Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

arn

arn

06-01-2009 om 11:19

Seks na bevalling

na de geboorte van onze dochtertje, (10 wkn. oud nu), voelt seks niet als voorheen, alles is wat "ruimer" geworden, en het voelt anders voor mij, we hebben verschillende standjes geprobeerd, maar het helpt niet echt.
Er wordt altijd geadviseerd om oefeningen te doen,( het heeft een naam, maar weet ik niet meer hoe het heet), de spieren aan de onderkant aanspannen en ontspannen, dat doe ik ook regelmatig als ik eraan denk, maar ik vraag me af of deze oefening inderdaad helpt, en hoe lang moet je doorgaan voordat je er iets van merkt, of moet ik gewoon accepteren dat seks nooit meer hetzelfde zal zijn?
ik ben benieuwd naar jullie ervaringen
Arn

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

06-01-2009 om 14:28

Tijd

Heelt alle wonden, en ook je opgerekte doos.

( oh zei ik dat hardop?)

Marieke

Marieke

06-01-2009 om 17:58

Wordt inderdaad nooit meer hetzelfde

Sex wordt nooit meer hetzelfde als voor de bevalling, maar alleen maar veel beter. Wel flink aan de bekkenbodemoefeningen gaan en verder een beetje geduld hebben. Ik weet niet of je borstvoeding geeft, maar bv helpt ook niet aan een sinderend sexleven (tenminste ik begreep hoe ze op het idee kwamen dat bv als voorbehoedsmiddel te gebruiken is, het is killing voor de lust)

dc

dc

06-01-2009 om 20:55

10 maanden

bij mij voelt het weer enigszins normaal na 10 maanden. Nu ongeveer dus. Al heb ik veel intensere gevoelens dan voorheen. Maar goed, dat kan ook aan zo'n 9 maanden droogstaan liggen

Ik geef trouwens nog steeds bv. Het is dus waar dat ik daardoor de eerst "paar" maandjes geen zin had, maar mijn lustgevoelens zijn nu MET bv weer helemaal terug.

Petje af dat het je lukt na pas 10 weken hoor.

wendy1979

wendy1979

12-01-2009 om 10:00

2 weken

Wij hadden na twee weken alweer sex...Het voelt nu alleen nog steeds anders als voorheen... Maar goed, dat had ik van de eerste ook, komt allemaal wel weer goed!

arn

arn

12-01-2009 om 10:35

Geduld...

de oefening helpt dus wel begrijp ik. Ik zal doorgaan en maar geduld hebben.

Marieke

Marieke

12-01-2009 om 19:02

..................

Arn schreef: "Ik zal doorgaan en maar geduld hebben"

Niemand schreef ook dat je moest stoppen met sex tijdens het geduld hebben

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.