Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Sex op eerste date (spoed!)

Via internet/telefoon/msn heb ik al een tijdje contact met een leuke man. Omdat ik niet geloof in eindeloos heen en weer chatten gaan we elkaar nu ontmoeten. Dit weekend, vandaar mn vraagje met spoed, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

De persoon in kwestie komt naar mij toe (op mijn verzoek). Ik wil hem het liefst bij mij thuis ontmoeten (ja ik weet dat dat niet verstandig is!) en ik zal zeggen waarom.

Ik zit momenteel nog niet helemaal goed in mij vel (ja ik ga wel daten en niet eerst dat laatste stukje ook nog verbeteren, want dat komt goed). Ik heb nog wat moeite in openbare ruimtes of voor mij onbekende plekken, en ben thuis gewoon in mijn element.

Dus ja....hij komt naar mij, en mag ook blijven slapen (woont op flinke afstand) mits we de klik hebben. (Ik heb genoeg mensen ingeseind, ik sms tussendoor met vriendin, nummerbord wordt genoteerd en buurvrouw is op de hoogte, geweldig he....ik heb ook na jaren weer een keer n date ) Waakhonden genoeg dus....dat stukje zal wel goed komen.

Nu de hamvraag:

Ik ben geen tegenstander van sex op de eerste date, en als het voor beide goed voelt, waarom niet.

Maar is het echt zo dat als n man sex heeft gehad het jagen er vanaf gaat....dus interesse weg is. Ik heb geen ervaring hiermee. Ik ben wel een vrouw met klasse en ben bang dat evt. sex zal afschrikken......voor mij niet, maar voor hem.....Als het goed zit waarom niet, denk ik, zo kunnen we elkaar nog beter leren kennen, ben ik van mening (op dit moment....maar ik twijfel zo)

Wie heeft ervaring met sex op eerste date, positief/negatief?

Nogmaals graag jullie advies, ik heb geen zin in veroordelingen, ik zoek alleen advies.
Dit is allemaal nieuw voor me, ik ben wel altijd iemand die op haar "gevoel" afgaat,maar heb hier gewoon wat moeite mee.

Als dank voor alle adviezen die ik hoop te ontvangen, krijgen jullie uiterlijk dinsdag een uitgebreid verslag (geen details) over de afloop!
Alvast bedankt!

Groetjes Mariposa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

07-04-2011 om 18:56

Niet van uitgaan

ik zou uitgaan van vooral lekker praten en eten de eerste afspraak, en niet teveel signalen geven dat je seks wil.

Mocht het echt enorm klikken, en je hebt zin, dan zou ik er ook niet te moeilijk over doen.

Tooske

Tooske

07-04-2011 om 18:58

Doen!

Gewoon doen! Ik geloof er niet in, en het is ook niet mijn ervaring dat de jacht dan over is, geniet er lekker van als het ervan komt!

Anoniempje2

Anoniempje2

07-04-2011 om 22:59

Al 15 jaar geleden

Ook seks op de eerste date en nu al weer 15 jaar bij elkaar. Daarvoor en daarna (!) nooit een one night stand gehad. Gewoon op je gevoel afgaan. Als het echt klikt dan komt het goed. En anders heb je ( hopelijk) een leuke nacht gehad. Veel plezier en wel verslag uitbrengen hè?

(null)

Gewoon doen

als je je prettig voelt. Voelt het niet goed dan niet doen.
Op de 1e date hadden we sex en nu na 12 jaar nog steeds......

Vic

Vic

08-04-2011 om 15:22

Internetdate

Van wat ik heb gehoord kan zo'n eerste date behoorlijk tegenvallen. Straks zit je met die man in huis en is hij helemaal niet leuk. Kun je het aan om hem dan te vertellen dat je hem toch echt niet als logé wilt hebben?

Lynna

Lynna

09-04-2011 om 09:22

Eerst heel kort ergens anders

Ik zou hem ook niet direct in huis halen, net als wat hiervoor gezegd is, iemand kan in het echt heel anders zijn dan op de mail. Ik heb ook wel gehad dat ik erg leuk heen en weer gemaild had, foto had gezien en dat hij in het echt 20 jaar ouder was.

Als ik jou was zou ik hem in eerste instantie op neutraal terrein ontmoeten. Als de klik er is, weet je dat snel genoeg. En kun je hem alsnog meenemen naar je eigen huis.

Wat je ook doet, ik wens je heel veel plezier!

Lynna

Lynna

09-04-2011 om 09:25

En seks?

Als die klik er is, kun je gerust seks hebben. Als dan niet meer interessant voor hem bent, nou dan weet je dat en heb je in ieder geval weer eens seks gehad

Dat vond ik nou zelf leuk aan het daten, die seks met verschillende mannen

nu-effe-niet

nu-effe-niet

09-04-2011 om 11:08

Mijn 2 centen

Niet dat ik héél erg door de wol geverfd ben, maar ik heb het wel een paar keer meegemaakt. Ben wat ervaringen rijker en illusies armer
Allerbelangrijkst: heb niet te hoge verwachtingen!!! Mijn ervaringen zijn namelijk vooral dat de seks zo'n eerste keer vaak tegenvalt en ook dat de man daarna zijn belangstelling heeft verloren. Blijkbaar moet je als vrouw "hard to get" spelen.
Ook meegemaakt dat meneer thuis nog een onwetende vrouw had zitten (erg jammer dat ik dat te laat hoorde, de lul!).
Mocht het gebeuren, ga er NIET vanuit dat het dan meteen "tot de dood ons scheidt" is (integendeel), doe het alleen als je er 100% achter staat en ga liefst naar een hotel of zo (nooit in je eigen huis). En vooral: geniet ervan!
Oh ja, en geloof nóóit dat jij zijn eerste vrouw sinds 1978 bent, en gebruik altijd een condoom...!!!

In je vel

Als je niet goed in je vel zit om de buitenwereld in te gaan, onbekommerd, waarom de buitenwereld, die je ook nog eens niet kent, binnenhalen ? Het zegt eigenlijk dat je op dit moment niet goed bent in het stellen van grenzen. Dan zal je zien dat er overheen gegaan wordt. Waarom ontmoet je deze man niet, als je je goed in je vel voelt.
Hoeveel mensen je ook op wacht hebt staan: ook die slapen op een bepaald moment. Die kunnen pas in actie komen als er over je grens is heen gegaan. Dat is altijd te laat. Leuk dat je de deur wagenwijd open zet voor deze man maar helaas bepaalt niet hoe hij is. Dat is al voor je bepaald. Alleen weet je het nog niet.

mariposa

mariposa

10-04-2011 om 20:45 Topicstarter

Update

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Heel wisselend, maar allemaal met de beste bedoelingen.
Ik heb uiteindelijk besloten om de date niet door te laten gaan. Ik vind het zelf eigenlijk toch te snel gaan. Dit aan hem aangegeven en we schuiven het even verder door. Nog geen concrete plannen.

Dan laat ik hem ook niet slapen, want ik zou me dan in mijn eigen huis misschien niet op mijn gemak voelen. En als het goed zit dan komt dat slapen vanzelf wel.

Eerder heb ik wel n date in huis gehad en aangegeven dat het niets zou worden, en hem ook netjes mijn huis uitgezet. Dus dat zal het probleem niet zijn. Met deze man voelt het anders, en als hij mij echt leuk vindt dan heeft hij ook maar geduld. De toekomst zal het leren. Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie reacties.
Mocht het van daten komen dan zal ik het in deze rubriek aangeven.

Mariposa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.