Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Matroosje

Matroosje

15-02-2009 om 22:05

Seks tijdens menstruatie, zonder "rode zee"

Mijn lover heeft geen bezwaar tegen het bevaren van de rode zee. Maar ik vind het toch een beetje vieze boel. En onhandig. En er zijn genoeg alternatieven zie ik op het www. Maar welke is het beste? Softcup, mooncup, divacup, keeper, beppy sponsjes? En misschien vergeet ik er nog wel een paar. Die dingen lijken me allemaal zo groot, voel je die nou echt niet zitten? Of de kapitein, voelt die het niet zitten?
En nog een vraag: Waarom kan de softcup niet en al die andere cups wel hergebruikt worden?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
soft

soft

16-02-2009 om 20:32

Ken alleen de softcup

Ik kende mijn lover toen nog niet zo lang. Ik gebruikte toen de softcup. dat ging goed. Maar niet alle standjes. bepaalde standjes voelde hij de ring wel. en had hij er ook last van. Ik voelde 'm niet zitten. Na een paar maanden liet ik 'm weg. gewoon hoppa de rode zee in. stemmen, of hoe je het noemen wilt. handdoekje erbij, geen probleem. voordeel is dat de menstruatie ook soort glijmiddel is. erg prettig. Maar ja, volg je eigen gevoel. Als jij niet wil tijdens... dan niet. of anders.
Enneh, ik gebruike 'm wel vaker hoor. heel goed alle randjes schoonmaken. die dure dingen kun je uitkoken. deze niet. wel voorzichtig dus.

Matroosje

Matroosje

21-02-2009 om 21:03

Verder niemand?

Dank je wel voor je reactie Soft.
Verder niemand? Heeft iedereen gewoon seks, of juist geen seks?

Matroosje.

Monique D*

Monique D*

21-02-2009 om 22:42

Geen rode zee

Nee, de rode zee zullen we nooit bevaren. Alleen de mooie blauwe zee..!-)
Nee, zonder dollen. Ik doe niet aan seks tijdens de menstruatie. Ook niet met hulpmiddelen.
Hopelijk krijg je meer reacties met goede info.

tonny

tonny

21-02-2009 om 22:44

Nee hoor

ongesteld: schip in rust. Er zijn genoeg nachten en dagen over.

tonny

meisje loos

meisje loos

22-02-2009 om 12:23

Beppy

Ik heb softcups gebruikt. Wel een halve dag heb ik het volgehouden met het enorme geklieder en de lekkage. Geen succes wat mij betreft dus (en nee, heb geen geduld om ze te leren gebruiken, hihi).

Toen ontdekte ik beppy's . Ik gebruik ze regelmatig, hoewel ik door het mirena spiraal nauwelijks meer ongesteld ben tegenwoordig.
Ik weet niet hoe ze zich houden met hevige vloei dagen maar de dagen erna zijn ze heel praktisch in gebruik.

Je voelt ze praktisch niet zitten en je partner ook niet of nauwelijks. Je moet ze alleen niet vergeten er op tijd uit te halen.. *bloos*

Matroosje

Matroosje

22-02-2009 om 22:57

Reactie

Ik had een keer ineens twee blauwe touwtjes. Een tampon vergeten dus en een nieuwe ingebracht. Bedoel je dat, meisje loos? Of ben je het gewoon echt helemaal vergeten nadat je menstruatie over was?
Inmiddels heb ik de soft cup geprobeerd. Hij zit goed, maar inwendig als ik voel met mijn vinger vind ik zelf de rand irritant aanwezig. Ik denk niet dat ik seks wil met dat ding in mijn lijf. Die Beppy's ga ik ook maar gewoon een keer proberen denk ik. Ik vloei niet heel erg, op een halve dag na, dus dat durf ik wel.

rood roodje

rood roodje

22-02-2009 om 23:33

Zin = zin

hier geldt zin = zin. ongesteld of niet.
Oude handdoek eronder en klaar...

Geen bijzondere standjes maar recht toe recht aan sex is ook prima dan.

handdoekje

handdoekje

23-02-2009 om 19:13

Zin is zin

Net zo. Als we zin hebben tijdens de menstruatie gaat er wel een oude handdoek onder.

Nena

Nena

23-02-2009 om 20:05

Wel eens

Ja het gebeurt wel eens dat wanneer ik ongesteld ben we hebben onwijze zin dat we dan toch seks hebben. Als het echt in de zwaarste dagen zit dan doen we het onder de douche. En tijdens lichtere dagen een handdoek er onder. Of anaal, werkt op dat soort moment ook prima.

meisje loos

meisje loos

01-03-2009 om 17:20

@matroosje

nee, ik was de beppy vergeten :-S

koentje

koentje

02-03-2009 om 21:30

Ik..

gebruik de softcups wel opnieuw. Goed afspoelen en weer inbrengen. Is dat een probleem dan?

Brrr

Ik vind het echt vreselijk vies, ongesteld zijn en dan sex, het idee alleen al. En als man lijkt het me ook niets al dat bloed. Maar goed voor mij is sex ook niet echt belangrijk, kan goed zonder. Maar wat is in hemelsnaam een Beppy??? Die naam klinkt al zo lekker, haha.

Matroosje

Matroosje

09-03-2009 om 23:07

Lazy

Beppy's zijn een soort tampons. Maar dan sponsjes, en zonder touwtje. Ik heb ze inmiddels in huis maar nog niet geprobeerd. Je duwt ze wat verder dan tampons en ze zijn zachter. De naam klinkt lekker? De verpakking ziet er ook heel erotisch uit. Je zou denken dat het condooms zijn in plaats van tampons.

Dineke69

Dineke69

14-03-2009 om 20:49

Niet bevaren die rode zee

wat mij betreft dan.
Wel goed wassen, en dan een gewone tampon erin.
Er blijft genoeg leuks over om samen te doen zonder de rode zee daadwerkelijk te moeten bevaren

Matroosje

Matroosje

16-03-2009 om 22:55

Grappig

Grappig dat de meerderheid het dus niet doet tijdens deze dagen van de maand. Biologisch gezien natuurlijk volkomen logisch, want je bent niet vruchtbaar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.