Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Spannend


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Terpi

Terpi

19-12-2009 om 10:29

Hahaha

wat je uitstraalt? Dit doet me ineens denken aan iets heeeel anders, namelijk dat je soms de teksten in liedjes stelselmatig verkeerd meezingt, weet je wel? Zo is er een liedje waarin gezongen wordt 'I'll be your substitute, whenever you need me' waarbij ik altijd meebalk 'I'll be your prostitute, whenever you need me'. Nou, zoiets denk ik dus, als het gaat om uitstraling!
Groet Terpi

Tihama

Tihama

19-12-2009 om 13:02

Oh, ik weet het

Ik zat net na te denken. Ik reisde afgelopen donderdag met de trein. Je weet wel, die rampzalige dag. In eerste klas was de coupé gelukkig niet bomvol, maar de reis zat wel vol onderbrekingen. Ik raakte aan de praat met een aardige man, zag er goed uit, mijn leeftijd. Gezellig gekletst en elkaar daarna nog een prettige reis gewenst. Klaar.

Toen ik net Toosje's bericht las, probeerde ik me voor te stellen hoe ik dit gezellig treincontact in een hartstochtelijk intermezzo had kunnen veranderen

Nu ging ik jaren geleden een keer uit eten met een promiscue vriendin van me. Die leefde net als Toosje. Ik vroeg haar hoe ze in hemelsnaam al die mannen 'veroverde'. In mijn vrijgezelle tijd had ik nooit een probleem met flirten, maar sinds ik gelukkig samen ben met mijn man flirt ik nooit meer.
Ze zei: Ik zal het je laten zien. Dus, opletten mensen, hier komt een demo.
De ober komt aan ons tafeltje en vraagt om de bestelling. De ober was overigens een lekker ding, dat zag ik ook wel. Mijn vriendin had inderdaad een knoopje extra van haar decolleté geopend en extra lippenstift opgedaan. Ze likt langs haar lippen en kijkt de ober met zwoele blik aan:"Wat voor ...lekkers....zou je ons kunnen aanbevelen?". De ober verbreedde zijn glimlach en boog zich over haar menukaart zodat hij genietend van haar parfum de beste keuze aan kon wijzen. Nadat hij weg was, lag ik dubbel van het lachen. Mijn vriendin zei: "Zie je het?".
Gedurende de hele maaltijd bleef ze dit soort signalen uitzenden. En ja hoor, toen we weggingen vroeg de ober om haar telefoonnummer.

Ik ben dus niet zo verbaasd over Toosje's ervaringen. Je moet gewoon flirten en dan krijg je vanzelf dit soort contacten. Ik heb trouwens ook werk waarbij ik nogal vaak andere mannen ontmoet. Het overkomt me wel eens dat er me voorstellen gedaan worden, zonder dat ik flirt. Heel goed voor mijn ego, maar het is voor mij geen optie.

Tihama

Yta Chalne

Yta Chalne

19-12-2009 om 15:08

Simpel

Oh, dat flirten is echt reuze makkelijk. En leuk om te proberen. Wat je aan hebt is van nul en generlei belang trouwens, en lippenstift ook al niet.
De simpelste manier: hou je hoofd scheef, kijk iemand iets te lang aan, langzaam met je ogen knipperen, je haar losmaken terwijl je iemand aankijkt. Lachen, graag. Iets te lang oogcontact.

Wij proberen het met een paar vriendinnen nog regelmatig af en toe eens uit op een niets vermoedende man en echt, 8 op de tien mannen reageren minimaal zeer tevreden en ingenomen met zichzelf. Het is niet anders.

Ik heb ooit een collega gehad die om haar zelfvertrouwen een boost te geven deze flirtmaniertjes een paar weken op willekeurige klanten heeft losgelaten. Binnen een paar weken leverde dat meerdere bossen bloemen, zeer veel dagelijks terugkerende klanten en een serie dates op. En voor haar een ijzeren zelfvertrouwen waar ze tot de dag van vandaag plezier van heeft. Ze was een snellere leerling dan Toosje denk ik

Cheryl

Cheryl

20-12-2009 om 08:33

Anouk

Denk aan Anouk van Gooische Vrouwen en je hebt het plaatje

Toosje

Toosje

20-12-2009 om 14:28

Need i say more?

Ik houd het maar op bovenstaande reacties. Lijkt me logisch dat ik niet ga prijsgeven hoe ik eruit zie. Op het werk: zakelijk en vrouwelijk. En hakjes doen het goed bij de mannen!

Groetjes,
Toosje

Zelfde wereldje als tihama en jawel!

..na meer dan 10 arbeidzame jaren landde er een paar weken geleden voor het eerst een aanzoek in mijn inbox. Via LinkedIn om precies te zijn.

Ik wist niet wat me overkwam. Ik vond het vooral jammer (ja suf misschien) omdat ik die meneer nu moet gaan mijden, ik wil hem niet in de problemen brengen door nog wel zakelijk/vriendschappelijk contact te hebben terwijl we allebei getrouwd zijn. Zijn vrouw zit thuis met een tweeling van een paar weken oud.

