Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

ff anoniem hoor sorry

ff anoniem hoor sorry

19-05-2009 om 16:24

Parenclub

Hoi hoi, mijn man en ik kunnen het erg goed vinden met elkaar en hebben na 15 jaar nog een perfect sexleven. Nu lijkt het mij super spannend eens een parenclub oid te bezoeken. Ik weet zeker dat hij dat geweldig zal vinden. Maar...... wat kan ik hier nu van verwachten. Mijn gevoel is een beetje dubbel. Het lijkt mij echt supergeil dat wel. Maar ik ben bang dat ik toch ook wel een beetje jaloers zou kunnen zijn. Dus graag ervaringen zowel positief als negatief. Veel liefs van mij

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Goudlokje

Goudlokje

20-05-2009 om 18:29

Ervaringen

Ik ben dus iemand die al diverse keren een parenclub heeft bezocht. Wij hebben van te voren goede afspraken gemaakt, en daar moet je je allebei aan houden, wat er ook gebeurd. Als de een naar huis wil en de ander niet, dan gaan jullie naar huis. Afspraken blijven altijd staan.
Mijn afspraak was de eerste keer kijken en met elkaar vrijen, niet met anderen. Dat is dus ook zo gegaan. We hebben er lekker gegeten, gekeken en met elkaar gevreeen.
De tweede keer heb ik gezegd dat het me best wel leuk leek om in de darkroom een ander aan te raken, maar mijn partner moest mijn hand vast blijven houden, ik wilde elke seconde weten waar hij was...dit is ook zo gebeurd.
Ondertussen zijn er al heel wat bezoekjes gevolgd, we blijven nog steeds bij elkaar (dat is ook wel zo leuk) maar we doen wel dingen met anderen. Als er een van ons niet meer wil, stopt de ander ook.
Als je bang bent dat je jaloers bent zou ik ook de eerste keer alleen kijken en met elkaar vrijen, je ontdekt dan zelf wel wat je een eventuele volgende keer wil.
In een parenclub kom je binnen in leuke, beetje sexy uitgaanskleding (er zijn altijd mensen die er heel extreem uitzien, maar de meeste hebben een leuk jurkje of een rok met topje aan met laarzen of hage hakken), mannen hebben een nette broek met overhemd aan of een mooi strak shirt, vrouwen zie je eigenlijk nooit in spijkerbroek. Een betje werk ervan maken, dat is leuk voor je partner, voor de rest van de bezoekers én goed voor je zelfvertrouwen!
Je kunt dan lekker eten in het restaurant, drinken aan de bar of dansen, natuurlijk kun je ook al omkleden, bubbelbad.
Meestal rond 11 uur dresscode, dan zie je echt vanalles: mooie lingerie, corset, doorkijkhemdjes, ik heb vaak een string aan met een heel sexy hemdje waar mijn borsten goed in uitkomen (wees niet ongerust, ik ben niet slank en het grootste gedeelte van de mensen heeft ook een figuur met allerlei probleemzones )
Je kunt dan een rondje maken, kijken in alle ruimtes, sauna, bubbelbad, er zijn grote ruimtes, er zijn spiegelkamers, je kunt in een hoekje gaan liggen dat mensen je amper kunnen zien, en je kunt de darkroom in.
Wat jullie willen, alles mag, niets hoeft!!!!! Er zijn zat mensen die alleen sex hebben met elkaar.
Er staan overal mandjes met condooms, tissues, handdoeken, overal douches.
Ik ben zelf de eerste keer gegaan met iemand die er al vaker kwam, dat vond ik erg fijn, als je allebei geen ervaring hebt, er zijn regelmatig avonden voor mensen die nieuw zijn, je krijgt dan een rondleiding en mag vanalles vragen.
Ik was zelf erg zenuwachtig de eerste keer, ben best onzeker over mijn lichaam, maar er lopen echt mensen in allerlei soorten en maten rond, jong en oud.
Naar welke club wil je toe? Fata, daar komt toch wel een wat extremer publiek, Fun en Mystique zijn wat vriendelijker qua uitstraling, de andere clubs ken ik niet. Ik zou de eerste keer niet naar en kleine club gaan, hoe kleiner de club, hoe groter de kans dat je geen leuke mensen ziet... In een grote club ben je ook wat anoniemer.
Succes, en laat hier nog eens weten hoe het was, als je nog meer wilt weten, vraag maar raak.

