..... Vond het een kik, maar het voegt niet bijzonder veel toe op het orgasme (in dit geval clitoraal), ook al voelt het lekker warm en tof dat het gebeurde. Ik ben er nu achter hoe het mogelijk is...
Soms kan ik het ook als ik 'het besluit'.

Ster

Ster

22-06-2010 om 19:05

Jazeker

Ook hier kan de zondvloed flink werken
Ik kan het bij mezelf alleen met een vibrator, maar laat het liever doen door mijn partner waarbij ik zowel manueel als door penetratie spuitend kan klaarkomen.
Ik vind het zelf een heerlijk gevoel, zeer intens, en partner vindt het superopwindend!

Natty ;-)

Natty ;-)

23-06-2010 om 18:05

heb het niet tijdens penetratie, ik kom dan altijd veelvuldig klaar, maar spuiten...niet dat ik het gemerkt heb(het is ook niet zo)

Het blijft een apart fenomeen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.