Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Flexi

Flexi

03-12-2010 om 01:12

Samen of niet?

Hoi Allemaal,

Met een vriendin had ik het over vrijen (en als gevolg daarvan klaarkomen)...

Zij zei, dat als ze met haar man vree ze altijd beiden een hoogtepunt bereikten. Mijn man en ik, zitten er heel anderes in. Als hij zin heeft 'help' ik hem, als ik zin heb 'helpt' hij mij (soms regel ik het zelf ajbwikb en hetzelfde geldt voor hem)... Als het samenvalt is het helemaal super!!! Maar geen randvoorwaarde.

Tot deze openbaring, wist ik niet beter! Wie zin heeft komt aan zijn trekken of regelt het zelf...maar schijnbaar zijn er toch ook stellen die het óf samen doen óf niet?

Herkent iemand zich hierin...?

Liefs,
Flexi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

03-12-2010 om 08:07

Meestal

Meestal raken we toch beiden wel opgewonden, ook al beginnen we voor de ander, dus komen we beiden wel een keer klaar. Ik ben meestal pas voldaan na 2 keer trouwens.

Maar als hij of ik niet wil, is dat ook geen probleem. Maar gebeurde eigenlijk alleen na de geboortes van mijn kinderen een lange tijd (had ik echt geen zin).

Truus

Truus

03-12-2010 om 10:21

Niet altijd samen

Meestal neem ik het initiatief om te gaan vrijen. Man heeft altijd wel zin en doet dan dus gezellig mee. Ik krijg niet altijd een orgasme en als we daar dan een half uur mee bezig zijn geweest, en het lukt niet, vind ik het ook wel mooi geweest. Bij mannen werkt dat meestal toch anders, die komen wat makkelijker klaar. We vinden het beide goed zoals het gaat.

dc

dc

03-12-2010 om 15:15

Truus

Wat ik me afvraag, raak jij dan niet enorm gefrustreerd? Bij mij kan het ook wel langer dan een half uur duren, maar als ik niet klaar kom, dan kan ik echt niet goed slapen!

Truus

Truus

03-12-2010 om 15:31

Ik vind het fijner als ik wel klaar kom maar lig er niet wakker van als dat een keer niet gebeurt. Vooral als we het een paar dagen achter elkaar doen (niet aan een stuk natuurlijk) lukt het op een gegeven moment niet meer. Misschien wel als je nog langer door gaat, maar voor mij hoeft dat dan ook niet.

Flexi

Flexi

04-12-2010 om 22:44

Interessant...

Interessant! Ik heb het nooit zo bekeken. Vind het eigenlijk zo 'normaal' om af en toe mijn handjes te laten wapperen , hem oraal te bevredigen of gewoon effe te strippen, zonder zelf aan mijn trekken te komen (ik kom echt niets te kort...), dat ik me de relatie anders bijna niet voor kan stellen. Maar wellicht ben ik de uitzondering op de regel (ik kan er trouwens wel van genieten hoor, anders deed ik het niet, ha, ha)....
En gewoon effe snel...tussen de bedrijven door, quicky, doen we ook vaak?

Ben ik zo uitzonderlijk?

Liefs, Flexi

anno

anno

05-12-2010 om 08:23

Nee hoor

Wij kunnen heel goed samen sex hebben zonder dat ik klaar kom. Ik vind klaar komen dan ook niet belangrijk in het spel, uiteraard zijn er wel momenten dat ik aangeef dat ik een orgasme wil, en daar word dan ook alles aan gedaan. Maar voor mij is het niet zo dat ik het elke keer wil.

Het kan ook gebeuren dat ik in mijn periode zit (en dan wil ik geen sex) nou dan help ik hem gewoon even.

Ik vind niet dat je altijd samen hoeft klaar te komen. Het gebeurt bij ons ook weleens dat we heerlijke sex hebben en dat manlief niet klaar komt. Ook hij heeft daar geen moeite mee. Volgende keer zijn we weer een keer samen aan de beurt

Als beide maar genieten

mijn vriend en ik hebben geweldig sex samen.
en natuurlijk heeft de ene vaak meer zin dan de andere.
maar als mijn vriend naast me ligt en hij begint zich af te trekken help ik hem ook graag een handje.
en soms word ik danzelf ook opgewonden.
maar het is ook al wel eens gebeurd dat ik het niet word. nou dan is het klaar toch, anders om net zo.
mijn vriend kan het klaar komen vaak heel lang op houden uren zelf wat tot geweldig sex leid. maar op den duur kun je beide niet meer. en wil je toch klaar komen
tja dan is het vaak ieder voor zich

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.