Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

LB

LB

14-09-2009 om 01:09

Scheiden en toch sex....

mijn man wil scheiden.
Hij leeft nu voor de kinderen en mij in vriendschap.
Hij wil er altijd voor ons kunnen zijn.....
Ook als ik sex wil.... prettig....fijn... ontspannend maar hoelang kan dit. Ik denk we zijn nog niet gescheiden en pijn heb ik toch al....
het voelt goed.... toch denk ik om te stoppen hiermee? Wat zouden jullie doen, de sex is overigens nog vuriger en anders dan ooit tevoren, proberen steeds ook nieuwe dingen uit....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marjanne

marjanne

14-09-2009 om 09:14

Wake up!

Het voelt goed ?? Denk een even echt aan jezelf !!! Dit is toch een soort zelfkwelling ?
Hij wil scheiden maar houdt toch 'de macht' over jou.
Zo kan hij legaal zijn gang gaan, en jij blijft emotioneel zwaar aan hem gebonden ( want hij komt steeds voor die lekkere sex).
Dit kan alleen als jullie echt dikke vrienden zijn en hij in z'n eentje z'n leven verder gaat leiden. Dan houden jullie een soort lat relatie. Maar dat zal ws de bedoeling niet zijn.
Jij moet het stoppen van je relatie verwerken en dan is dit volgens mij de slechtste manier
Klamp je niet vast aan iets wat voorbij is. Heb dan sex met een leuke andere man, dat is ook heel lekker.
Sterkte, Marjanne

Tinus_p

Tinus_p

14-09-2009 om 09:40

Heu

Waarom willen jullie eigenlijk scheiden?

Euh...

...ja, ik ben ook wel benieuwd over waarom jullie gaan scheiden.
Overigens denk ik dat echt loskomen van elkaar vrijwel onmogelijk is als je sex met elkaar bijft hebben.
Trouwens: denk je er wel aan om het iig safe te gaan doen? Wellicht denkt de scheidende man nu wel dat de aankomende geplande scheiding hetzelfde is als een open relatie?!

Ookzo

Ookzo

14-09-2009 om 10:16

Wonen jullie nog in één huis?

Ik herkende zoveel in jouw berichtje. Mijn man wilde scheiden om voor mij onduidelijke of onbeduidende redenen. Omdat we geen aparte woonruimte konden vinden zijn we in 1 huis blijven wonen en zijn ook seks blijven hebben, dat was toen het enige dat goed tussen ons ging. Ik redeneerde precies hetzelfde als jij 'pijn heb ik toch al, en nu we nog bij elkaar wonen moeten we er maar het beste van maken'. Nadien had ik er niet altijd een goed gevoel over, maar ik wilde de seks toch niet missen. Ik denk dat je pas echt los van elkaar komt als je apart gaat wonen en fysieke afstand houdt.

LB

LB

14-09-2009 om 22:33

...

mijn man wil scheiden, hij mist een gevoel bij me...
en euhhh is verliefd en vreemdgegaan met zijn collega...
waar hij nu niets mee wil doen omdat hij eerst netjes wil scheiden voor respect voor mij en zijn kleine kinderen...

LB

LB

14-09-2009 om 22:38

hij woont ook sinds kort alleen ergens anders... maar heb zelfs oppas geregeld om 'stiekem'naar hem te kunnen om sex te hebben. Ik kom binnen zit op de bank en hij zegt dus jij was geil.... toen kon ik al niets mer zeggen het was net... tja wat zal ik zeggen de sex hebben we nog nooit zover gedaan, qua uitproberen... gek maar nu heb ik er even maling aan gehad aan de pijn die ik van hem heb maar had ook zoiets ZIJN nieuwe huisje sexueel ingewijd!! haha net een puber niet?! Dat voelde ook goed, en die ontspannendheid achteraf en eindelijk weer eens 4 uurtjes kunnen slapen want ik lig maar te piekeren....

LB

LB

14-09-2009 om 22:42

Tja...

ik hou van sex... en zoek het niet bij een ander. Heb zoiets we zijn nog niet gescheiden. Hebben geen ruzie of haat voor elkaar. We leven als het ware als vrienden...
met wat meer emoties van mij uit! Omdat ik eigenlijk niet wilde scheiden. maar dat is al wat bijgedraaid. Maar zijn sex is 14 jaar vertrouwd geweest heb weinig contact gehad met andere mannen die waren (minder goed) dus tja ik zal zijn sex wel missen straks... maar daar gaat het niet om. Alhoewel ik er nu wel nog gebruik van maak om mezelf lekker te laten verwennen en ontspannen te zijn.

Lena

Lena

15-09-2009 om 09:40

Nog bonter

Ik maak het nog bonter. Ik ben nu bijna 2 jaar gescheiden, mijn ex ging vreemd tijdens ons huwelijk. Hij heeft nu een lat relatie met de vrouw met wie hij mij bedroog en wij hebben nog steeds seks met elkaar. Niet vaak of regelmatig soms tijden niet maar dan weer eens een paar keer per week.
Het slaat helemaal nergens op, er is ook maar 1 vriendin die ik het heb durven te vertellen. Maar toch blijf ik ermee door gaan.
Geen advies voor LB dus maar ik snap dus wel goed waarom je het doet.

Tinus_p

Tinus_p

15-09-2009 om 10:06

Ach ja

LB:
"mijn man wil scheiden, hij mist een gevoel bij me... en euhhh is verliefd en vreemdgegaan met zijn collega..."
Hij is dus gewoon botergeil en wil graag een harem.

Als jij daarmee kunt leven, mij best.

Jade

Jade

17-09-2009 om 23:15

*eeehhh*

"waar hij nu niets mee wil doen omdat hij eerst netjes wil scheiden voor respect voor mij en zijn kleine kinderen..."

Nou het respect spat eraf, wat een grapjas zeg.....

Hahaha, dus hij doet het voor jou? yeah right...

Lieve LB,

Als ik je posting begrijp doet je man het een beetje overkomen alsof hij het voor jou doet, jij mag sex bij hem komen halen....Meid, het is een manier van hem om jou zover te krijgen.....en om je waardigheid laag te houden. Zodat je het blijft doen.

Hij roept bij wijze van spreken: zuig maar aan mijn pik, want dat vind je lekker he? Nou wat attent van hem dat dat mag zeg! En jij doet het nog ook. Die vent heeft mazzel hoor....en intussen heeft hij geen enkele verplichting, kan hij je behandelen als een dweil, je gaat toch wel met je beentjes wijd.

Laat die man los, als hij wat kwijt moet dan doet hij het zelf maar, in plaats van jouw 'een dienst te bewijzen'. Hij doet niet meer dan jouw hoop en gevoelens te misbruiken. De bedoelingen van deze man zijn op zichzelf gericht en niet op jou. Je verdient echt beter.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.