Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Rupsje

Rupsje

14-09-2011 om 22:11

Seks na ruzie

Ik zou wel 'ns willen weten of er vrouwen zijn die kort na een heftig meningsverschil (al-dan-niet uitlopend op vette ruzie) al weer open staan voor seks met hun partner? Ik iig niet. Ik word er bozer van en voel me vies en niet gerespecteerd als ik amper een half uur erna al die duidelijke signalen (strelingen over m'n rug/been) voel. Ik heb sowieso al geen hoog libido en ben dus nog moeilijker te ontdooien na een dag vol negtieve spanning, zelfs als we het min of meer uitgepraat hebben. Het voelt alsof partner die 2 dingen heel goed gescheiden kan houden, terwijl ik gewoon 2 dagen nodig heb om weer op te krabbelen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Snuggle's

Snuggle's

15-09-2011 om 08:59

Mannen

In zijn algemeenheid gesteld kunnen mannen dit ook veel beter loskoppelen dan vrouwen. Daarbij is het misschien ook juist wel zijn manier om zijn liefde te tonen en aan jou te laten zien dat het weer goed is.

Direct na een ruzie vind ik zelf ook niet zo fijn, maar 2 dagen om bij te trekken heb ik ook weer niet nodig, dat vind ik best lang. Komt dat dan omdat er toch nog iets can de ruzie blijft hangen bij je? Is het dan wel helemaal uitgepraat?

Snuggle's

Tinus_p

Tinus_p

15-09-2011 om 14:00

Hmmm

Rupsje:
'Het voelt alsof partner die 2 dingen heel goed gescheiden kan houden,"
Het is overigens niet zozeer een kwestie van 'gescheiden houden', maar van een andere impact. Een ruzie is dan (voor je partner) geen reden om te twijfelen aan de kwaliteit van jullie relatie. Terwijl jij blijkbaar daar veel onzekerder over bent.
Of mss juist omgekeerd: je partner zoekt juist de bevstiging dat jullie relatie in de kern goed is, ondanks de ruzie.

Yvon Meijer

Yvon Meijer

15-09-2011 om 21:40

Jazeker

Na dikke ruzie juist graag en meteen Als we nog ruzie hebben dan niet nee, zijn we te druk met ruziën. Maar als dat klaar is zet ik het totaal achter me en weg ermee. Ik denk dat wat Tinus zegt klopt.

Hombre

Hombre

16-09-2011 om 10:17

Make-up sex

Sex Fueled by High Emotion

Make-up sex typically follows a passionate argument between lovers (sometimes even spouses). It is those you care about most who are most able to push your buttons, both positively and negatively. Sex is a terrific outlet for strong emotion. Post-fight lovemaking can be extremely satisfying in that the emotions raised during a fight can be channeled to a positive end. An added benefit of make-up sex is that both parties frequently forget the reason for the argument or at least are able to accept the disagreement in a more reasonable light.

http://askville.amazon.com/make-up-sex/AnswerViewer.do?requestId=2833742

Muizemeis

Muizemeis

16-09-2011 om 22:24

Mijn ervaring

Als de ruzie goed uitgepraat was kon ik wel sex hebben gelijk na de ruzie, als extra goedmakertje naar elkaar toe, soms was het ook wat passievoller dan anders.
Als de ruzie bleef hangen kon ik het niet.
Muizemeis

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.