Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

condo

condo

10-01-2011 om 17:05

Rotcondoom

Sinds kort een nieuwe relatie - verschrikkelijk verliefd, heel heftig, samen al honderd jaar maar dat kan dus ook, had het niet meer verwacht.
Spetterende seks, nog nooit zo meegemaakt. Voor hem hetzelfde.
Alleen, probleem, het condoom. Het werkt zo remmend op hem, terwijl hij wel erg opgewonden is. Ook klaarkomen is lastig met condoom omdat het gevoel minder is.
Wat nu? Het lukt natuurlijk wel met mijn hand of mond maar we willen ook gewoon lekker neuken samen.
Welke condooms zijn het dunst? Zou dat de oplossing zijn? Nog meer tips en trucs? We hebben allebei geen ervaring met condooms maar we moeten wel, kan toch niet het risico nemen op mijn vijftigste nog zwanger te raken. Ben al een half jaar niet meer ongesteld geweest, kans zal wel niet meer zo groot zijn, maar toch.
Graag jullie ervaringen of goede raad in deze,
groetjes,
maar even onder de naam
condo

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
klontje

klontje

10-01-2011 om 20:12

Herkenning

Ja, sorry, daar heb je niets aan verder, maar hier was het ook geen succes. Minder gevoel, gedoe, en losschieten/kwijtraken ergens daarbinnen.

lip

lip

10-01-2011 om 21:29

Idem

hier vinden we een condoom ook écht maar niets ! Kan je niet gaan voor prikpil, diafragma ofzo ?

Vic

Vic

10-01-2011 om 21:49

Dan ook testen

Ik hoorde laatst dat 50+'ers de snelstgroeiende groep zijn die zich melden bij de huisarts met een SOA. Voordat je het condoom aan de wilgen hangt, moet je dus zeker even allebei laten testen op enge ziekten.

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

11-01-2011 om 10:43

Spiraal?

Ben het eens met dat testen geen kwaad kan (met name HIV) voordat je de condooms achterwege laat. Zelf heb ik op mijn 47e op eigen kosten toch nog maar een keer een spiraal laten zetten, juist omdat er heel veel tijd tussen de ene en de andere ongesteldheid zit, de laatste keer bijna een jaar! De gynaecoloog vond het onzin maar ik voel me er prettig bij.

dc

dc

11-01-2011 om 16:08

Oefening

Wij doen het al 8 jaar met veel plezier met condooms (als ik niet zwanger ben tenminste). Het kost even oefening, maar als je er allebei aan gewend bent, en je niet meer loopt te klooien, dan is het echt prima. Je hebt ook verschillende condooms met ribbetjes enzo erop, en dat geeft bij mij een nog extra stimulerend effect.

Ik zou het dus niet zomaar opgeven hoor.

Marijke

Marijke

11-01-2011 om 17:42

Hoe wij dat deden

Hier tussen de kinderen in een paar jaar een condoom gebruikt. Man had het liefst van die extra dunne van het bekende merk. Lang wachten voordat je 'm om doet (dus als man het bijna niet meer kan houden). Man deed 'm zelf om, want daar was hij het handigste/snelste mee. Hij knielde dan over mij heen, zodat ik overal goed bij kon qua erogene zones terwijl hij het ding om deed. Dan kreeg'ie ook geen 'zakker' . En dan natuurlijk snel verder. Ik vond ze wel handig, want de vrijpartij duurde meestal langer en ik zat daarna ook niet met dat kleefspul. Het enige nadeel was eigenlijk dat je ze niet altijd in de buurt hebt op momenten met zin. Alhoewel moeten wachten ook wel weer leuk is.

Gertrudis

Gertrudis

12-01-2011 om 12:04

Hier

Vriend brengt van de nachtwinkel mee wat er te krijgen is omdat hij niet naar een gewone winkel wil maar voor mij is er echt verschil tussen type fetherlite van het bekende merk en de andere soorten die dikker zijn. Ook vriend valt het verschil duidelijk op.

Veel plezier!

condo

condo

13-01-2011 om 17:24

Wat is...

dank voor jullie reacties
...wat is een diafragma?
geen hormoondingen voor mij, mag niet meer om medische redenen,dus ook geen prikpil
testen op enge ziektes, slim ja, hoe gaat zo'n test en waar laat je dat doen en wat kost het?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.