Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Cristina

Cristina

16-02-2009 om 08:55

Probleempje?

Goedendag,

Ik wilde hier toch graag jullie mening over.

Ik ben al 12 jaar getrouwd met een hele lieve man, eigenlijk de enige met wie ik ooit een relatie heb gehad. Heb dus niet zoveel vergelijkingsmateriaal....

Mijn man kan niet klaarkomen in mij. We doen het en het is heerlijk maar als ik klaar ben, moet ik hem altijd op een andere manier bevredigen zodat ook hij klaarkomt.
Toen ik zwanger wilde worden, was dit best moeilijk. We moesten allemaal fratsen verzinnen om het te laten slagen. We hebben dan ook een schitterende zoon.

Echter nu jaren later, wordt het steeds moeilijker voor hem om klaar te komen op de 'gewone' manier zeg maar. Daarnaast is het voor mij ook altijd een karwei om het te klaren. Het is erg vermoeiend en je bent zeker een kwartier bezig en dit met je hand of je mond......

Heeft enig iemand hier ervaring mee? Of zijn er tips die hem zouden kunnen helpen?

Ik hoor het graag, bedankt voor jullie aandacht.

Groeten,
Cristina

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
anoniem

anoniem

16-02-2009 om 12:54

Ander standje?

Het kan zijn dat je man niet genoeg wrijving heeft om in je klaar te komen. Als ik heel erg opgewonden en vochtig ben, hebben wij dat probleempje ook wel eens.
Wat je kan proberen is een ander standje. Op zijn "hondjes" bijvoorbeeld. De vorm van je vagina aan de binnenkant is dan precies tegengesteld aan de vorm van zijn penis en zo heeft hij dan meer wrijving.
Ook als jij bovenop hem zou gaan zitten en wat naar achteren leunt, krijgt hij meer wrijving.
Het is even lef hebben en wat uitproberen hier en daar. Maar het kan het wel leuker en afwisselender maken.
Succes!

Seksuoloog?

Ben je er wel eens mee bij de seksuoloog geweest?

Luna

Luna

16-02-2009 om 16:51

De p van...)

Wij hebben dat soms ook als ik te nat ben,alleen vind ik het geen probleem en superlekker om hem klaar te pijpen. Maar ms houd jij daar niet van..

Cristina

Cristina

17-02-2009 om 10:56

Vervolg p.....

Hoi Genista,

Natuurlijk doen we dat, dat is juist het probleem.
het draait daar altijd om. Terwijl ik het juist een keer op de normale manier zou willen.

Blijkbaar hebben veel mensen dit probleem niet. Heb namelijk nog niet zoveel reactie's gehad. Ik zou zo graag nog meer advies willen.

Maar in ieder geval bedankt voor jullie attente houding.

Groeten,
Christina

Truus

Truus

17-02-2009 om 12:19

De normale manier

De meeste mannen komen klaar tijdens penetratie, de jouwe toevallig net niet. Dat maakt het toch nog niet abnormaal? Ik kom ook niet klaar door alleen penetratie. Het lijkt me een vervelend idee als mijn man dan het traject tot mijn orgasme ziet als een klus die geklaard moet worden.

Marmar

Marmar

17-02-2009 om 13:21

Tsja....

Mijn partner komt ook niet zo makkelijk klaar, dat ligt waarschijnlijk aan zijn leeftijd. Ik vind het helemaal geen probleem om hem te 'helpen'. 't Is dus voor mij geen 'moeten'. Voor hem is het ook geen wet van Meden en Persen dat hij elke keer 'moet' klaar komen. Het vrijen op zich is al leuk genoeg. Als hij toch wel graag wil klaarkomen én ik heb er echt de puf niet meer voor, dan heeft hij tenslotte zelf nog 2 handjes...
Toch nog een 'tip'. Waarom gaan jullie niet gewoon door met vrijen? Even wat gas terug nemen om jou te laten 'herstellen' maar daarna kan het toch nog veel leuker worden? Een vrouw kan echt wel vaker dan 1 keer klaarkomen.
Daarnaast kan je met je bekenbodemspieren hem 'stimuleren' tijdens de penetratie. Dan hoef je niets met je mond te doen, als je dat niet leuk vindt. Kwestie van vaak en goed ('droog') oefenen, niemand die dat ziet dus dat oefenen kan je overal doen.

Cristina

Cristina

18-02-2009 om 08:18

Besluit

Hoi,

Bedankt voor al jullie advies, we hebben weer genoeg stof tot nadenken. Hij denkt er inderdaad over om naar de dokter te gaan. Ik kan hem alleen steunen. Heb hem vertel dat ikzelf geen probleem heb, met zijn probleem zeg maar. Maar het is zijn issue zegt hij.
En ja dan vind ik dat hij er zelf iets aan moet doen.

Ikzelf vind het alleen jammer dat ik die ervaring nooit heb gehad. Heb alleen een partner, mijn man, in mijn leven gehad. Dus ja ik weet niet beter. Maar dat neemt niet weg dat mijn nieuwsgierigheid soms op de proef wordt gesteld met de vraag hoe zal het zijn om het op de 'gewone manier' te doen.

Groeten,
Christina

blok

blok

18-02-2009 om 22:45

Ooit

een vriendje gehad met zo´n ´probleem´. Hij zat er zelf mee, dat was minder. Sexueel gezien was het geweldig, hij raakte immers niet verzadigd. De sex was ook gewoon super. (maar weet natuurlijk niet of het nu perse daar aan lag)
Ik weet niet wat je bedoeld met de ´gewone manier`? Wij hadden gewoon gemeenschap, hij kwam alleen niet klaar. Ik vond het dus eigenlijk helemaal niet anders dan anders. (maar moet wel zeggen dat ik met niemand anders ooit zo´n goede sex had.) Wel denk ik dat het niet helemaal normaal is nee, maar dat zegt me verder niets. Vond het dus wel heel vervelend dat hij er zelf zo mee zat, juist omdat ik het zo fijn vond. Dat maakt dan toch dat je een probleem hebt, ook al is het fijn.
Er zat bij hem ook wel een probleem, was ook in behandeling. (psychisch) Bij hem was het zo dat hij ook alleen maar klaarkwam op een eigen, speciale manier. Dat kon ik dus niet doen. En soms deed hij dat dan, achteraf, en voelde ik me wel aan de kant gezet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.