Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Skatje77

Skatje77

28-03-2011 om 18:44

Proud to be stout?

Tja...waar zal ik beginnen...

De titel zegt het al....ik ben stout geweest, maar ben er niet trots op!!
Ik ben heeeel erg gelukkig met mijn vriend en onze 3 kindjes..dat voorop!
Maar ik mis gewoon een stuk spanning....De sex is goed hoor, daar niet van. Maar ik hou ontzettend van het"spel" zeg maar. Elkaar uitdagen, playe, teasen. En dat heeft mijn vriend dus helemaal niet in zich! Echt hij is meer schattig en voor hem voel ik vooral liefde ipv lust tijdens het vrijen!
Maar ik mis die lust ontzettend!
Nu had ik sinds een tijdje via internet (spelletjessite) contact met een jongeman (9 jaar jonger). Heel gezellig!
Ja jullie raden het al....we hebben elkaar gezien en er is meer gebeurt dan goed is!
Ik heb er heel erg van genoten...maar achteraf?? Ben er gewoon helemaal van in de war! Niet dat ik verliefd ben, dat helemaal niet. Maar gewoon het idee dat ik me zo heb kunnen laten gaan...puur uit lust!

Ik schrijf dit niet om veroordeeld te worden hier, maar meer om herkenning te zoeken??
Wie snakt soms ook zo naar "spanning"???

....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Swinger

Swinger

28-03-2011 om 19:42

Tja....

Ik snap het helemaal. Lust is heerlijk en normaal! Daarom zijn wij gaan swingen. Wat jammer is, is dat je je man bedriegt. Kun je het niet bespreekbaar maken? Hem uitleggen wat je mist?
Succes!
Swinger (die niet veroordeelt, maar zich afvraagt)

Murof

Murof

28-03-2011 om 20:34

Huh?

"Hij wil het wel leren zegt ie dan, maar dat gaat gewoon niet. Hij heeft het niet in zich van nature en als hij het dan probeert, komt het zo gemaakt over zeg maar" Hij zegt dat hij het wilt leren. Maar hebben jullie dat dan ook geprobeerd of weet (raad) je gewoon dat hij het niet in zich heeft en heb je het afgeblazen? Heeft hij uberhaupt een kans gekregen om mee te werken aan jouw behoefte aan spanning?
Hoop voor je kinderen dat het niet uitkomt, zie in mijn omgeving veel leed veroorzaakt door "stoute" mensen (veelal vrouwen) zoals jij...

nonono

nonono

28-03-2011 om 22:06

Kiezen

Je wist natuurlijk al voor je met je vriend drie kindjes maakte dat hij niet dat uitdagende 'playende' typje was, maar daar heb je wel voor gekozen. En voor die drie kindjes. Of ben ik nu te beoordelend?
Ik geloof niet dat je mensen kunt veranderen, maar dat wil je nu wel doen? Want zo is hij niet goed, toch. Dat gaat niet lukken. En hij wil ook nog doen wat je van hem vraagt ook..
Kies voor hem en al zijn schattigheid of kies niet voor hem. Zo simpel is het.
Trouwens; ik herken het wel: vriendjes die het op een gegeven moment niet meer hadden. En voor de spanning heb ik wel eens drie of vier (oef) vriendjes/vrijers tegelijk gehad; waarvan sommigen het wel wisten en sommigen niks. genoeg spanning maar daar ging de lol op een gegeven moment ook wel van af. Voor mij dan.

maartje

maartje

29-03-2011 om 12:59

Een mens kan niet alles hebben

dat is nou eenmaal zo.

Wees maar blij dat je vriend niet van het 'playende type' is, anders kon je het als gezamenlijk gezin wel schudden. Die smacht naar lust vlamt even op, maar je hebt meer duurzaam geluk.

Ben het met een eerdere spreekster eens, 'stouterds' zorgen meestal voor onrust en ruines. Koester je spannende herinnering, stop ermee en koester vooral wat je hebt.

Skatje 77

Wat me zo opvalt in je verhaal is dat je vriend het wel geprobeerd heeft maar jij vond het niets omdat het zo gemaakt overkwam.

Geef het een kans! Rollenspellen komen in het begin altijd gemaakt over, dat wil niet zeggen dat het nooit iets wordt. Hij doet zijn best om jou terwille te zijn. Doe jij dan je best om te accepteren dat het in het begin wat onwennig en onhandig is, oefening baart kunst.

Alleen maar op een ander zoeken , jammer van je relatie.

En of ik het gemist heb. 12 jaar lang. Maar mijn man deed niet eens zijn best om aan mijn behoeftes te voldoen. En die waren helemaal niet extreem. Gewoon iets meer dan 1,5 keer per jaar. Nou ja, toen ik het niet meer uithield heb ik ook een affaire gehad, maar wel mijn man erover ingelicht. Leuk vond hij het niet, maar was nog steeds niet bereid aan ons (of zichzelf) te werken.