Goudlokje

Goudlokje

26-05-2009 om 23:00

Jammer

Ik steek tijd en energie om een uitgebreide reactie te plaatsen, en vervolgens hoor ik niks meer.

delicious

delicious

27-05-2009 om 14:54

Goudlokje

Hallo Goudlokje,
Je hebt het niet voor niets geschreven want ik heb het met aandacht gelezen. Het lijkt mij doodeng. alleen al er naar binnen gaan...
Maar ook wel heel spannend... alleen heb ik het idee dat de parenclubs in het noorden voornamelijk prostituees in dienst hebben, dus eigenlijk verkapte clubs zijn of zich als beide presenteren. Nog enger dus...
Wie weet zetten wij die stap weleens, het lijkt mij ook wel wat om eerst eens zo'n kamasutrabeurs te proberen, en dan de darkroom in ofzo, kijken hoe dat voelt. Dat is nog vrijblijvender in ieder geval.
Ik denk overigens dat men echt op mij zal afknappen in een string... maar nou ja. Groet, Delicious

Tineke

Tineke

27-05-2009 om 15:46

Delicious

Ik ken wel een parenclub in het noorden waar écht geen prostituees werken hoor! En een string is niet verplicht, absoluut neit. Je trekt gewoon een mooi setje aan. Er zijn ook dames die sexy jurkjes dragen omdat ze hun billen niet het mooiste deel vinden.
Tineke

delicious

delicious

27-05-2009 om 16:35

Tineke

Zou je de naam kunnen doorgeven?? Delicious

Tineke

Tineke

27-05-2009 om 19:14

Mag dat?

Mag ik de naam hier noemen? Dan doe ik dat gewoon: Inn4Love bij Delftzijl.

Goudlokje

Goudlokje

27-05-2009 om 19:24

Leuk

Toch wat reacties.
In een heleboel clubs werken echt geen prostituees, dan il er immers geen vrouw meer naar toe??
Inn4Love ben ik nooit geweest, maar ik hoor er wel goede verhalen over. In de meeste clubs mogen geen mannen alleen naar binnen, alleen stellen. Vrouw alleen mag soms wel binnen, maar ik zie eigenlijk nooit vrouwen alleen.
In sommige clubs heb je gigolo avonden, dan zijne r een stuk of 6 gigolo's, maar ik vind dat niks.
Geef mij maar gewonen mensen.
Overigens weet ik wel dat er in Le Baron (Lelystad ofzo) wel prostituees werken.
Als je echt ervaring wilt horen over verschillende clubs, en tips enzo, kan ik je aanraden eens op het Vivaforum bij de rubriek sexualiteit, topic Parenclubs te kijken.
Heb ik veel van opgestoken, heeft me voordat ik ging gerustgesteld, ik wist een beetje wat ik kon verwachten, wat je wel en niet moet doen, wat geschikte kleding is, gewoon allerlei tips van heel gewonen mensen.

Goudlokje

Goudlokje

27-05-2009 om 19:28

Delicious

de eerste keer is supereng. Wij stonden voor de deur en ik dacht nog..zal ik zeggen dat ik naar huis wil?
Maar het was een fantasie van me, ik ben nogal een trutje, dus ik moest er even doorheen.
Toen ik binnenkwam keek ik echt verbaasd.
Je hangt je jas op in een kluisje en dan kom je gelijk in de bar.
Een hele gewone bar met kletsende mensen, een ruimte verder het restaurant met een lopend buffet.
Dat hele gewone (ik was in Mystique, waar niet heel excentrieke mensen komen), dat was ook gelijk rustgevend.

Goudlokje

Goudlokje

27-05-2009 om 19:29

String

Eigenlijk is het geen string wat ik draag maar een hipster, en soms een gewoon iets doorzichtig broekje, altijd met het sexy hemdje erop. Is mijn buik gelijk verdoezeld..
Mijn vriend loopt in een mooie boxer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.