Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Nu maar zo

Nu maar zo

01-06-2011 om 14:21

Sex op de eerste date

Nu weer op datingpad, en ik dmoet zeggen dat ik dat best leuk vind. Heb al geleerd niet te lang te chatten voordat je afspreekt, en dat als je met elkaar bel.t je al best een beeld krijgt.
Ik vind het alleen lastig om aan te geven aan een man hoever je wilt gaan. En het lastige is dat als iemand mij zoent mijn lichaam daar ook op reageert en dat er dan toch steeds net iets meer gebeurd dan dat ik eigenlijk van te voren bedacht had. Ja ik geniet ervan, maar vind het ook oppervlakkig want ik wil eigenlijk leuk geworden om wie ik ben en niet om hoe ver ik durf te gaan.
Nu maar zo

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nu maar zo

Nu maar zo

01-06-2011 om 16:05

Single lady

Ik heb ook geen probleem met sex op de eerste date behalve dan dat ik me zelf naderhand vies voel.
Mmmm wandelen moet dan wel op een plek zijn waar meer mensen komen in een rustig bos kan er nog meer gebeuren dan gepland.
Ik had me wel voorgenomen niet verder te gaan dan zoenen, maar zoals vermeld reageert mijn lichaam daar wel op en merkt de ander dat toch.

die scheer en ondergoed tip vind ik een hele goeie die ga ik opvolgen, mischien helpt me dat hahahaha
Nu maar zo

Nu maar zo

Nu maar zo

02-06-2011 om 09:53

Bah

Nee dat lijkt me nou net niet helemaal je van het.
Ascese moest ik even opzoeken, doe je aan zelfkastijding????????? Dan liever sex op de eerste date

Nu maar zo

+ Brunette +

+ Brunette +

02-06-2011 om 11:36

Eens met single lady

In het openbaar afspreken en inderdaad, geen sexy ondergoed, niet ontharen: weten dat je er onder je kleren onverzorgd uitziet is een prima stok achter de deur. Nog een tip: spreek af als je ongesteld bent.

Tigress

Tigress

03-06-2011 om 10:28

niets scheren

Geen idee of je behalve je benen en oksels ook je intieme delen scheert, maar als je dat laatste nou een paar dagen overslaat?
Dus haren overal en oma-ondergoed

Vic

Vic

03-06-2011 om 11:50

Dan merkt die ander het

Het viel mij op in je berichtje dat je het hebt over jouw lichamelijke reactie en dat die ander dat dan merkt. Wat is daar dan precies het probleem van? Wil jij dan eigenlijk niet verder gaan, maar zegt zo'n man dan dat hij merkt dat je dat wel wilt? Daar zou ik niet zo goed tegen kunnen hoor, van die opdringerige mannen. Zeker niet op een eerste (of tweede, of derde) date.

Nu maar zo

Nu maar zo

03-06-2011 om 13:15

Reacties

Wat een goeie tips zijn dit. Ik was me trouwens er ook niet van bewust wat voor een effect ik met mijn 45 jaar op de man heb. Ik vind mijzelf niet sexy en zij vinden van wel, dus ik ga ook mijn kleding wat aanpassen.
Nu maar zo

Nu maar zo

Nu maar zo

03-06-2011 om 13:19

Vic

Alles in mijn lichaam roept, ga maar door en als ik puur op mijn lichamelijke reactie afga dan wil ik dat ook wel. Maar dan achteraf voel ik me vies en vind ik dat ik tever ben gegaan. Dus dat voelt voor mijzelf niet goed. Het is niet eens dat de ander dat wil, maar ik laat me gewoon heel erg meeslepen.
Met de date die ik nu heb is het bij de eerste date net niet op sex uitgelopen maar het scheelde niet veel. Toen ik hem laten aan de telefoon had, vond hij(gelukkig) ook dat we te hard van stapel waren gelopen en nu met de tweede date ging het beter. Scheelt ook dat ik ongesteld was, en naar de heide zijn gegaan. Ik heb het ook iets eerder afgakpt.
Nu maar zo

Vic

Vic

03-06-2011 om 15:28

Tja

Ik kan me er iets bij voorstellen. Daarom heb ik het ook nooit gedaan, hoewel ik heus wel eens heb gedacht 'waarom niet?'.

Signalen

'Alles in mijn lichaam roept, ga maar door en als ik puur op mijn lichamelijke reactie afga dan wil ik dat ook wel. '

Hoor eens, dat zijn gewoon fysieke reacties, het is geen wetmatigheid dat je die moet volgen. Je hebt niet voor niks je verstand gekregen. Als iedereen altijd zulke impulsen zou volgen werd het een bende in de wereld.

manuela

manuela

17-06-2011 om 10:08

Ach

Seks op de eerste date is toch geen grootse ramp?!
Persoonlijk zou ik het soms ook liever niet doen, maar wanneer het erg goed klikt! Heb voor het eerst sinds 3 jaar een leuke date gehad met VEEL kriebels. Na 4 uur erg onrustig en verlegen praten/koken en eten was ik toch erg blij dat hij de verlossende woorden ; nee ik wil geen potje schaken spelen, maar ik wil met jou spelen!

Handig of niet?! Geen idee, ik vind hem leuker dan gewoon leuk, veel leuker, sterker nog ; ik heb me nog nooit zo gevoeld. Mocht het nu iets puur fysieks worden is dat jammer, maar geen ramp. Onze levens zijn sowieso al werelden van verschil dus de kans dat we een relatie krijgen is in mijn ogen nihil.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.