Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Geertruida

Geertruida

16-07-2012 om 13:04

Soms ongevoelig

Wie hier vaker leest weet dat ik, op mijn 'gevorderde leeftijd', pas recentelijk de geneugten van sex heb ontdekt. Ik kan dan nu inmiddels ook prima klaarkomen wanneer mijn man mijn clitoris stimuleert.
Maar.. wat me nu opvalt is dat ik af en toe dagen heb waarop het lijkt alsof ik ineens ongevoelig ben.. en dan ook niet tot een orgasme kan komen. Zoals gezegd, ik ben redelijk 'groen' op dit gebied, en daarom vroeg ik me af.. is dat 'normaal'?? Iets hormonaals of zo.. periode van de maand of zoiets?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marianne

Marianne

16-07-2012 om 13:48

Jazeker

Bij mij heeft dat zeker met de periode van de maand te maken. De 2 dagen voor en na mijn menstruatie gaat het makkelijk, de week rondom mijn ovulatie ook. Tussenin heb ik periodes waarin het minder makkelijk en soms ook gewoon niet gaat. Hou anders eens een dagboekje bij, dan zie je het snel genoeg.

dc

dc

17-07-2012 om 13:17

Ja hoor

Soms kan ik echt binnen een paar minuten komen, andere dagen weet ik dat het niet eens zin heeft om te proberen. Bij mij echt hormoniaal! Dat zijn trouwens ook dagen dat ik gewoon echt geen zin heb in seks.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.