Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

annie

annie

08-02-2011 om 00:56

Parenclub

Mijn man en ik zijn een jaar geleden een paar keer in een parenclub geweest. De eerste keer ben ik ernaar toegegaan met een bevriend koppel (geen swingers). Mijn man had dit altijd als wens en omdat onze relatie niet zo heel lekker liep, dacht ik dit als een extra dimensie te gebruiken. In totaal zijn we 3 keer geweest en buiten een beetje bankhangen en op de dansvloer wat uitleven ( hetgeen hij overigens geweldig vond om mij zo te zien) is er niet gebeurd. Wel heeft hij hierdoor wat ik denk de roes van xtc ondervonden. Dus alle drie de keren heeft hij gebruikt en ik niet. Buiten een paar nare ervaringen, zoals het ongevraagd aan mijn borsten zitten door een andere clubganger is er eigenlijk niets spannends gebeurt.
Maar ik vind het dus vreselijk. Ik knap er juist op af en zeker nu mijn man blijft zeuren dat hij zo graag weer wil gaan.
Overlaatst heeft hij zelfs gezegd dat hij een advertentie gaat zetten voor een 'vriendinnetje', die wel met hem meegaat! Ik word preuts genoemd en merk door deze druk dat mijn libido voor hem achteruit gaat. Helaas legt hij de link niet!
Natuurlijk heb ik me wel eens afgevraagd of ik om hem terwille te zijn nog eens meega. Verstand op nul, een beetje kletsen met de aardige mensen die er zijn. Maar persoonlijk heb ik niets met exhibitionistische seks. Hij vindt dat er geen relaxter moment is dan in de club te zijn. Mij geeft het nadien stress.
hopelijk krijg ik wijze reakties en herkenbare verhalen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Truus

Truus

08-02-2011 om 09:15

Wat wil je precies?

Hoi, je wil wijze reacties en herkenbare verhalen. Wat wil je precies weten?
Ik kan zo voor de vuist weg wel een paar dingen zeggen over wat je schrijft. Het eerste wat ik dacht na het lezen van jou verhaal was: wat jammer dat jullie juist naar een club zijn gegaan toen de relatie niet lekker liep. Want zoiets kan juist de doodsteek zijn in een relatie! Als je niet heel goed weet wat je aan je partner hebt en als je elkaar niet volkomen kunt vertrouwen en als je relatie in zwaar weer zit, moet je juist niet naar clubs gaan maar energie steken in de relatie. Als je wel naar een club gaat, is het verstandig om vooraf goed te bespreken wat de verwachtingen zijn en waar je grenzen liggen. Je schrijft ook dat je een paar nare ervaringen had in de club: nou, dat is niet nodig!!! Als je duidelijk nee zegt dan word dat gerespecteerd hoor! En dan schrijf je ook nog dat je man xtc gebruikt in de club. Zelf vind ik dat vreselijk. Met gebruikers in een club wil ik niks te maken hebben. Dat is niet omdat ik xtc zo erg vind maar omdat de mensen die het gebruiken niet zichzelf zijn. Waarom vind jou man het nodig om dat te gebruiken? En waarom moet dat in een club gebeuren, kan dat niet gewoon in een normale uitgaansgelegenheid???
Groeten van Truus

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

08-02-2011 om 15:57

Ervaringsdeskundige

Inderdaad, een parenclub is fataal voor het oplappen van je relatie, je moet elkaar helemaal kunnen vertrouwen. De relatie waarbij dit in mijn geval gebeurde eindigde met een bezoek aan een club waarbij ik min of meer werd gedwongen met andere mannen seks te hebben (zodat hij een excuus had om het met andere vrouwen aan te leggen). Leuk was dat niet, ik voelde me na afloop min of meer verkracht.

Diepe sporen heeft dat niet nagelaten, ik heb het altijd gezien als een geval van wrong man, wrong place. Een volgende vriend had de diepe wens eens een trio met twee vrouwen te doen. Hij heeft geduldig gewacht tot ik er klaar voor was en de goede omstandigheden zich daarvoor voordeden (niet in een club trouwens) en aan die ervaring heb ik geen slechte herinneringen overgehouden. Ook geen goede trouwens, van mij hoeft het niet zo nodig, ik heb hem geheel vrijwillig die lol gedaan, hem z'n pleziertje gegund en hij was me er oprecht dankbaar voor. Deze relatie duurde een jaar of vier en het gebeurde vond na een jaar of twee, drie plaats. Dat het inmiddels uit is heeft niets met dat voorval te maken.

Ik neem aan dat je er niet blij mee bent dat je man een vriendinnetje wil zoeken?

dc

dc

08-02-2011 om 16:43

Nee

"Natuurlijk heb ik me wel eens afgevraagd of ik om hem terwille te zijn nog eens meega."

Nee, je moet niet over je eigen grenzen heengaan, en die lijken me in jouw geval heel erg duidelijk. Verdedig ze.

Je uitmaken voor preuts en dreigen met een ander, dat vind ik echt pure emotionele chantage. Als je daaraan toegeeft, dan zit je daar de rest van je gehuwde leven aan vast. Je zegt niet alleen ja voor 1 keer, maar je zult de strijd steeeeeeds weer krijgen. Tot je alle zelfrespect verliest.

Het lijkt me dat hij maar een andere hobby moet zoeken. Seksueel expirimenteren mag in mijn ogen enkel als beide partners er volledig achter staan.

koentje

koentje

10-02-2011 om 12:55

En dat

vraag ik me af: heeft je man altijd zo weinig respect voor je grenzen?
Neem je relatie eens helemaal onder de loep en kijk waar je mee bezig bent. Hebben jullie kinderen?

En: heb je overwogen dat zijn relaxte gevoel misschien uitsluitend door de xtc komt? Dat hij dus eigenlijk een foute associatie maakt?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.