Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

alleen

alleen

17-01-2010 om 16:10

Sex en vrijen

Ik ben zelf 40 jaar en mijn vriend 48 jaar. We hebben 2 zonen. Maar ons seksleven is niets meer. Hij houdt mij aleen maar vast als wij op bed liggen en gewoon overdag niet. Als we 's morgens aan het werk gaan krijgen we 3 kusjes. Echt vrijen doen we niet. Ik ga meestal als eerste naar bed en hij volgt een uur later maar dan slaap ik al.
Er is dus bijna geen sex. Soms verlang ik hier naar maar durf dit niet aan te geven. Het enige wat we soms doen is met elkaar spelen, piemel en vagina en dat is het. Heeft iemand anders dit probleem ook

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

19-01-2010 om 20:36

Alleen

Ik kan het bijna niet geloven als ik jouw posting zo lees. Bij veel stellen begint het echte goede sexleven na hun 40ste, de kinderen groot, weer veel tijd voor elkaar.
Als jullie met elkaar spelen, wordt geen van beiden dan opgewonden?
En waarom durf je niet aan te geven wat je wilt? Wat is er mis in jullie relatie dat je hierover niet met elkaar kunt praten?

jojo

jojo

20-01-2010 om 11:53

Bij ons anders om

Bij ons is het eerder andersom, hij wil wel, maar ik eigenlijk niet. Blijft een lastige kwestie, zekers als je allebei geen praten bent.

Praten

als je allebei geen prater bent,dan verander er ook nooit iets.

Mirage

Mirage

23-01-2010 om 22:41

Patronen

En een aanvulling op nina1961, als je doet wat je altijd doet, dan krijg je wat je altijd al krijgt.
Patroon eens doorbreken dus...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.