Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BetweenS

BetweenS

27-11-2009 om 12:30

Sex in hotel

Als wij thuis sex hebben gehad dan pakt mijn man altijd een handdoekje voor me om de boel op te vangen. Hoe doen jullie dat bij hotelverblijf? Ik voel me niet prettig eigenlijk om zo duidelijk de sporen van een aangenaam verblijf achter te laten. Maar direct gaan douchen is ook de oplossing niet want voordat ik bij de douche ben, heb ik al een heel slakkenspoor achtergelaten

Vroeg me dus af hoe anderen daar mee omgaan.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Simpel toch?

Wat dacht je van een stapel handdoekjes in je koffer meenemen? En dan ook een plastic tasje om daar dan daarna je handdoekjes-met-slakkenspoor in te doen.

kamermeisje

kamermeisje

27-11-2009 om 15:15

Maandverbandje?

Is dat geen optie? Absorbeert en kan je zonder gene in de prullenbak deponeren. Misschien beetje onromantisch om meteen je ondergoed weer aan te doen, maar werkt wel en de douane zal niet raar opkijken.

Jonneke

Jonneke

27-11-2009 om 17:02

Heb ook een stapeltje washandjes

naast mijn bed liggen. En die neem ik ook mee als we onderweg zijn. Extra kussensloop heb ik altijd bij me als waszak, en de vuile washandjes gaan tussen de onderbroeken en de sokken in de waszak.
Ik loop ook leeg voor ik bij de badkamer ben, dus herkenning alom.

krin

krin

27-11-2009 om 20:41

Jemig

Nooit bij stilgestaan.
Ik denk dat hotelkamermeisjes na de eerste maand dat ze hun baan doen, ophouden met nadenken over wat er in de hotelkamers die ze opruimen gebeurt.
Ik denk dat handdoeken die voor dit doel zijn gebruikt, eenmaal op de vloer van de badkamer niet te onderscheiden zijn van regulier gebruikte handdoeken.
Ik zeg: condooms gebruiken, ben je van dat lekgedoe af. Maar ja, dan moet dat condoom wel weer in dat ieniemienie prullenbakje dat in hotelbadkamers gebruikelijk is, en bij het legen zal dat kamermeisje dan ook wel weer het hare denken, dus wat doe je dan met dat volle condoom? In het sloop dat als waszak dient? In je broekzak? Hmmm.
Geheelonthouding. Er zit niets anders op.

onderbroek

onderbroek

27-11-2009 om 21:24

Je onderbroek dan?

Tenzij je ministrings draagt, tenminste?

Hier is de onderbroek altijd dé ultieme opruimer na afloop. Hij bungelt vaak nog ergens onderaan mijn been en is na afloop bij de hand.
Zo niet, dan reikt mijn geliefde naar de zijne die ook wel ergens in de buurt van het bed is.

Even de overtollige sappen lozen, broekje dichtvouwen en hoppa.

Ik raap geregeld opgevouwen broekjes van onder mijn ledikant, geloof niet dat het iemand ooit is opgevallen.

Douchen na afloop spreekt me totaal niet aan. Na het vrijen wil ik slapen (ik lijk wel een man!)

Onderbroek

Ben bekend

Ik werk als receptioniste in een ****businesshotel en ik zie de gekste gevallen. En ja, als je op vrijdagavond een koppel incheckt, kan je ervan uit gaan dat er pret gemaakt gaat worden daarboven. Maar ik wed dat 70% van alle gasten ofwel met zichzelf, ofwel met elkaar bezig is. Of het nou weekendkoppeltjes zijn of de doordeweekse hoge pieten van de EU. De enige gevallen waarbij het kamermeisje bekant van over haar nek gaat, is wanneer er overal bloedsporen en volle condooms te vinden zijn. Er zijn gasten die de kamer echt in een onsmakelijke toestand achterlaten. Dus ga je zeker niet schuldig of gegeneerd voelen als je een handdoekje van het hotel gebruikt. Zolang je 'm na afloop inderdaad maar op de grond gooit.
Een kamermeisje raapt gemiddeld 10 plakkerige handdoeken op per dag.

Blikspoes

Blikspoes

28-11-2009 om 01:55

Tantpis

Dan moet diegene die "niet aan het werk is" wel alvast even die handdoek die dan toch over is in zijn/haar mond stoppen. Anders is er alsnog burengerucht..
Onder de douche kan ook, gegarandeerd een brandschoon bed !Maar volgens mij galmt dat wel wat meer door..

Blikspoes

Polly Shearman

Polly Shearman

28-11-2009 om 12:36

Blikpoes!

oh!!!
nog nooit van standje 69 gehoord??!?:!!!

niet dat dat helpt, want ik heb nog nooit geruisloze sex gehad... gewoon weg onmogelijk.

en over hotels?? die zijn daar toch juist voor??

dat is net als bij mcdonalds je afvragen waar je je servetje laat, want zo kan iedereen zien dat je een frietje op hebt!!??

Afsluiter

Afsluiter

28-11-2009 om 15:46

Tampon?

Ik gebruik wel eens een tampon om de boel op te vangen en ervoor te zorgen dat ik geen "slakkenspoor" achterlaat. Die kan er na de ergste lekkage uit, maar voor alle zekerheid heb ik er de uren daarna ook nog één in.

elsje78

elsje78

28-11-2009 om 15:55

Ipv handdoek tissues?

Die spoel je gewoon door de wc en niemand hoeft een handdoek op te rapen, geen probleem...

ehhmm

ehhmm

28-11-2009 om 16:45

Ophouden

Ik houd het op en vervoeg me als het gaat lopen even op de plee. Een paar tellen de tijd heb ik vaak wel vanaf het moment dat ik de stroom voel komen tot hij daadwerkelijk eruit loopt.