Sja, mijn moeder vond flirten staande je huwelijk altijd ok omdat je dan volgens haar je marktwaarde weer helder kreeg?? Ik heb geen vragen over mijn marktwaarde en ik wil gewoon 100 worden met de man waar ik 40 mee geworden ben.

Dus het kan wel Tihama. Hij had me trouwens op dat congres bij jou om de hoek gezien, ik was net naar de kapper geweest en mijn kleding was cf kleuradvies.. heb niet expres mijn hoofd schuin gehouden of aan mijn haar gefriemeld.

Het was wel een techneut die in de communicatie zit, nou ja, dat blijkt.

Oh yta...

Zoals jij eruit ziet en beschrijft hoe je flirt... ahhhhh... dan zou je zelfs mij, als 100%-ige hetero-dame nog een Senseo kunnen aansmeren, denk ik

justme

justme

21-12-2009 om 10:42

Flirten?!

Even voor de dames die hier denken dat je er als een vrouw van lichte zeden uit moet zien om aandacht van mannen te krijgen.
Supermooi: ben ik niet
Uitdagende kleding: draag ik weinig en zeker niet tijdens mijn werk (werkkleding), zelfs geen hakjes als we geen officiele dingen hebben.
Make-up: een oogpotloodje en wat poeder
Flirten: doe ik niet bewust, ben gewoon mezelf.

En toch: mannen hangen aan mijn lippen en ik krijg alles gedaan. Voor de duidelijkheid, ik ben getrouwd (en maak daar geen geheim van), heb kinderen. Soms is het gewoon vervelend als er weer een man door het stof gaat kruipen om mijn aandacht te krijgen! Al kan ik er bij sommige mannen ook ontzettend van genieten en geeft het een vreselijke boost zelfvertrouwen. Maar ook ik heb inmiddels een les geleerd daardoor.

justme

justme

21-12-2009 om 10:46

Spannend ben je er nog?

Dit draadje gaat inmiddels niet meer echt over jou. Ben je er nog en hoe gaat het nu?

Toosje

Toosje

21-12-2009 om 15:12

Christmas break (ot)

Het zal wel rustig blijven de komende weken met al die feestdagen. Voordat ik mij op ga maken voor de wintersport wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie positief kritische blik op mijn postings in de afgelopen weken.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerstvakantie en een gezellige jaarwisseling. Hopelijk valt er veel bij te lezen als ik terugben! Spannend69, we kijken natuurlijk vooral uit naar jouw verhalen (als die er zijn)!

Groetjes,
Toosje

Jade

Jade

21-12-2009 om 18:55

Ho ho ho toosje....

....merry Christmas

Fijne feestdagen (en vakantie) en een goed en gezond 2010 toegewenst.

Polly Shearman

Polly Shearman

22-12-2009 om 12:55

As we speak

zit ik met mijn laptop in een openbare gelegenheid. Ik kijk om me heen, genoeg mannen om de flirt poging op uit te proberen, zoals Yta beschrijft...
echter... ik heb geen make up op, heb een jogging broek aan omdat ik geen andere broek heb die over verband en dikke knie heen past( heb au aan knie) en mijn haar heb ik niet gedaan, gisteren gewassen, maar verder niks.
Dus mensen ik zie er niet charmand uit! en als ik dat zelf al vind, dan kan ik me niet voorstellen dat ik kan uitstralen dat ik FLIRTwaardig ben.
whhahaah dus deze keer maar niet, maar ik ga het zeker een keer uitproberen.

Bewust flirten heb ik eigenlijk nooit gedaan, heb altijd wel "aandacht"van mannen zeg maar, tenminste nooit een gebrek aan. Terwijl ik het niet bewust opzoek.
Ben heerlijk en keurig getrouwd.
en dat heeft vast niks met mijn uiterlijk te maken hoor, kom maar kijken op de meeting!

groet, polly

Wiitje

Wiitje

22-12-2009 om 14:28

Nou polly...

Met die pretoogjes van je, snap ik wel dat je vaak sjans hebt hoor

Blikspoes

Blikspoes

22-12-2009 om 19:50

Toch..

Toch ben ik stiekum wel een klein beetje jaloers op Toosje met haar spannende avonturen.Ik ben meer het type van : "eh nee, ik kijk alleen even.." Maar in mijn fantasie..

Blix

Polly Shearman

Polly Shearman

25-12-2009 om 12:23

Wiitje?

Pret oogjes? Heb ik die? Enne wanneer heb jij mijn pretogen gezien dan?

Wiitje

Wiitje

25-12-2009 om 19:03

Alweer vergeten wie ik ben? (ot)

Haha, ben je nu alweer vergeten wie ik ben...?!?!?!

Polly Shearman

Polly Shearman

25-12-2009 om 22:10

Jah! ot

Heb je de nick wiitje al eerder gebruikt. Ik ben niet alleen gezichtsblind maar ook nickDoof. Dus verlos me uit mijn lijden. Wie bent u! Groet polly

Toosje

Toosje

03-01-2010 om 11:37

Terug van vakantie

Helaas, niet het verwachte leesvoer na mijn vakantie. Spannend, wij wachten toch nog altijd op jouw verhaal!

Groetjes,
Toosje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.