Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

playdoll

playdoll

07-08-2009 om 14:57

Sex met de warmte

Hallo. Hebben jullie met deze warmte nog steeds zin in sex? Doen jullie het ook anders omdat je het te warm krijgt. Ik heb nog gewoon zin maar mijn partner niet want hij krijgt het er te warm van.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hittegolf

Hittegolf

07-08-2009 om 16:39

Warm

Ik heb wel nog zin maar het is wat minder prettig als je zo tegen elkaar ligt op te zweten. We proberen wat minder tegen elkaar aan te liggen want voor langdurig geplak is het te warm.

Begonia

Begonia

07-08-2009 om 20:31

Inderdaad

We hebben wel seks maar wat vaker in standjes waarbij we niet op elkaar of tegen elkaar aangeplakt liggen. Veel te zweterig! Ook lekker met dit weer: seks onder een redelijk koele douche.

te warm

te warm

07-08-2009 om 21:08

Echt niet

Met dit weer wil ik niet aangeraakt worden. Onder een koele douche zou nog kunnen, maar dat vind ik veel moeite. Nee, ik wil weer sex als het aangenamer weer is.
Dan halen we de schade wel weer in.

altijd

altijd

07-08-2009 om 22:29

Maakt mij niets uit hoor

Het kan mij niks schelen dat het warm is. We vrijen even vaak en uitgebreid als altijd. In de winter vrijen we onder de dekens of voor de open haard, en nu met de hitte vrijen we op dekens of bij de open schuifpui. Dat is heerlijk, zo'n lekker zacht briesje over je huid!

Sarcas

Sarcas

08-08-2009 om 17:47

Warm!

Geen probleem

Ik hou juist niet van seks in de kou. Ook vanwege het verschrompelende effect op zekere onderdelen. Of in de knel komen te zitten met dekbedden. Nee, doe mij maar lekker warm.

S.

m.loos

m.loos

08-08-2009 om 21:49

Geen enkel probleem

Warm, koud, mij houd je niet tegen. Zolang de kinderen maar slapen. Of afwezig zijn.
m.loos

playdoll

playdoll

10-08-2009 om 20:21

Maar hoe doen jullie dat dan

Ben allang blij dat het nu niet meer zo heet is. Maar anders liggen we gewoon te glibberen op mekaar van het zweet. Dus allemaal die gewoon net zo vaak als anders pret liggen te hebben, hoe doen jullie dat dan?

Begonia

Begonia

10-08-2009 om 20:38

Andere standjes dus!

Er zijn toch meer wegen die naar Rome leiden?

Bastet

Bastet

11-08-2009 om 08:50

Ach....

Dan maar glibberen,en daarna even douchen!
Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.