Anyway, ik heb mijn man verlaten en flink mijn dorst gelest. Na een aantal heftige en spannende (seksuele) relaties heb ik nu een lieve schattige vriend, die minder spannend in bed is als zijn voorgangers. Maar ik kan niet zeggen dat de seks minder goed is. Het is met hem minstens zo opwindend, ook zonder rollenspel of ongewone locaties. Teasen kan ik hem wel, hij mij wat minder, waarschijnlijk net als jouw vriend is hij dat niet gewend. Maar het is net zo geil, zoniet geiler dan de geilste spelletjes die ik heb gespeeld de afgelopen jaren.

Kun je wat beter omschrijven wat je met "die lust" bedoelt waar je naar verlangt? Is het hartstocht, meer opwinding, lichamelijk of in je hoofd?

Fély

Murof

Murof

29-03-2011 om 19:22

Jammer

"Ja ik geef mijn vriend echt wel de kans om zich daarin te "ontwikkelen" zeg maar!!
Alleen blijft het gewoon zooo gemaakt allemaal.... " Dan doet hij zijn best en staat ervoor open, is het nog niet goed. Je komt nu over als een kind dat koste wat kost haar zin wilt hebben. "Jij doet het niet goed genoeg, dus haal ik het ergens anders!"

"Hebben jullie dat dan nou echt helemaal nooit??? Dat je dat gewoon mist???" Dat zullen vast velen hebben, of krijgen, en het zal vaker voorkomen in je leven. Maar dan is altijd die mooie vraag: "Wat doe je ermee" Dat maakt het verschil.

En nee, het overkwam je niet, je hebt het echt opgezocht hoor. Anders ging je niet in op die jongeman.

nonono

nonono

29-03-2011 om 23:21

Waarom wil je dat dan?

Hoe oud ben je eigenlijk? En heb je veel sexpartners gehad of een paar. Hoe lang zijn jij en je vriend al samen?
Ik heb helemaal geen behoefte aan dit soort spanning die je vindt bij onbekende beginnende contacten. Maar ik heb een bepaalde periode in mijn leven veel en heftig geexperimenteert, met veel verschillende mannen. Ik heb me helemaal uitgeleefd zeg maar. Ik kan me voorstellen dat, als je dat nooit gedaan hebt, en steeds met één man geweest bent, je die behoefte krijgt.
Dus, kortom: waar komt die behoefte dan vandaan denk je?

nonono

nonono

30-03-2011 om 09:06

Skatje

Nee, dit heeft niks met raar of niet raar te maken. En ik denk ook niet dat het er aan ligt dat hij ervaring zou missen. Jij en je vriend zijn anders. Ik denk niet dat je hem kunt veranderen of moet willen veranderen. Je kunt wel iets bij je zelf veranderen. Of je kiest ervoor om verder te gaan met iemand die het wel doet zoals jij dat graag wil.
Maar om terug te komen op je vraag of iemand het herkent; ik herken het wel maar uit mijn experimenteertijd. Daar heb ik nu geen behoefte meer aan. Veels te vermoeiend zeker met drukke banen, onregelmatige werktijden, kinderen enz.. Als hij me 's avonds in bed een betekenisvolle blik toewerpt is voor mij voldoende spanning

Murof

Murof

30-03-2011 om 09:36

Beide niet raar

En daar gaat het ook eigenlijk niet om. Je hebt normale gevoelens en je man ook. Je kiest voor je leven wat je nu leidt. En soms is dat geven en nemen. En je man is bereidt om te geven, en vind ik het niet meer dan fair om het tijd te geven en ook wat terug te doen. Helaas kon je niet wachten. Blijf het jammer vinden dat je het niet in je relatie hebt "uitgevochten"

En nu? Blijf je die ander zien, om je "spannende" behoefte te bevredigen?

Toosje

Toosje

01-04-2011 om 17:11

Ja!

Beste Skatje, ik herken het helemaal. Rond jouw leeftijd (er vanuit gaande dat je uit 1977 bent) begint dit bij wel meer vrouwen, heb ik vaker begrepen. Ik vind het spel van veroveren en veroverd worden ook zo vreselijk lekker. Die spanning sleept mij door saaie dagen heen.

Dus ik vind het niet raar. Niet slim om er iets mee te doen als je je schuldig voelt naar je gezin. Niet slim om er iets mee te doen als je slecht kunt liegen. En niet slim om er iets mee te doen als je daardoor geen energie meer over hebt voor thuis, waardoor het daar op den duur wél slecht gaat in je (seksuele) relatie.

Ik koos ervoor die spanning wel keer op keer op te zoeken. En nu, jaren later, doe ik dat nog steeds. Wat minder vaak en eerder met een soort van vaste contacten. Het kan een waarschuwing zijn, dat je op den duur went aan de spanning en niet meer zonder kan. En verder? Ja, ik hou ervan, dus kan je alleen maar veel plezier wensen van deze periode. Want het is naast 'not done' ook gewoon lekker en leuk.

Groetjes,
Toosje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.