Daarna even gehurkt douchen... en snel weer het bed in.

Lekker klef

Lekker klef

28-11-2009 om 21:33

Wat een gedoe

Ik lees met grote verbazing dit draadje! Wat een gedoe allemaal. Een handdoek binnen bereik maakt alle trucjes overbodig, hop, ding in de was/op de grond (voor mijn part rol je hem in de handdoek die je de volgende ochtend bij het douchen gebruikt), en klaar is alles toch?
En douchen na afloop.....nou, liever niet, ik blijf het liefst heerlijk klef liggen, gebruik de handdoek even flink, trek mijn slipje weer aan, en snurken maar

Truus

Truus

28-11-2009 om 22:40

3 meter

Het lukt toch wel om drie meter te lopen tot je bij het toilet bent, zonder dat de boel eruit loopt? Sowieso is het beter om ook te plassen na de sex omdat je anders een blaasontsteking riskeert. Bij mij zit het blijkbaar nogal diep want ik heb eerder het probleem dat ik de day after nog leegloop. Sta je het ontbijt voor de kinderen te smeren en drup je ineens op de keukenvloer haha. In een hotel gebruiken wij trouwens zonder schroom de geleverde handdoeken. Ik ga er vanuit dat de kamermeisjes die niet nauwgezet inspecteren, maar al zou het...

Kleenex

Kleenex

28-11-2009 om 23:41

Simpel toch?

Condooms. Of zakdoekjes of wc rol of handdoekje binnen handbereik. Net als thuis. En ik heb liever dat mijn buren in een hotel last van mijn geluid hebben dan de buren thuis

Spoenk

Spoenk

29-11-2009 om 21:15

Turnen

Ik heb veel profijt van de turnlessen van vroeger: ik loop nadien op mijn handen naar de badkamer, dan heb ik nergens last van.

Spoenk

Toosje

Toosje

29-11-2009 om 22:23

Condooms

Nooit het voordeel van het gebruik van die krengen ingezien (afgezien van SOA's en ongewenste zwangerschappen uiteraard), maar ik zie nu ineens dat het in een hotelkamer toch wel erg prettig is om een condoom te gebruiken!

Wat ik zelf erg lastig vind, is dat ik het zelf niet droog houd als ik een hoogtepunt bereik. Natuurlijk leg ik in een hotelkamer wel een handdoek op bed, maar omdat je niet weet waar het naartoe spuit, is een handdoekje vaak niet de oplossing. Ik hoop dan maar dat de boel weer droog is, als er iemand in de hotelkamer komt...

Groetjes,
Toosje

Hillary

Hillary

01-12-2009 om 14:27

Kamermeisje geweest

Vroeger als weekendbaantje kamermeisje geweest en nee hoor maak je geen zorgen. Die staan daar echt niet bij stil. Gebruikte handdoeken liggen op de grond en die gooi je gewoon in de waszak, je gaat er echt niet naar zitten kijken. Je wilt niet weten wat je als kamermeisje voor smerigheid tegen komt, weet niet of dat met de prijs van het hotel samen hangt, maar ik werkte in een vijfsterrenhotel. Enige wat mij is bijgebleven (is dik meer dan twintig jaar geleden) is een badkamer die onder het bloed zat. Dat was wel echt smerig, aids was toen net een zeer hot item. En een haas die de kok in de kelder had gehangen om uit te laten druppen. Wij moesten de containers met was daar brengen, doe je de deur open en hangt daar opeens een haas met oren, vel en alles er nog op en er aan en maar bloed eruit druppen. En dan nog die keer dat een gast maar niet van zijn kamer kwam en niet op ons kloppen reageerde, uiteindelijk moed verzameld en er intussen van overtuigd dat hij dood was, gingen we maar met een paar man tegelijk naar binnen. De kamer was leeg, ja sleutel niet ingeleverd. Maar goed een collega had inderdaad wel eens iemand dood in bed aangetroffen dus het had zomaar gekund, tja daar wordt je als zeventienjarige weekendhulp niet vrolijk van.

Ook kamermeisje geweest

Ik kan mij vooral nog de kamer herinneren waar iemand een drol midden op de kamervloer gedraaid had (5 sterren hotel). En de keren dat alle flesjes uit de minibar door de kamer lagen, plus nog enige grote extra en je de inhoud van de flessen in tweedehands staat op en rond de toiletpot aantrof. Yuk!!!!
Ik heb nooit een tweede gedachte besteed aan een handdoek op de grond, maar die keer dat ik de lakens van een bed aftrok en in een gebruikt condoom greep staat mij nog wel bij.
Je kreeg een half uur per kamer en als je dat niet haalde was het onbetaald je werk afmaken. Dus met die klant die de hele spiegel van 2 bij 1 meter had volgeschreven met een gedicht in zeep en lipstick was ik echt niet blij. Ik moest poetsen tot er geen spikkeltje meer te zien was (in mijn eigen tijd).
BetweenS maak je niet druk en gooi de handdoek op de badkamervloer, jij bent echt de enige die er een punt van maakt.

Hilde

Hilde

02-12-2009 om 09:24

Wat ik me dan afvraag

als ik die verhalen lees van kamermeisjes: waarom doen mensen zulke vieze dingen in een hotelkamer? Is dat om het personeel te pesten? Zijn dat opgekropte frustraties die nu lekker anoniem kunnen geuit worden?
Ik kan er echt niet bij!
En ik ga dan nog mijn handdoeken netjes opvouwen op hotel ....

Campings (ot)

Waarom doen mensen vieze dingen op een camping wc ? Poep naast de pot en op de muren ?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.