Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

geheimpje N

geheimpje N

08-08-2011 om 14:11

Sex... wanneer

Wij vinden het heel lastig om een tijdstip te vinden om sex te hebben.
We hebben 2 pubers in huis, die nu in de vakantie rond 22.30 naar bed gaan, en dan nog wel een uur liggen te lezen.
Wij gaan 23.00 naar bed ( we hebben geen vakantie) en we hebben nog een 5 jarige die s'morgens al weer om 7.30 wakker is...
Sinds de kinderen hier vakantie hebben, ben ik niet ontspannen genoeg om sex te hebben..naar mijn idee luisteren ze mee. Er komt ook zo iemand weer de kamer binnen om nog even wat te vragen, ik vind het ook lastig om ze dat te verbieden.
Volgende week gaan we op vakantie, een sta caravan..daar word het helemaal niets natuurlijk.
Mijn vraag.. Wij zijn vast niet de enige, hoe doen jullie dit???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wanneer

Zet je wekker eens ... Dat werkt ook.

Of wees heel stil en laat hun lekker luid muziek luisteren.
(null)

+ Brunette +

+ Brunette +

08-08-2011 om 19:21

Mijn ouders vroeger

In het weekend zat altijd hun slaapkamerdeur op slot. Dat vond ik zó ontzettend flauw. Zelfs als puber kwam niet in me op waarom dat nou eigenlijk was...

Hombre

Hombre

08-08-2011 om 19:58

Hoe wij het doen

Als de kids uit bed komen maken ze zoveel herrie dat we het horen aankomen dus dan houden we even op. We gaan regelmatig vroeg naar bed dus da's opportunity 1.

De kids worden wakker ca 06:30 dus ik word wakker tegen zessen. Even lekker kroelen en dan kan het feest beginnen. Mijn vriendin moet soms even overgehaald worden maar krijgt er meestal al snel zin in. Het is niet meer zoals vroeger, maar de meeste dagen doen we het wel, ook met kids van 1,5 en 5. Waar een wil is...

marjolica

marjolica

08-08-2011 om 20:05

Het allerfijnstje vond ik toch wel

als zij uit logeren waren.
Of wij.

Verder: zoek een tactische slaapplek (bijvoorbeeld op zolder).
Slot op de deur.
Muziek aan.

Succes ermee, waar een wil is, is een weg!

Swinger

Swinger

09-08-2011 om 09:22

....

- Uitleggen dat je niet gestoord wilt worden
- Deur op slot
- Momenten pakken waarop alle kinderen de deur uit zijn: dit kan ook overdag.

Kinderen mogen naar mijn mening best weten dat papa en mama even tijd voor elkaar willen omdat ze 'elkaar zo lief vinden' (dit zeg je tegen 5 jarigen of 'omdat jou dat niets aangaat en als je heel goed nadenkt kun je zelf misschien wel bedenken waarom' (dit zeg je tegen pubers).
Heerlijk toch, als je als kind meekrijgt dat je ouders heel veel van elkaar houden? (het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze getuigen zijn van veel geluid/'rare beelden' oid, dus enige discretie van jullie kant is toch wel gewenst)
Veel plezier!
Swinger

dochter

dochter

09-08-2011 om 13:56

Mijn ouders

vroeger in ons vakantiewoning, grote woonkamer wat ook hun slaapkamer was, en grote zolder waar wij met zijn zessen sliepen: na de lunch gingen zij vaak 'rusten' , mochten wij absoluut niet binnen komen! lief buiten in de zandbak spelen ... het heeft heeeeeel lang geduurd voordat ik het ein-de-lijk doorhad hahaha!!!

puberouder

puberouder

10-08-2011 om 12:19

Wisseling van de wacht

Vroeger gingen we later dan de kinderen naar bed en dan sliepen ze dus. Nu gaan wij eerder en dat geeft nieuwe mogelijkheden. Ze zitten 's avonds nooit op hun kamer.

ouder

ouder

10-08-2011 om 12:36

Haha

Mijn kinderen gaan veeel later dan wij naar bed, maar zitten graag boven, met muren die wel van rijstepapier lijken...zucht...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.