Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Wingding

Wingding

21-05-2009 om 12:59

Sexuele spelletjes zoon/ ouder vriendje

Ik ben er via verhalen van mijn net 5-jarige zoontje achtergekomen dat hij met een zoontje van een kennis (9 jaar oud ) sexuele spelletjes doet. Mijn zoon heeft hier geen trauma van , integendeel hij vindt het juist allemaal erg grappig.Ik vind het geen drama maar ik vind het leeftijdsverschil te groot en wil het in goede banen leiden zonder de vriendschap te verstoren. Ze kunnen het namelijk erg goed vinden.
Met de moeder kan ik het goed vinden maar ik hoop niet dat ze te erg zal schrikken en er teveel gewicht aan geeft.
Hoe pak ik dit diplomatiek aan?

Wingding

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

22-05-2009 om 10:38

Domweg zeggen

Hoi,

Mijn zoontje vond het ook altijd leuk om vader en moedertje te spelen (met zijn vriendje, 2 jongens dus !?) en dan gingen ze ook graag bloot in bed liggen samen. Ik weet niet precies wat ze daar uitvoerden maar ik heb gewoon gezegd dat vader en moedertje spelen mag, maar dat ze hun kleren aan moeten houden. Verder geen halszaak van gemaakt, het gewoon verboden, net zoals ze ook niet op het behang mogen tekenen of uit het raam mogen hangen.

Maxime

Tinus_p

Tinus_p

22-05-2009 om 14:26

Wat voor spelletjes

wingding:
" Ik ben er via verhalen van mijn net 5-jarige zoontje achtergekomen dat hij met een zoontje van een kennis (9 jaar oud ) sexuele spelletjes doet."
Wat voor spelletjes? Vwb je verdere aanpak maakt het nogal uit wat ze hebben gedaan. Er is een groot verschil tussen 'mag ik naar je billen kijken' en penetratie.

Wingding

Wingding

22-05-2009 om 22:45

Tinus_p

Laten we het er maar op houden dat het het niveau van billenkijken overstijgt. In elk geval voldoende om maatregelen te treffen.Waar het mij vooral om gaat is dat ik het leeftijds te groot vind, het is nogal ongelijkwaardig.
Als ze nou van dezefde leeftijd waren vond ik het misschien niet eens zo'n groot probleem.
Als het een kleuter betreft is het aansnijden van dit onderwerp minder precair dan wanneer het om een 9- jarige gaat.Voor hetzelfde geld durft hij nooit meer te komen spelen.Daar ben ik wel een beetje bang voor.Ik wil dus voorkomen dat ik onbedoeld toch als een olifant in de porceleinkast aan de gang ga. Iemand tips?

Wingding

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.